anélkül hogy

Ha télen szeretünk edzeni, vagy egyszerűen csak élvezzük a hegyeket, akkor jó módszer Hó ütők

Először magyarázza el, hogy bár könnyebb az ütőkkel gyakorolni és edzeni, a játékterület megegyezik a sílécekkel: hideg, magasság, hó stb., Ezért ugyanazokat az óvintézkedéseket fogjuk alkalmazni, mint velük, és soha nem egyedül megy keresztül a hegyeken, hacsak nem a sípályán belüli jelölt áramkörökön keresztül.

A hótalpak ideálisak az erdők belsejében és sekély lejtőkön történő túrákhoz. A csúcsokhoz vagy csúcsokhoz való nagy hozzáféréshez szakértőnek kell lennie, mert kemény vagy fagyott hó esetén veszélyes lehet vezetni attól függően, hogy melyik lejtőn van.

Az ütők az első pillanattól fogva lehetővé teszik számunkra (néhány alapvető tanács után) a továbblépést anélkül, hogy túl kifinomult technikákat kellene megtanulnunk, akkor is, ha érdekeltek vagyunk abban, hogy szorgalmasan gyakoroljuk ezt az anyagot, egyáltalán nem drága, vagy ha nem is, akkor bármely sípályán bérelhető (különösen a skandináv síterepeken).

Jelenleg sok verseny zajlik ütőkkel, országos és nemzetközi szinten egyaránt. Versenyek, amelyek csak sebesség vagy nagyon érdekes tájékozódás lehetnek.

10 alapvető tipp

1 Az első dolog, amit az ütőkkel gyakorolunk, egy nagyon fontos fizikai munka kardio-vaszkuláris szinten, ha folyamatos egyenetlenséggel haladunk meg egy utat, akkor folyamatosan ritmusváltozásokat fogunk végezni, ez együtt azzal a ténnyel, hogy normálisan egy bizonyos magasságban dolgozzon, ez további előnyöket jelent számunkra. Érdekes az ütők napját hosszú távú tréning lebonyolításának szentelni, ha a legtöbbet hozzuk ki az időből, és ez valóban nagyon eredményes foglalkozás lesz.

Izomszinten a quadriceps, a combhajlítók, a hatalmas belső borjak munkája szenzációs, normális lépésünk nagyon különbözik a megszokottól, a normálisnál jobban fel kell emelnünk a lábunkat ahhoz, hogy előre tudjunk lépni. fel vagy le lépcsőn, Ehhez hozzáadjuk a munkát karokkal (síbotokon keresztül) ágyéki, hasi vállakkal stb. ők is keményen fognak dolgozni.

2. A ruházat hasonló lehet ahhoz, amit a sífutásról szóló cikkben kifejtettem, de kezdetként hasznos lehet néhány ruházat, amelyet tél közepén gyakorolunk a kerékpározásra.

Soha ne felejtsd el a napszemüveg és fényvédő és ne feledje, hogy a nadrágot és a kabátot mindig viselnie kell a hátizsákban, hogy megvédje magát az ereszkedéskor és a kedvezőtlen időjárási viszonyoktól.

3 A legtöbb jelzett gyakorlat a jelölt áramkörökön, amelyek gyakorlatilag minden síterepen léteznek, Az elmúlt években ez a tudományág sok követőre tett szert, és ez az állomások korszerűsítését eredményezte, és különböző szintű áramköröket terveztek, tökéletesen megjelöltek, sőt nyitott lábnyomokkal, valamint elindították az anyagkölcsönzési és idegenvezetői szolgáltatásokat.

4 Bár eleinte kissé könnyű tevékenységnek tűnhet, minden sportághoz hasonló: ez az intenzitás szintjétől függ, amelyet magunkra szabunk, tehát ha az ütőkkel futunk, látni fogja azt az erőfeszítést, amelyet meg kell tennie. tegyük előre, ezért ha edzeni fogunk, akkor figyelembe vesszük azt a pulzusszámot, amelyet érdekel az adott edzés, vagy amelyet az edzésterv rögzített.

5. Célszerű mindig síbotokkal gyakorolni, Ezek sokat segítenek nekünk a hullámvölgyekben, és tökéletes munkát biztosítanak a felsőtestünk számára. Az oszlopoknak méretünknek kell lenniük, és jól illeszkedniük kell a kézhez. A versenyeken általában nem használják őket, de ez egy másik történet, mert általában az útvonalak taposott hóval vannak, így minden résztvevő azonos körülmények között találja meg az útvonalat.

6. Ne felejtse el a folyékony és szilárd anyagokat, Ami a folyadékot illeti, a hátizsák hordozása során nagyon jó egy teve-bac típusú hidratáló rendszert hordani, védővel a csőben, hogy nagyon hideg esetén ne fagyjon meg, ha könnyebbet akarunk edzeni, és nem cipeljük egy hátizsák, nagyon jól megy a palacktartó fanny csomag. Ami a szilárd anyagot illeti, gondoljon arra, hogy a hideg és a magasság mellett nagyobb kalóriabevitelre van szükségünk.

7. Az első napon ajánlott hadd tanácsoljunk és tanácsoljunk egy technikust az ügyben, Amellett, hogy útvonalat készít egy vezetővel, meg tudja magyarázni ennek a tudományágnak minden titkát és trükkjét, így időt takarítunk meg az edzés megkezdéséhez és a tevékenység élvezéséhez.

8. Az ütők tökéletesek a hosszú távú edzésekhez, mivel szórakoztatóak és könnyen szabályozhatjuk a követni kívánt ütemet, mivel emellett nagyon alacsony tempóban tudunk járni, vagy szeretünk nagy intenzitással futni velük olyan téli tájakat érhetünk el, amelyek gyalog lehetetlenek lennének.

9. A lábbeli kérdése nagyon fontos, ütők szinte minden típusú lábbelikhez illenek, de nem szabad kevésbé értékelnünk a hideg kérdését, könnyű cipővel nagyon kényelmesen indulhatunk, de edzésen vagy hosszú távon az időjárási körülmények gyorsan megváltozhatnak, és a lábak megfázási problémái miatt rövidíteni kell. jó megöletem a porhavat, a hótalpak nagyon lesüllyednek, így a lábunk a lábbelitől függően kihűl, és soha nem leszünk kényelmesek.

10. Ha még egy kicsit erőltetni akarjuk a gépet, jó módszer az, ha kilépünk a nyomból, és új nyomot nyitunk, vagyis anélkül, hogy letérnénk az útvonalról, meglátjuk, milyen extra erőfeszítést igényel. Ha túrákat vagy tréningeket szeretne folytatni a megjelölt áramkörökön kívül, ne feledje, hogy mindig tartsa magán a tájékozódáshoz szükséges eszközöket (térkép, iránytű, GPS stb.), Bár nem tűnhet úgy, hogy sokat tudnánk a képzés területén nyáron, hóval előfordulhat, hogy a szokásos tájakat nem ismerjük fel, különösen, ha erdőben vagyunk.

És ami a legfontosabb, az ütőkkel való mozgás egy kicsit visszanyúl az ősi időkbe, amikor azok használata volt az egyetlen módja annak, hogy mozogni és vadászni a téli hónapokban, csendesen és nyugodtan járni az erdőket és réteket, Ez is az edzésünk része, talán nem fogjuk megdolgozni az intenzitást, vagy úgy tűnik, hogy nem erőlködünk túl sokat, de biztos lehetsz benne, hogy elménkkel és szellemünkkel fogunk dolgozni.