Utazási ajánlat ide: | Lásd: Információ a

Teljes információ

Összefoglalva

Éjszaka itt: Liverpool, Glasgow, Skót Felföld, Edinburgh, Harrogate

Látogató: London, Oxford, Stratford-upon-Avon, Chester, P.N. Tóvidék, Gretna zöld, P.N. Loch Lomond és a Trossachs, Fort William, Ness-tó, Inverness, Pitlochry, Stirling, Jedburgh, Durham, York, CambridgeLiverpool, Glasgow, Skót Felföld, Edinburgh, Harrogate

Magába foglalja:

• Közlekedés városok között: busz
  • Idegenvezető spanyol nyelven
  • 6 reggeli 3 vacsora
  • Szállodák, diéta, látogatások és útmutatók az útitervben meghatározottak szerint vagy anélkül

Nem tartalmaz:

• Tippek
  • Portások
  • Biztosítás
  • Szükség esetén vízumok.
  • A jegyek nem tartalmazzák azokat a jegyeket, amelyeket kifejezetten nem említenek a napi útitervek.

1. nap
Londonból északnyugatra indulunk, és Oxford egyetemi városába indulunk, ahol egy rövid gyalogos túrával megcsodálhatjuk csodálatos egyetemi főiskoláit, és meglátogathatjuk egyiküket. Az Oxfordi Egyetem, amely a világ egyik legrangosabb, a legrégebbi az angol nyelvterületen. Oxfordból indulunk Stratford-Upon-Avon felé, amely egy bájos város az Avon folyó partján és William Shakespeare dramaturg szülőhelye. Ebben a gyönyörű városban panorámás látogatást teszünk, megállva ebédelni. Ezután haladunk észak felé, amíg elérjük a fallal körülvett Chester városát gyalogtúrára. Panorámás látogatásra indulunk Liverpoolba, a leghíresebb rockegyüttes szülőhelyére: a The Beatles és az Európa Kulturális Fővárosa 2008-ban. Liverpoolban megtaláljuk Anglia egyik legnagyobb kikötőjét, a " Albert Dock ".

2. nap
Túránk észak felé vezet a Lake District-en keresztül, amely inspirációt jelent az angol költők és írók számára. A Loch Grasmere mentén a Gretna Green-en keresztül lépünk át a skót határon, ahol szabad időnk lesz ebédelni. Északon haladunk tovább, és rövid látogatást teszünk az Egyesült Királyság harmadik legnagyobb városában: Glasgow-ban. Itt van a Buchanan utca, amely viktoriánus építészetéről és üzleteiről egyaránt jól ismert.

3. nap
Elhagyjuk Glasgow-t, és a Loch Lomond gyönyörű partjainál lépünk be Skócia felföldjére, a híres családi klánok helyére. Átmegyünk Crianlarichon és megérkezünk Fort Williambe, ahol szabad időnk lesz ebédelni. Délután a Loch Ness partját vesszük, hogy megkeressük ősei „Nessie” házigazdát. Csónakázhat a Loch Ness-en (opcionális), majd meglátogatjuk az Urquhart kastély romjait. Indulunk a tó partján Inverness felé, ahova érkezésünkkor panorámás túrát teszünk.

4. nap
Reggeli után hegyi tájakon haladunk Pitlochry felé. Ott meglátogatunk egy whisky szeszfőzdét, ahol megismerhetjük annak elkészítési módját és megkóstoljuk a skót nemzeti italt. Folytatjuk utunkat Callander és Stirling felé, ahol Skócia és Anglia közötti függetlenségi háborúk egyik legfontosabb konfrontációja keletkezett. A Stirling Bridge-i csata (a Braveheart filmből ismert) 1297-ben William Wallace legnagyobb győzelme volt, és az angolokkal szembeni ellenállás vitathatatlan vezetőjévé tette. Meglátogatjuk Stirling kastélyát, amely egy lenyűgöző kilátást nyújtó sziklás hegyfokon található. Szabadidő ebédre. Ezután továbbutazunk Edinburgh-ba, ahol a szállodába érkezésünk előtt egy panorámás túrát teszünk a városban. Ma este lehetőségük lesz részt venni egy skót vacsorán, amelyet tipikus skót folklór élénkít (választható).

5. nap
Ingyenes nap Edinburgh bájos városának felfedezéséhez, jegyet kaphat önállóan az Edinburgh-i kastély meglátogatására. A legnépszerűbb látványosságok: Holyrood palota, Szent Giles-székesegyház, a Skót Nemzeti Galéria és a Royal Yacht Britannia. Edinburgh-t London után az Egyesült Királyság második leglátogatottabb városának tartják, és 1999 óta a skót parlament székhelye is. Maga a Parlament épülete lenyűgöző, a Princes Street Gardens zöld területe megér egy látogatást.

6. nap
Edinburgh-ból délre indulunk, és az Alföld hullámzó tájain keresztül Jedburgh-be, a határharc színhelyére vesszük az irányt, ahol megnézzük bencés apátságának maradványait. Útvonalunk Durham történelmi városáig folytatódik, amelyet a csodálatos katedrális ural. Szabadidő ebédre. Továbbmegyünk Yorkba, egy gyönyörű római eredetű városba, amely a vikingek és a szászok hosszú múltra tekint vissza. Van időnk egy rövid túrára bájos utcáin, és alkalmunk nyílik megnézni Észak-Európa legnagyobb katedrálisának külsejét.

7. nap
Útvonalunk dél felé vezet, amíg el nem érünk Cambridge elbűvölő egyetemi városába, amely nemcsak oktatásban és sportban vetekszik Oxforddal, hanem szépségében és építészeti gazdagságában is. Szabad időnk lesz ebédelni és sétálni egyetemi főiskoláin és a történelmi utcákon. Cambridge-ből közvetlenül Londonba térünk vissza, ahova 18:00 körül érkezünk.

Marriott City Center vagy hasonló (4 *)
Marriott, Jurys Inn vagy hasonló (4 *)
MacDonald Aviemore, Highland Aviemore, Craiglynne vagy hasonló a környéken (3 * SUP)
Express by Holiday Inn City Center, Holiday Inn Zoo, Apex Grassmarket, Braids Hill vagy hasonló (3 *)
Cedar Court, Yorkshire, Express By Holiday Inn York vagy hasonló (Yorkban vagy Harrogate-ben) (4 *)