Oszd meg a cikket

Három kép azokról a helyekről, amelyeket az útvonal keresztez. lne

árnyékában

Ezt a hegyláncot valójában a Vistalegre-hegy alkotja, a középső területén; északi részén található La Curiella, Cañedo és La Cruz hegyei; valamint az Osil (vagy Usil), a Loma de Sariego, a Les Cruces és a Cantu Cabañín hegyek délen.

A Sariego és Siero tanácsok határától dél-északkeleti irányban Les Mariñes közelében halad. És a Rozadas és Spanyolország folyókat alkotó völgyek között emelkedik.

Az útvonal leírása. Elhagyjuk Alto de la Fumarea-t, ahonnan felmehetünk Pico Fario-ba, ha a nyugat felé vezető úton haladunk, de egy széles pályán haladunk tovább, amely a Peónt összekötő AS-331 út másik oldalán jön ki (Villaviciosa ) a Sariego tanácsával. A két látott pálya közül követnünk kell azt, amelyik a rétek alatti síkon halad. Amikor alig tettünk meg 300 métert, bal oldalon egy pálya jelenik meg, amelyet figyelmen kívül hagyunk, ez az, amelyen visszatérünk az útvonalról.

Szinte utána belépünk a gyönyörű fenyőerdőbe, Cordal de Peónba. Mostantól az egész útvonalat a fenyők árnyékában fogjuk végigjárni, rövid idő után balra egy nagy kerek tartályt látunk, amelyet tűz esetén helikopterek szállítanak vízzel, és valamivel tovább, a igaz, megvan a Caleyos forrása. Bal oldalon az antennákat látjuk, amelyek a Peón-völgy túloldalán, a Pico Cima és a Peña de los Cuatro Jueces mellett találhatók, a gijoni, villaviciosa, siero és sarioi tanácsok határán. A pályát néha fenyőtűk (levelek) szőnyegezik. Röviddel a forrás elhaladása után a pálya észak felé tart, és szinte síkban figyelmen kívül hagyjuk, hogy hány kitérő jön ki jobbra és balra.

Körülbelül 3,7 kilométert megtéve négy út kereszteződésében találjuk magunkat, egy kis esplanádon, balra egy rétrel. Az egyiket vesszük, egyik jobbra (tűzgát), amely meredeken mászik, másik balra (kicsit tovább), amely balra egy rétre vezet, másik pedig az esplanád végén jobbra. Ez utóbbi mentén haladunk tovább, amely majdnem 90 fokos jobbra fordul, tiszta északi irányt vesz. Réteket balra, hegyeket jobbra viszünk. Egy idő után új útkereszteződésre bukkanunk, és figyelmen kívül kell hagynunk a jobbra és balra vezető utakat, amelyek betonozottak, követve az előtte haladókat. Ez az út keskenyebb, kissé leereszkedik az erdőn. Hamarosan jobbra fordul az ösvény, ahol egy ösvény, amelyet figyelmen kívül hagyunk, balra távozik, rövid erdei szakasz után távozik, belép a rétek területére, és széles pályára érkezik, ahol az utunk meghal.

Itt kapcsolódunk az "Az ég közelsége" útvonalhoz, amelyen haladunk jobbra, figyelmen kívül hagyva a bal oldalon található két keresztet néhány méterre.

A bal oldali második ösvény után a pálya meredek emelkedővel kezdődik néhány fa felé, amelyeket előre látunk. Kicsit azelőtt, hogy elérnénk őket, találunk egy utat a jobb oldalon, amelyet figyelmen kívül hagyunk, felemelkedve a jobb oldali fenyők és a bal oldali rétek között. Erről a területről látjuk az esplanádot, ahol a Sariego tanács ül, valamint a Peñamayor-hegységet, a háttérben pedig a Picos de Europa csúcsai láthatók.

Amint elértük a legmagasabb pontot, a pálya sokáig laposra süllyed, amíg leereszkedni kezd, közvetlenül azon a helyen, ahol az "Az ég közelsége" útvonal elhagyja, amely elvezet minket az első kereszteződésig, amelyen találkozunk kilépő. Ha egyszer csak benne van, csak az a majdnem 300 méter megtétele marad, amely Alto la Fumarea-ba vezet.