Az IMQ Gaztea csatornán mi is foglalkozunk fiataljaink szabadidejével. Az utazás az egyik olyan élmény, amely leginkább gazdagítja az embert, egy olyan lehetőség, amelyet minden fiatalnak ki kell használnia. Ezúttal Hesian Zuriñe Hidalgo énekese Beszélni szeretett volna utazói tapasztalatairól, és adna néhány tippet, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki az utazásból, anélkül, hogy túl sok pénzt költenénk. Mersz csatlakozni a kalandhoz?

tippek

Zuriñe Hidalgo

Helló barátok, a nevem Zuriñe Hidalgo, és Donostiából írok Önnek.

Készíthetnék egy végtelen listát azokról a dolgokról, amelyeket imádok csinálni: komponálni, énekelni, olvasni ... de ma csak egyre fogok koncentrálni: UTAZÁS.

Zuriñe tökéletes nyugodt utazási terve

Néhány év telt el azóta, hogy egészen más chipekkel kezdtem el utazni, mint addig. Olyan ember vagyok, aki nyaraláskor elhatározta, hogy jól érzi magát és élvezi a pihenést. Szeretek a napot a tengerparton tölteni és fürdeni benne, feküdni a homokban és napozni egy jó könyvvel. Órákig és órákig üthetném magam ilyen ételkonténerrel, amikor éhes leszek, és anélkül, hogy az órára kellene néznem, teljesen elveszítve az idő nyomát.

A nap végén nem tudok jobb tervet elképzelni, mint megszeretni egy gyönyörű naplementét, majd egy jó vacsorát elfogyasztani egy pohár fehérbor kíséretében. Ez számomra mindig is nagyszerű terv volt.

Alapvetően nyaraláskor szeretek pihenni és jól érezni magam. Folyam. Nem gondolkodni túl sokat, és megengedni magamnak, hogy semmit se csináljak, ez is csinál valamit. Az ilyen típusú napokat általában a pihenésre és a kikapcsolódásra szánják, és amikor a testem kéri, amikor a testemnek szüksége van rá, akkor tudom, hová kell mennem, mivel van egy kialakított helyem, amely minden szükséges felszerelést biztosít számomra. Ezért, amikor a testem ilyen típusú visszavonulást kér tőlem, erre a helyre megyek, és általában egy hét elegendő ahhoz, hogy feltöltsem az akkumulátorokat, és kipihenten és jó energiával térjek vissza.

A kalandvágyó Zuriñe

Amikor azonban egy másik típusú utat fogok megtenni, amely nem csak a fent említetteket foglalja magában, és amikor ennek az úti célnak sokkal többet nyújtanak nekem, akkor a chipem és az utazásom terveim általában nagyon eltérőek.

Imádom a hátizsákot és a lehető legkevesebbet, hogy megismerhessem a világ új helyeit, új kultúrákat és életmódokat, az embereket, a tájakat ... ez valami elbűvöl.

Számomra nagyon érdekes módja a valóságunk megismerésének a sajátunkon kívül, és ezek olyan tapasztalatok, amelyek arra késztetnek minket, hogy sok mindent reflektáljunk és megkérdőjelezzünk, például életmódunkat/életritmusunkat, kiváltságainkat, prioritásainkat

Az ilyen utazások felforgatják a belső világodat. Valóságos süteményt adnak az egész arcodra, és kinyitják a szemed és tudatosulnak. összefoglalva, az utazás megváltoztat téged, némelyiket többet, mások kevésbé, de mind, még ha csak egy kicsit is, mégis.

Mivel elkezdtem utazni, megígértem magamnak, hogy minden évben két különböző utat próbálok ki. Egyikük egyedül. Egyedül a hátizsákommal és nagyon szűk és korlátozott költségvetéssel. Szobákban aludni, szobát megosztani, beszélgetni és emberekkel találkozni, rúgni és minél jobban megismerni minden sarkot, és eltévedni mindegyikben. dátumok, például karácsony.

Zuriñe következő útja

Mivel december közepén vagyunk, 2019 végétől néhány héttel, szeretném megosztani veletek az összes utat, amelyet idén megteszek, ebben az esetben egy kiruccanást, amelyet társaságban fogok megtenni nekem ilyenkor már szokás.

Mondhatni, hogy hagyomány az életemben, hogy elbúcsúzom az évtől, és viszont elindítom az újat, a világ különböző részein.

Emlékszem az első kiruccanásra, az első urte berrire! Rómában. Ez volt az első alkalom, és csodálatos volt. Nem foglak becsapni: miután évről évre megünnepeltem a Vitoria szilveszterét a családommal, kissé furcsa volt számomra az évet úgy kezdeni, hogy nem öleltem meg családomat és nem ettem szőlőt. De mit akarsz, hogy elmondjam neked, az ember kedveli, és jó látni, hogy mind a karácsonyt, mind a szilvesztert a világ különböző tájain ünneplik. Tehát Róma után még sok hely jött: Madrid, Athén, Brüsszel ...

Irány ... ARGENTINA!

Idén nem lehet másképp, és már elkezdtem mindent szervezni. Fülről fülre mosolyogva, sok vágy és ideg árán elmondhatom, hogy máris új célunk van: ARGENTINA.

Évek óta szerettem volna megismerni ezt az országot, ahol családunk is van. Argentína mindig is kötelező úticél volt a listámon, és végül, néhány nap múlva ott leszünk, és élvezhetjük az új élményt.

Az az elképzelésünk, hogy minél többet meglátogassunk és megtudjunk ebben a két hétben, amit ott töltünk. Listánk tartalmazza: Ushuaia, El Calafate, Perito Moreno, Bariloche, Buenos Aires és Iguazú. Amint láthatja, nem az a szándékunk, hogy nagyon csendes legyünk, és szeretnénk a lehető legtöbbet kihozni minden meglátogatott helyből. Helyeket rúgni és eltévedni bennük, kirándulni, beleszeretni tájaiba, gasztronómiájába ...

Tippek egy utazás megszervezéséhez

Ha igazat mondok, nem vagyok kirándulásokat szervez és innen hoznak dolgokat és terveket. Inkább elengedem magam, vagyis a oda-vissza járatok, Olvasson könyveket arról a helyről, amelyet meglátogatok, és ha egyszer odaérek, hadd áramoljak.

De ez az út más lesz. Nagyon világosak vagyunk arról, hogy mely helyeket szeretnénk meglátogatni, és korlátozott napok száma is van, ezért mindent bezártunk.

Repülések, üdülések és kirándulások már megtörténtek. Úgy döntöttünk, hogy felvesszük a IMQ utazási biztosítás ezúttal a nyugalom érdekében, hogy minden orvosi szükséglet vagy utazás és repülés előfordulása fedezett.

Útlevél rendben, csak valamivel kezdhetek, ami kissé lustává tesz: a bőrönddel.

Az igazság, figyelembe véve, hogy fagyos hidegből 30 fok körüli hőmérsékletre megyünk, nem igazán tudom, hol kezdjem. Úgy képzelem, hogy az a lényeg, hogy mindent beleadjak egy kicsit. Kényelmes és könnyű ruházat, alacsony hőmérsékletre és melegre egyaránt. Reméljük, hogy a bőrönd jól bezár bennünket.

Mit látogat Zuriñe Argentínába?

Mint mondtam önnek, Argentína különböző helyeire látogatunk el, és miután megbeszéltük, úgy döntöttünk, hogy ebben az évben 2020-at kezdjük Buenos Aires-ben.

Így van. Szilveszter és újév Buenos Airesben, Nem tudok jobb tervet elképzelni. Miután odaértünk, meglátogatjuk többek között a központot és a Recoletát, a Plaza de Mayót, az argentin legfontosabb politikai események színhelyét.

Eltévedünk a San Telmo negyedben, ahol sok a kulturális mozgás, és La Boca-ban is, kötelező látogatással a legemblematikusabb utcájába: Caminitoba. Azt hiszem, amint meglátom, megszeretem ezt a mindössze 150 méteres utcát és annak művészetét, házait és színeit, zenészeit, tangótáncosait és utcai művészeit ...

Élvezni fogunk egy jó argentin grillt is. Az igazat megvallva néhány hónappal ezelőtt abbahagytam a vörös hús fogyasztását, de úgy gondolom, hogy ezúttal kivételt teszek. És természetesen nem fogok visszatérni anélkül, hogy meglátogatnám az egyik csodálatos könyvesboltot, és megvenném magamnak, ahogy nekem szokás, egy jó könyvet.

Ahogy velem utazás előtt hetekkel megtörténik, már ideges vagyok és alig várom, hogy elindítsam ezt az új élményt. Eddig mindig is szerettem volna, de soha nem tettem meg, de ezúttal úgy gondolom: utazási naplót fogok írni.

Remélem, hogy a jövőben megoszthatom mindannyiótokkal, hogy volt, mivel kétségtelenül nagyszerű lesz!