Ma Harajukuból kell beszélnem, bár keveset láttunk Harajukuból, alapvetően azért, mert az érdekes dolog egyetlen utcában koncentrálódik: Takeshita dori.

kaland

Az odajutás rendkívül egyszerű, mivel a JR állomáson van egy "Takeshita" nevű kijárat, ezért nem túl titokzatos. Az utca közvetlenül előtt van, könnyen felismerhető, mert a név nagy, és mivel általában sok ember van.

Ellentétben azzal, amit sokan gondolnak, Harajuku nincs tele vizuális és lolita áruházakkal, valójában a túlnyomó többség normálisabb ruha, de természetesen azt kell gondolnia, hogy végül is Shibuya a szomszédban van (mehet sétálni, és ez nem tart sokáig, butaság vonattal közlekedni), és a hatása megvan, amellett, hogy a normál ruhák több pénzt költenek el. A látvány és a lolitas kisebbség, és a legtöbb helyen sokat néznek rád az utcán, ha így öltözködsz, ellentétben azzal, amit gondolhatsz, egyszerűen "mert Tokió". Annak ellenére, hogy nagyváros, ezek a dolgok még mindig ritkák. De különben is, a lényegig.

Ha megnézi, hol kellene, ezen az utcán üzleteket találhat, amelyek cikkeket tartalmaznak énekesekről és csoportokról (főleg johnnies, micsoda pestis), de CD-ket nem kíváncsian. Ha azonban olyan dolgokat talál, mint kulcstartók, mobiltelefonok varázsa, nyakláncok, pólók stb. Néha nagyszerű áron, néha elhaladnak, és biztos vagyok benne, hogy a legtöbb nem hivatalos kereskedelem, de hé, érdemes megnézni, legalábbis ha a j-zene érdekli. Sok mindent találtam rejtekből, aminek örültem, annak ellenére, hogy végül nem vettem semmit, de visszatérek.

Aztán ott vannak a ruházati üzletek, hogy ha valami látványt vagy lolitát keresel, akkor azok nem olcsók. Normális esetben természetesen. És azért szoktam mondani, mert nagyon nagy üzletet találunk, a Bodyline eladásokat. A Bodyline nem a legrangosabb vagy a legjobb márka, amit talál, de hé, vannak szép ruhái, szép nadrágjai és jó dolgai. És lolita ruhát vásárolni 5000 \ért szép. A kedvezmények 80% -osak voltak, egy bérlet. Három ruhával készítettem magam, nagyon jóképű visualero ruhával, alsószoknyával, íjjal, sapkával és néhány zoknival. És mert nem volt fehér cipőjük. Ezenkívül a bolti asszisztensek szerelmesek, és segítettek megtalálni az Ön méretének megfelelő dolgokat és kombinálni a ruhákat.

A többi üzlet "normális" áron volt, bár néhány akcióban is volt, de nem voltak olyan brutálisak. Cipőboltok is voltak, néhány nagyon szép, tényleg. Annak ellenére, hogy mit mondhat az árakról, ezek jobbak, mint a barcelonai Tallers árai, az biztos. Ahogy az várható volt, három aranyos fehér cipőt is kaptam a három ruhámhoz.

A Lolita üzletek gyönyörűek és nagyon kíváncsiak, olyan, mintha belépnénk a szuper cukros színek világába. Nagyon aranyosak, és néha nagyon drágák, de jó látni őket. A boltosok is viselik az általuk forgalmazott ruhákat, nagyon aranyosak. A legtöbb üzletben nem engedik fotózni, kár. Egy boltban még azt mondta, hogy ha elkaptak, akkor vagy az orsó volt (lol, ki van manapság orsóval?) Vagy 10 000 \ (mennyire kiborult. XD). A látványáruházak nagyon sötétek és nagyon szépek. Egyébként mind megérdemlik, hogy megnézzen.

Ha vásárolni akarsz, és megértem, mert nagyon szép ruhájuk van, figyelmeztetnem kell. Egyes boltokban nem engedik, hogy felöltözzön a ruhákra, és ez probléma. Emellett a méretek nagyon kicsiek. Figyelnie kell a derekát, a vállát, és ha lány vagy, főleg a melleivel. Ez okozta nekem a legtöbb problémát, nagyon komolyan gondolom. Nem láttam akkora japánokat, de hát. Sok lolita ruha azonban hátul nyújtózkodik, ezért csak ébernek kell lennie. Ha túl magas, akkor is problémái lesznek. A cipőknél pedig ugyanaz; a méretek sok európaiak számára nem elég nagyok. De hé, valami, amit végül megtalálsz, csak azért figyelmeztetlek, mert nehéz és ilyen, és hogy ne értsd meg vagy ne csüggedj és ne érezd magad kövérnek XD

Ami az embereket illeti, az az utca tele van fiatalokkal, és természetesen néhány látvány és lolitas is látható. A légkör gyönyörű, bár, mint mondtam, általában tele van emberekkel, és ez probléma, ugyanakkor hűvös. A helyzet az, hogy szeretem a fiatalokkal teli helyeket és a divatfiúkat. A frizurájuk kiváló, hogy megnézzék, mikor viselik ezt a divatot Spanyolországba, ami nem klassz.

A közelben található a híres Yoyogi-híd, ahol japán csoportok játéka látható (alapvetően vizuális), néhány esetben nagyon sikeres. Azt is szép látni, bár élvezetesebb, ha ismeri a kissé divatos csoportokat, és azt mondhatja: "Ostia, hogy Reita elérte ezt", "Ó, és ez a másik is", "Ööö, ez az egyik vagy Ez rossz ". XD Semmi, semmi, hogy a The Gazette nagyon divatos, mint mások. Valójában ez volt az első cosplay, amit láttunk.

Asus eeePC 901 - a jövő

Ha van olyan számítógépes vállalat, amelyet jelenleg más vállalatok gyűlölnek, ez Asusteck, és ez alapvetően az eee laptop miatt van.
Bizonyára arra gondolsz, hogy technológiai bejegyzést tesz ebben a blogban Japánról. Nos, mert megvettük ezt a laptopot, a 6 alkatrészből 3-at. Pontosabban a 901-es verzió, a jelenleg létező legjobb verzió. Csak azt lehet mondani, hogy 4 napja, amikor elmentünk vásárolni, az akihabara legtöbb üzletében elkelt.
Az Asus eee azok számára, akik nem ismerik, egy UMPC: ultra könnyű notebookok. Laptopoknak gondolt laptopok, kicsi, könnyű és sok órányi akkumulátorral (ellentétben a normál, 1,5 órás és nagyon nagy méretű laptopokkal). Ebben az értelemben az eee volt a szuper forradalom, mivel az ultra hordozható mellett olcsó.
Az első verzió az eee 700 volt, 7 '-es képernyővel. Egy évvel később megjelent a 900, 8,9 hüvelykes képernyővel. Végül augusztusban, és csak Japánban jelent meg a 901, a hardver és az akkumulátor időtartamának látványos fejlesztése (az Asus akár 8,3 órát is biztosít).
Először is, Japánban a 901 körülbelül 360 euróért kerül ki, ami egy laptop számára lehetetlen, Katalóniában pedig kevésbé kicsi.

Itt van egy összehasonlítás arról, hogy mennyire lehetek szerelmes.

És azoknak, akik hiszik, hogy a billentyűzet szar, tévednek, sokkal kényelmesebb, mint amilyennek látszik. Rendszeresen használhatja anélkül, hogy fájdalmat okozna az ujjaiban, és hibák nélkül.

PS: Az egyetlen nagy probléma a japán billentyűzet. . . Nem jöttél rá, hogy a legutóbbi bejegyzések nem tartalmaztak önt vagy ékezetet ?

2008. augusztus 17., vasárnap

Fuji-hegy - 08/08/08

A Subaru Line busszal indulunk, hogy eljussunk ahhoz az állomáshoz, amely legközelebb a Fuji-hegyről indul, szükséges és szinte kötelező, mert különben sok erdőt kellene lenyelni, amely a hegy lejtőjén található, ismert olyan helynek lenni, ahol könnyen eltéved (feltételezem, hogy túrázókról van szó, akik az erdőbe merészkednek, mert ha patkány vagy és nem akarsz fizetni a busznak, akkor követed az utat, pont), és azért is, mert ez az a hely, ahol egyesek öngyilkosságot követnek el. Igen, tudom. sok "yuyu" (és ez nem Hakusho. LOL), ezen kívül az erdő nagyon szép, legalábbis a külső XD-n, és két alkalommal két szarvast láttam (bár a többiek megőrülnek, mert nem nem látták. -.- ")

Miután elértük a megálló végét, elkezdtük meglátogatni az ott lévő üzleteket, a dolgok árai kissé duzzadtak, hogy őszinte legyek, bár végül a Fuji-hegy kabalájának kitömött állatát vettem, egy tattit és még több a hátizsákomban, tudom. xo aranyos volt. XD. Két dolgot is meg kell említenem: az egyik az, hogy megvásárolhat egy vesszőt, amelyet az ottani összes boltban árulnak, ami arra szolgál, hogy felfelé haladva több állomás is legyen, ahol tűzjelzéssel jeleznek fából készült bot, hűvös és jó memória. A probléma az, hogy nem tudnánk, hova tegyük a bőröndöt (a bot értéke 1000 jen volt, és nagyon csengő harangjai voltak. XD); a másik pedig az, hogy az egyik oldala egy nagyon szép templom.

Nos, ezen a ponton kell ellenőrizni a hátizsákokat és mit viselünk. Először is meleg ruha meg valami anorach vagy ilyesmi, mert megfázol, megmondom, csak egy tízes harisnyatartóval és egy vastag kabáttal mentem, ami otthon volt, és megfáztam a hideget. ù.u, a hátizsák belsejében, kivéve az anorachot vagy a kabátot, hogy van sok víz, ha legalább 2 liter lehet, és minden esetben kaja, mondom, mert a tetejére vezető úton pihenőhelyek, és az árak a tetőn vannak (és soha nem lehet jobban megmondani. XD). ezzel az átdolgozott, jó nadrággal, zseblámpával és masszív cipővel. most Moria felé tarthatunk. Oh! - mondom a Fuji-hegy tetejére.

Az ösvény az elején könnyű volt, mint egy kirándulásra a barátokkal, el kell mondani, hogy délután-este tettük meg az emelkedőt, hogy hajnalban elérhessük a csúcsot, és láthassuk ott a napfelkeltét. Az út állomásokra van felosztva, az origó az 5. állomás, ahová busszal érkezünk, majd felmegy, amíg el nem érjük az "eredeti nyolcadikat" (valami, mint egy 8. állomás), de ezt korábban, mivel entitások, hogy ez a normál oktáv. Valami furcsa. ù.u), és ezek közepén található a "kunyhó", amelyek olyanok, mint a bódék étellel, itallal és pihenőhelyekkel, de mint már mondtam nektek túlzó batsante, amellyel jobb maradni a csapvíznél, hogy minden séta után csodálatosan üljön XD Jobb itt teszek egy fényképet a térképről, amelyet az első állomáshoz (a hatodik állomáshoz) adnak, ahol azt sematikusan elmagyarázzák az állomások és a "kunyhók" helyzete:

Most következik az emelkedő út során bekövetkezett események elbeszélése, miért írom? Amikor a történet végére érünk, meg fogja érteni. (Petri misteri, petri költözött LOL)

A hatodik állomás után a vidám túrázók csoportja, amely Yami, Darko, Taki, Dobok, Koroki és egy szerverből állt, kettévált, mert Yami és Taki nem szoktak dombokra mászni, és kissé késlekedtek. velük maradt, a többiek pedig tovább emelkedtünk a saját tempónkban. Az ösvény egyre keskenyebb és nehezebb lett, a cikk-cakk gyaloglás darabjait mászó darabokkal tarkította, valóban gyilkos, de a legjobban a lábak szenvednek, ezért viselnek jó cipőt. ras néhány "kunyhó" után megláttuk Koroki csoportját, akik egy távolsági állomáson voltak, ezek után és miközben egy "kunyhóban" pihentünk, Yami utolért minket, és elmagyarázta, hogy Koroki és Taki is pihenni maradt; Később megtudtuk, hogy még kicsit felmásztak, de hogy hajnalig egy "kunyhóban" aludtak, és onnan látták a romantikus napfelkeltét. XD

Fotó, amelyen a kezdet túlcsorduló energiája nagyon jól ábrázolt. aiix. szegény téveszmék, nem tudtuk, mi ellen állunk:

Ahogy a bátor, jóképű és furcsa excuzionisták csoportja felemelkedett, a hőmérséklet csökken, és az oxigénhiány kezdett észrevenni. Lehet, hogy olyan melegnek tűnik, amennyit csak akarsz, de a testhő nagyszerű, amikor megálltunk pihenni a "kunyhókban", Yami, Dobok és én tanúskodunk, a következő "kunyhóban" Yami és én rendelünk egy nagyon meleg rament, Drága volt és nem volt rendkívül ízletes, de talán a ramen ült minket a legjobban az életben. Itt van két fotó, amely a legjobban ábrázolja azt az állapotot, amelyben vagyunk (vagyis halott. XD):

Említse meg, hogy ugyanazon a napon, amikor felértünk a csúcsra, 08/08/08 (Hachi Day. XD) fénykép készült, amely megnevettetett, mert ha nem ők lettek volna, nem jöttem volna rá, hogy az egyben szereplő adatok akivel találkoztunk annyira kíváncsi volt:

Lefelé haladva ismét megosztottuk magunkat, mert Darko gyorsabb ütemben haladt, mint a miénk, amivel Yamival együtt egy nagyon meredek és lejtős darabon mentünk lefelé, és tönkretette a lábadat, amellyel úgy döntöttünk, hogy úgy csinálunk, ahogy néhány hogy háttal kellett lemenni az ereszkedéshez, kihasználva a lejtőt, sokszor úgy tűnt, hogy laposra esett az arcán, de nagyon hatékony volt, ha jól kiszámolta. Kettőnk szerencséjére ez a meredek ereszkedés nem tartott sokáig, miután kitért a "Fatábla" elé, a dolog elernyedt, de végtelen cikcakkokat kezdett el, a fotón Marc, amikor lementünk:

Miután eljutottunk az 5. állomásra (végül.) Ott vártuk a busz visszatérését, szerencsére, amikor a templomba mentem, hogy felfrissítsem az arcomat, találkoztam Dobokkal, aki miután meglátta a "kunyhójából" érkező napfelkeltét, felmentem I négy fényképet készített és ismét lement, és amikor Yamival olyan nyugodt ereszkedést hajtottunk végre, volt ideje utolérni minket. Később megtudtuk, hogy Darko jóval előttünk érkezett, és találkozott Korokival és Takival, akik lejöttek, miután aludtak a "kunyhóban" és nézték a napfelkeltét (Banzaaaaaaaaaaaaaaai. XD).

Miután eljutottunk az adott apartmanunkba, nem volt más választásunk, mint kinyújtózkodni az ágyunkon, és jól aludni. mond! hagyd, hogy zúzott testünk nyugodtan aludjon ... XD