Amit megosztanak, az duplán tudja.

liverpoolba
Ebben az évben nem volt konkrétumunk húsvétra utazni, ezért kerestünk egy olyan európai úti célt, ahol még nem voltunk, és olyan keresőmotorok segítettek nekik, mint a kajak vagy a skyscanner járatok, és lehetőséget kaptunk arra, hogy utazzon Manchesterbe elfogadható áron (Csak egy héttel indulás előtt lefoglaltuk). Látjuk, hogy Manchester nem olyan város, ahol megőrülni lehet a dolgok láttán, ezért a google maps megnyitásakor megfigyeltük, hogy Liverpool alig egy órányi vonatútra volt onnan, ezért nem sokat gondolkodtunk rajta, és úgy döntöttünk, hogy vásárolunk egyirányú jegy Alicante-ból Manchesterbe, és visszatér Liverpoolból Alicante-ba, mindkettő közvetlen.

Alapvetően azt láttuk, hogy volt egy Bauset újság Liverpoolból (mindig hálás minden Bauset-ajánlásért, KÖSZÖNJÜK BAUSET-et), és figyelmes elolvasása után úgy döntöttünk, hogy péntekről vasárnapra (03/25 - 03/27) költözünk Manchesterbe., valamint vasárnaptól keddig Liverpoolban (03/27 és 03/29 között), hogy legyen időnk stressz nélkül megnézni a legfontosabb dolgokat, és hogy mit is megyünk nyaralni.

Kimenő járatunk 13:00 órakor (brit idő szerint) landolt a Manchester repülőtér. Miután elkapta a vonatot, 15 perc alatt elhagyott minket a Picadilly állomáson (manchesteri főpályaudvar), körülbelül 8 fontért a két jegyért.

MANCHESTER

Manchesteri alaptáborunk a Piccadilly állomás mellett, a Hotel One Manchester-Piccadilly Körülbelül két angol fontért ez lenne a kiindulópontunk Manchester látogatásához. A szálloda mindössze 50 méterre található a Picadilly állomás ajtajától, így amikor megérkeztünk a repülőtérről, bejelentkeztünk, és a spanyol ebédidő után bejártuk Manchester központját.

A szálloda található London út. Ugyanazon az utcán haladunk észak felé, és mindössze 5 perc alatt beértünk Picadilly kertek, egy kis park, ahova megérkeztünk, sokan élvezték a kis napsugarakat, hogy megbarnítsák sápadt bőrüket.

Közvetlenül a Picadilly Gardens mellett található egy turisztikai információs pont, amely az első hely, ahol meglátogatjuk a térképet, és ellenőrizzük, mely helyeket érdemes megnézni mit kell tenni a városban két nap alatt. Nagyon kedves angolnő, elmagyarázta a város különböző területeit, és feltüntette a helyek idejét és árát (a legtöbb hely ingyenes, de a bejáratnál vannak kis urnák azok számára, akik adományozni akarnak).

Térkép a kézben úgy döntöttünk, hogy a Manchester ChinaTown, csak két utca a TouristInfo-tól. Csak néhány utca, ahol inkább ugyanaz, sok ázsiai étterem található, egy nagy kínai ajtó mögött, amely tudatja Önnel, hogy ezen a környéken vagy, egy kis, öt perces séta elegendő a terület megtekintéséhez.

Innen úgy döntöttünk, hogy elmegyünk Északi negyed, először a Picadilly Gardens-i Starbucks-nál áll meg valami melegért. Az északi kvater a Piccadilly Gardens északi részén található, ahol számos ruhaüzlet, lemezbolt és kávézó épülete található. Tegyük fel, hogy ez a Manchester kozmopolita negyed, Érdemes látni, hogy képes legyen ábrázolni épületeit, megőrzött homlokzatait, amelyek elhitetik velünk, hogy az ipari forradalom kellős közepén vagytok.

Miután jól éreztük magunkat az utcáin, úgy döntöttünk, hogy elmegyünk valahova enni, 17: 30-kor. Tania mindig online keresi az étkezési helyekre vonatkozó ajánlásokat, és erre a szállodában tett korábbi keresés vezetett minket Manchester Arndale, amely egy nagy bevásárlóközpont mindenféle üzlettel és étteremmel, mind beltéren, hogy elkerülje a manchesteri "jó" időt, mivel azt mondják, hogy az Egyesült Királyság városában esik a legtöbb eső, napokkal később rájöttünk, hogy bizonyosak ilyenek követelések.

Az általunk látott referenciákban jelezték, hogy a Manchester Arndale-ban van egy étkezési terület, amelyet vásárol, és a közös helyiségekben eszi meg, nagyon angolul. Csekély 5 GBP-ért mindketten kaptunk egy mexikói elvitelt, ami minden erőnket visszaszerezte, és az étkezés után egy maratont engedtünk volna meg. Erősen ajánlott (ha elmész, ne felejtsd el elmondani neki, hogy tegyen chilit).

Vegyi energiával a gyomrunkban úgy döntöttünk, hogy egy kicsit bejárjuk a bevásárlóközpontot, és megismétlem, hogy érdemes egy darabig eltévedni benne, abszolút minden van.

Az utcára hagytuk a Manchester Arndale-t Market Street, Forgalmas utca, utcai éttermek és üzletek, kézművesek és művészek osztoznak ezen az élénk és forgalmas utcán, amelyet nem hagyhat ki, ha Manchesterbe megy!

Unod már a repülést és a spanyol gyomrunkat szorító chilit, ideje visszamenni a szállodába, hogy erőt gyűjtsünk a következő napra. Visszatérve a szállodába, emlékszünk arra az alkoholmennyiségre, amelyet egy angol ihat, mert útközben áthaladtunk a különböző kocsmákon, és a légkört belélegezhettük. Egy másik dolog emlékeztetett bennünket arra, hogy az angoloknak, és különösen az angoloknak hasonló tulajdonságaik vannak a bőrükön, mint a fókák bőrén. Hihetetlen, hogy kibírják a hideget.

Néhány órányi pihentető alvás után a pénteki kapcsolat után szombattal álltunk szembe azzal a szándékkal, hogy lássuk, mi a legfontosabb. Reggelire a Home Sweet Home nevű kávézóban döntöttünk, amely az Északi negyedben, az Edge utcában található, a jó megjegyzések ösztönzésére, amelyek egyszer sem okoztak csalódást. Nagyon elegáns hely, ahol két angol reggelit szorítottunk be (lásd a képeket), körülbelül 9 GBP-ért.

2000 kalóriával a testünkben úgy döntöttünk, hogy végigmegyünk az Északi Negyeden A Printworks, Az egykori újságsajtót, amely a nyolcvanas években bezárta kapuit, és amelyet Sir Alex Ferguson, a manchesteri kiválóság nemrégiben állított helyre (identitását megőrizve, hasonlóan a többi manchesteri épülethez). Itt található az éttermek (Hard Rock Cafe, ahol aznap vacsoráztunk) és élénk kocsmák területe. A Printworks előtt van a Nemzeti Futballmúzeum, látványos és modern infrastruktúra, amely ellentétben áll mindennel, ami körülötte van, a belépés ingyenes, de nem lépünk be. Onnan megyünk Manchesteri székesegyház, mindössze néhány méterre található a Nemzeti Futballmúzeumtól.

Beléptünk a székesegyház belsejébe, és ez valóban nem keltett semmiféle meglepetést, egy székesegyház egy városban.

A székesegyház után úgy döntöttünk, hogy elsétálunk (Manchester központja néhány perc alatt gyalogosan tökéletesen felfedezhető) A John Rylands Könyvtár, a Deansgate utcában található. Látványos könyvtár, a világ egyik legfontosabb archívumával. Ha bent van, nagyon impozáns légkört lélegezhet, teljesen ajánlja a látogatást, és ez is ingyenes.

Miután meglátogattuk a könyvesboltot, elindultunk a John Dalton utcán a Városháza, egy épület, amely megfelel a város többi részének, gyönyörű fotózni. A városháza mellett két másik látnivaló található, a Központi Könyvtár és a Manchesteri Művészeti Galéria. A központi könyvtár egy másik látványos könyvtár, külsejében klasszikus, de belső térben modern. Jó hely pihenni egy csésze kávé mellett, és érezni a hangot, amely végigfut a falain. Innen a manchesteri művészeti galériába, ahol állandó kiállítások vannak, amelyeket ha művészetbarátok, akkor érdekes meglátogatni.

Miután mindezt átéltük, és reggelivel a bokánkon döntöttünk, el kell mennünk Manchester egyik legismertebb, valamint történelmi területére, amely a Tőzsde tér, nagyon közel a székesegyházhoz található Manchester két legrégebbi épülete, az Old Wellington és a Sinclairs Oyster Bar.

Mi a mellett döntöttünk Régi wellington egy hagyományos jellegzetes, egyedi jellegű kocsma, amelyet eklektikus sörtartománya és minőségi kocsmaételei miatt tiszteltek, amint lennie kellett, bőséges mértékű híres brit vendéglátással. Ez a kocsma 100 méterre van a kezdeti helyétől, és darabonként, fánként fán mozgatta, amint azt egy dokumentumfilmben láthattuk, az IRA támadásának köszönhető, és ez az a kevés volt, amit helyre lehetett hozni, de Nem vagyok biztos benne, hogy ez vagy sem, vagy egyszerűen a terület átalakítása.

Az az eset, amikor elsüllyesztünk egy jó halat és chipset, valamint egy lazacos szendvicset, majd egy csokoládé brownie-t élvezünk kb. Teljesen ajánlott ez a hely, amelyet nem hagyhat ki, ha Manchesterbe megy. Nagyon kedves hely.