15 utazó ezen a helyen

• 5y
  • 6y

Privet Moskve

Nos, majdnem 48 órám volt Moszkvában, vegyük le, hogy utolérjem, amit felkeltem.

nemzeti

Tehát itt vannak emberek. Moszkva 48 óra dióhéjban.
Elnézést a hosszú posztért. Úgy tűnik, van szóhányásom.

A következő alkalomig.
Dosvidaniya! Olvass tovább

teljesen fantasztikus bejegyzés. Két új város az ábécé játékhoz. Ragyogóan találja meg az utat és barátokat szerez xxxxxx🐝🍯❤️

Hú, csak elolvastam ezt olvasva ! Milyen fantasztikus kezdet az utazásodnak. Várom a következő xxx részletet

Nagyon izgatott vagyok, hogy hazajövök a munkából, hogy megnézzem az új bejegyzést, el tudom képzelni, hogy nagyon büszke lehet magára, mert eligazodott a vonatokban. Jól sikerült. Várom, hogy a következő xx bejegyzését

Április 3 2018 18:01 · ⛅ 3 ° C · Tengerszint feletti magasság: 486 láb · 55 ° 45'8 "É 37 ° 36'56" K

vörös tér

Kicsit mohóztunk a lakásban, majd úgy döntöttünk, hogy elindulunk és újra megismerkedünk a Vörös térrel. Úgy tűnt, hogy a szél kissé elcsendesedett, ami kellemesebbé tette a sétát.

A Vörös téren rengeteg tevékenység folyt mind turisták, mind munkások részéről. Üléseket állítottak fel, és úgy néztek ki, mintha a Kreml falait tisztítanák és rendet raknának. Lenin mauzóleumát zárták le állványok és ilyesmi! Eleinte azt hittük, hogy ez a világbajnokság, de később megtudtuk, hogy a győzelem napja felvonulására és ünnepeire való felkészülés volt az, amikor katonáikat és fegyvereiket felvonultatták az utcán. Csak kóboroltunk és élveztük a légkört - kóboroltunk a hídon, majd kereszteztük az utat, hogy megnézzünk néhány forgatást. Egy hölgy, aki látszólag együtt volt a filmcsoporttal, azt mondta, hogy egy mexikói tévésorozatról van szó.

Úgy döntöttünk, hogy ideje vacsorát keresni, így az utcákon kószáltunk egy megfelelő étkezési hely után. A Vörös téren néhány embernek rendkívüli árai vannak, ezért úgy döntöttünk, hogy inkább sétálunk le a bevásárlóközpontba. Ismét szép tündérfényeik és pillangóik voltak - ez egy másik bevásárlóközpont, nem az, amire korábban utaltam.

Végül egy steakekre szakosodott étteremben telepedtünk le. Bár az italok megrendelése után egyértelműbbé vált a menü magyarázata - a húsdarabok többségének minimális súlya volt rendelhető. Körülbelül 20 dollár volt 100 g legolcsóbb vágásért, és minimum 400 - 800 g-ot kellett rendelnie. Ez nagyon furcsa módnak tűnt egy menü futtatására és meglehetősen drága! Tehát csak ittunk itt, és végül egy kávézóba mentünk, ahol korábban reggeliztünk, és rendeltem valami könnyű dolgot, mivel késő lett, Heidi pedig fáradt volt.

Eli hazafelé sétált Heidivel, én pedig sétáltam egy kicsit Mike-kal és Kyria-val, élvezve az éjszakai fényeket, mielőtt hazaindultam volna egy csésze forró kakaóval.

Az ágyunk lefelé nézése előtt lefeküdtünk, és elzárták a főutat, és a katonák szegélyezték az utat - egymástól távol, úgy tűnt, hogy méréseket és ilyesmit végeznek. Gondolom, a győzelmi napjukra készülve. Olvass tovább