Nem keltünk túl korán, és miután a bőröndöket a szálloda csomagmegőrzőjében hagytuk (5 PEN csomagtartó) (ezekre a napokra csak egy hátizsákot viszünk), és megreggeliztünk, elindultunk a Szent Völgy felé. Bár jól tértünk magunkhoz az utazás első szakaszától, továbbra is némi fáradtságot hordozunk, kissé nyugodtabbnak tartjuk a napot, bár elkövettük azt a súlyos hibát, hogy a kirándulást egy "tömegturisztikai" céggel vettük fel. Ma nem utazók voltunk, hanem turisták, akik még 20 emberrel buszban voltak konzervek, amikor megígérték, hogy kis csoport leszünk. Hosszú idő telt el ilyesmi, és most emlékszünk miért.

igazság hogy

A az inkák Szent Völgye azért hívják, mert a Tejútrendszer visszatükröződése egy völgyet alkot, amelyben a tegnap látott Szent folyó, a Vilcanota folyik. Ööö ! ! Ehh ! Busero, állj meg, kérlek ! Semmi. !és ott! !és ott! Semmi. Szigorú megállás egy értelmetlen helyen, ahol "vásárolhatunk" (víz 1,50 PEN), és egy másik szinte kötelező betartási kötelezettség az egyik legszebb kilátás a völgyre. ! Drága ! A Szent Völgy egy törött völgyek, patakok, folyók, teraszok, növények, kis völgyek, őslakos népek és egy nagy inkai civilizáció régészeti hagyatékainak "labirintusa".

Első úti célunk az Pisac, amelynek Peruban a legjobb romjai vannak a hegyén (de amelyeket természetesen nem fogunk látni ezzel az izgalmas "vezetett" túrával). Az inkák csak akkor mentek le a városba, a hegy lábára, amikor sámánokhoz, boszorkányokhoz vagy papokhoz kellett folyamodniuk...

. de ma is, vasárnap lévén, van egy nagyon élénk andoki piac (több, mint a hét többi napja), ami nagyon megéri. Kezdve a központi térrel, ahol mindenféle fűszer, mezőgazdasági termék, kerámia, textil, ital és étel található.

Lehetetlen nem venni valamit, mert az az igazság, hogy nagyon eredeti dolgok vannak, különösen a kerámiában és a textiltermékekben. Szóval, barátok és család. !Ajándékok mindenkinek! (151 PEN)

Folytatjuk az utunkat, és meglátjuk, mit mondanak Cuzqueñosék, hogy ez volt a legbrutálisabb katasztrófa, amely valaha is sújtotta őket, beleértve a földrengéseket is. A A januári és februári esőzések valós károkat okoztak, medencéjének és magasságának soha nem látott szintre emelése, termények, házak tönkretétele, sőt halálesetek is. Vágták a vasútvonalakat is, még mindig nincsenek teljes válaszok, csak néhány km-re van a Machu Picchu eléréséhez (a többit pedig busszal végzik). Sok területen még a saját repedezett utunkat is láthatjuk.

Mivel ma későn indultunk, az éhség sürget, és itt az ideje megállni enni. Természetesen közbenső megállók nélkül, ahol szeretnénk, vagy egyáltalán bármi, és egy meghatározott idővel enni. . Micsoda horror ! Amit nem fogunk tagadni, az az Yucay Fogadó Ahol az étkezést választottuk (a buszok mindegyikének más volt a helye, gyakran rendetlenség volt), az nagyon klassz, úgy néz ki, mint egy gyarmati palota.

Nem tudtuk, hogy itt is maradhat, de ez így van. Még jó kiindulópont lehet a jó túrázás vagy az igazi természet élvezete a túlzsúfolt Cuzco mellett.

És ma, hogy NEM vagyunk, beszélni fogunk veled az ételről (7. ital PEN). . A mélypontra kerültünk ! Nem úgy, mint más országokban, de a test eleget mondott a perui gasztronómiának (további információk róla EZ A KEZDŐ CIKK, ban ben EZ AZ ELSŐ FOLYAMATI CIKK és be EZ A CIKK Desszertek és italok). Valamit próbál az itt található fűszerekkel (főleg a hengerrel), és visszautasítást eredményez. Megpróbálunk pár napot a "csirke és rizs, vagy csirke és tészta" diétán tartani, hogy meggyógyuljunk-e, de ott indítottuk el szlogenünket anyáinknak, akik nagyon szeretnek minket és mennyire általánossá vált utazásunk. . Burgonyatortilla és sonka adag 5 JOTA YAA ! hehehehe

A nap ezen a pontján óhatatlanul beszélnünk kell veled, René. René az az útmutató ez a Szent Völgy közepén elveszett 20 + 2 turistát viszi el minden lehetséges miszticizmus elvesztése a helyszínen. Mindenféle útmutatót láttunk, de itt bármit útmutatónak hívnak. Rossz a vágy, rossz a düh. Fejfájás, ha csak hallgatom, és ami felejthetetlen nap lehet, az kínai kínzásra vált. "Vízvezeték-szerelő" szakmájáról, értelmetlen kecsua szavakról, olyan történetekről beszél, amelyeknek semmi köze a Szent Völgy életéhez. Gyere, itt Cuzcóban, aki nem tudja, mit kell tennie, beszáll egy útmutatóba.

Most meghoztuk a nap legjobb döntését. Ollantaytamboba lépünk. 14:00 körül van és ! menekülni fogunk ! René bejelenti a romok látogatását. Közeledünk hozzá, és elmondjuk neki, hogy nem a csoporttal fogjuk látni őket, hanem a Ollantaytambo Lodge (CIKK CHAVETÁKBAN MINDENKINEK ITT) hol maradunk, hogy otthagyjuk a dolgokat, és ingyen megtesszük. Eleinte még sértődik is, de végül nincs más választása, mint megfelelni. Ha megváltozott a napunk, ! ismét utazók vagyunk ! ! Ollantaytambóban vagyunk!

A Ollantaytambo inka erőd történelem és régészet szempontjából talán ez a legimpozánsabb dolog, amit eddig láttunk.

Az Inka Birodalom idején Pachacutec meghódította a régiót, és megépítette a várost és az ünnepi központot. Fontos tudni azt is, hogy Peruból ez az egyetlen inka város, amelyben még mindig laknak.

De ez az erőd nem fellegvár, hanem védelmi katonai erődítmény. Teraszai nem műveltek, de ellenállási platformok. Hihetetlen csak arra gondolni, hogyan szállították és emelték oda ezeket a köveket.

A honfoglalás során Ollantaytambo ideiglenes fővárosként működött Manco Inca Yupanqui, a spanyolokkal szembeni ellenállás vezetője. Cuzco már a spanyol fennhatóság alatt állt, és a Manco Inca sikerült legyőzni a spanyol előretörést a peronokról és elárasztja a síkságot. Ennek ellenére a spanyolok később elérik az inkák kivonását Vilcabamba térsége felé. Hernando Pizarro vette át az irányítást a környék őslakossága felett.

Az igazság az, hogy hihetetlen a pontosság, amelyet ilyen kőtömbökkel kellett kezelniük, valamint hasonló megerősített területet hoztak létre. Az egész térségben még mindig tökéletes állapotban vannak maradtak, bár több is van 170 lépés az egész komplexum lefedésére a legmagasabb részekig.

. ! Isaacért ! ! Paraaaa ! Hogy már a végére értünk! Quietoooooooooooooooooooooooor. ! Hogy nem tudsz feljebb menni !

A Szent Völgyben vagyunk. Most nagyon élvezzük magunkat. Ismét nyugodtan láthatjuk a dolgokat, ahogy kell. A háttérben továbbra is láthatjuk a "René csoportot", amely már előrelépett a harmadik teraszára, és mindegyikben 30 perces megállókkal beszélgettek a vízvezetékről. akkor jó. !átmentünk!

A tetején van egyfajta átjáró vagy út is, amely a hegy oldalán húzódik, és akár a bejárat "hátsó ajtajának" is tekinthető. Bizonyára az itteni inka ösvényről származik, mert nem szabad megfeledkeznünk arról, hogy sokak számára Ollantaytambóban kezdődik a híres inkák ösvénye a Machu Picchuba.

Így ért véget e komplexum látogatása. Az az igazság, hogy szerettük. Renének is biztosan marad valami.

SZAKASZ: Ez biztos, hogy annak, aki ismer minket, tetszeni fog. Cenzúra a gyerekeknek, ideje lefeküdni. Párzási folyamat egy lámával u/o/használd az Alpaka-t (természetesen Vicuñákra is érvényes, de a szemünk nem fogja látni).
1. Először az előzeteseket készítik el, egyesek nagyon idegenek, hahaha
2. Ezután kiveszik a Kamasutrát, és te választod a testtartást. Nem alkalmas 20 évesnél idősebb lámáknak. Kérem, tartózkodjon!
3. Képzeletet alkalmaznak.
Az eredmény, a következő.

Ollantaytambo egy nagyon festői és különleges város. Öröm sétálni a csendes utcáin (amint a tömegturizmus elhagyja a környéket - beleértve Renét is), számos autentikus étteremmel, valamint más turisztikai éttermekkel. Mind kikövezett. Érdemes legalább az éjszakát itt tölteni, bájos város.

Holnap Machu Picchu, az utazás apogeusa. Család és barátok, biztosan leszünk egy pár napig, anélkül, hogy nekünk írnánk, de nagyszerűek vagyunk, mint mindig és ma is visszanyertük erőnket. Holnap 5: 30-kor állva.

A csillagtól. ez. Inca Bucks az Ollantaytambo-tól, miután néhány képeslapot (4 PEN) vásárolt, kávé (14.50 PEN) és már elfogyasztva (33 PEN).

Paula és Isaac, Ollantaytambo (Peru)

A NAP KÖLTSÉGEI: 61 PEN (kb. 16,76 EURO) [és AJÁNDÉKOK: 155 PEN - kb. 42,58 EUROS-]