reggelit

A reggeli az első étel ami hosszú böjtölés után történik. Minden nap reggelizünk, általában közvetlenül az éjszakai pihenés után, hol testünk újratöltötte az energiát Az álom alatt.

Azt mondják, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése, és így megszerezzük a szükséges energiát a napunkkal szemben. De mi a legalkalmasabb módja a testünknek törje meg az ember gyorsét? Mert úgy tűnik, hogy mindenki számára más a király reggeli.

Vannak, akik éhesen ébrednek, mások édesre vagy sósra vágynak, vagy csak ébredés után néhány óráig képesek enni semmit. Sok köze van ahhoz, hogy milyen volt a vacsora tegnap este, Ha késői és bőséges vacsora volt, a normális dolog az, hogy sok éhség nélkül kelnek fel, és éppen ellenkezőleg, ha korán vagy takarékosan ettek, akkor nagyobb vágyunk lesz.

Mindenesetre, ha úgy gondoljuk, hogy böjtöt törünk meg, gondoljon arra, hogy mit esznek az emberek, ha hosszú idő után étkezés nélkül; némi folyadék, valami sűrűbb és krémesebb hadd ébredjen a gyomrod. Nem tudom elképzelni, hogy Gandhi szalonnás szendvicssel vagy lakomával törje meg a böjtjét, bármilyen vegetáriánus is volt. Emésztőrendszere szenvedne.

A böjtünk néhány órája volt, de ugyanazokat az irányelveket kell követnünk, a tejszínes étel és könnyen emészthető. Ezenkívül szem előtt kell tartanunk, hogy amire szükségünk van abban a napszakban, az energia, és hogy ezt a szénhidrátok. Tehát egy gabonakrém tűnik a legmegfelelőbbnek a nap megkezdéséhez.

Észak-Európa országaiban hagyományosan zabkását vagy valamilyen energiás gabonapelyhet fogyasztottak reggelire vagy többet a földünkre, a zabkása elfogyasztott. Sajnos az elmúlt években az élelmiszeripar meggyőzött bennünket, hogy helyettesítsük ezeket a reggeli krémeket a müzlishez és a gabonapelyhekhez, olyan gyors, gazdag, mutatós, annyi vitaminnal, ásványi anyaggal és annyira cukros ... hogy elterjedtek és elfogadták, bár a gondtalan és a kényelem egészségünkbe kerül.

Mert egyetértünk abban, hogy reggel energiára van szükségünk, de minőségi energiára, stabil energia és hagyja, hogy tartson egész reggel ebédidőig, anélkül, hogy reggel közepén kellene enni, vagy evés előtt peckelni. Mit csinálunk napi 5 étkezéssel? Micsoda megpróbáltatás. Nem akarok tisztában lenni azzal, hogy folyamatosan enni kell!

Így, energia Mit keresünk a cukor nem biztosítja számunkra, sem édességek, sem finomított lisztekből, például süteményekből vagy kenyérből előállított termékek, de teljes kiőrlésű gabonák és jobb gabonában. Lassú felszívódású poliszacharid-szénhidrátok, természetesek, finomítatlanok, éppen úgy, ahogy a természet megadja nekünk, életben, amelyekből vetünk és növényt kapunk.

Az asszimiláció teljes kiőrlésű gabonák lassú, mert megőrzik minden rostjukat és tulajdonságait, valamint az emésztés során engedje meg, hogy tároljuk azt az energiát, amelyet nem fogyasztunk azonnal a májban, formájában glikogén, és nem zsír formájában, így a test akkor használja, amikor szüksége van rá, és így hosszabb ideig aktívak maradunk.

A reggelink alapja egy gabonakrém legyen. Lehet, hogy a süteményekből vagy pirítósokból nem tűnik túl vonzónak, de színt és változatosságot kell adnia neki!

Nem minden nap ugyanazt a reggelit fogjuk fogyasztani, a rizskrémnek semmi köze az egyikhez Fiú vagy zabpehely. Amikor több energiát akarok, akkor általában felhasználom zabpehely, amikor hibakeresni akarok, árpa, általában szeretem rizs kerek, ha sietek, kölest használok, vagy nyáron polenta. És a különleges napok,hajdina palacsinta! Készítheti keverékeit, kísérletezhet és érezheti annak különböző energiáit.

Naptól függően tehetünk néhányat növényi tej, Nagyon szeretem a rizst, de a zabpehely is nagyon jó, a piacon sokan kipróbálhatók. Tehát folyékonyabbá teheti a krémet a hidratáláshoz, vagy inkább egy szárazabb állagot használhat az esős napok kompenzálására.

És mindezek felett, adjuk hozzá az önteteket hogy a legjobban tetszik. Állítson be még egy ízt édes Gabona melasz, mazsola, cukrozatlan lekvár, szárított sárgabarack vagy valamilyen gyümölcs felhasználásával imádom apró darabokra vágott datolyát tenni. Citromhéjat is, fahéj, vanília ... vagy ropogós állagot kölcsönöz neki, és több energiát és jó minőségű zsírt biztosít belőle magvak és diófélék, például tökmag, napraforgómag, szezám vagy dió, mandula, mogyoró ... A lehetőségek sokak, és a képzeletére bízom őket.

A borítón hagyok néhány fotót a mindennapi reggelimről és a rizskrém alap receptjéről.

Hozzávalók

• 1 csésze kerek barna rizs, megmossuk és lecsepegtetjük. Opcionálisan hagyhatja egy éjszakán át ázni, krémesebb állagú lesz.
  • egy csipet só
  • egy fahéj bot (opcionális)
  • kombu tengeri moszat (opcionális)

Készítmény

• Tegye a rizst a nyomástartóba 10 térfogat vízzel (1 csésze rizs/10 csésze víz) a többi hozzávalóval és főzze másfél órán át.
  • Több vagy kevesebb vizet használhat attól függően, hogy melegebb vagy szárazabb gabonapelyhet szeretne-e.
  • Étkezés közben melegíthetjük kevés rizzsel vagy zabtejjel, és hozzáadhatjuk a legjobban tetsző öntvényeket.

Remélem, hogy tetszik, és elmondja, hogy működik-e Önnek.