Síközpontok, utazási, hírek és hójelentések

silvretta

1. Rajt
  2. »Blogok
  3. »Hegyi és síutak
  4. »Síelés a Silvrettában

Ön itt van

A Silvretta Ez az első magas hegyi útvonal túra síléc hogy a hátizsákomban hordom. Olyan élmény, amely jó érzésekkel tölti el a szellemet. Az utazás abból állt 7 nap alatt kelje át a Silvretta-hegységet, éjszakázni különböző menedékhelyeken és naponta hordani felszerelésünket.

Az utazással kapcsolatos tapasztalataim csak egy évvel korábban kezdődtek. Hugo, a Muntania idegenvezetőnk nekilátott, hogy felkészítsen minket, újoncok csoportját erre az útra, és mindannyian közösen sikerültünk!

Elengedhetetlen volt az állandó képzés, amelyet a különböző területeken és helyzetekben végzett képzés és gyakorlatok támogattak. Hugo különböző kirándulásokra tett javaslatot, egyre nagyobb nehézségekkel küzdve mindegyikben. Utasított minket a ARVA, lapát és szonda, görcsökkel és jégcsákányos gyakorlatokkal, megtanított minket tisztelni és szembenézni a heggyel. Kombinált lesiklópályák a vidéki hétvégékkel Arán-völgy, Tena-völgy, Cantabrian-hegység és Sierra de Madrid.

Az egyes kirándulások izgalmát növelte az új helyzettől való félelem. Élvezhettük és elszenvedhettük minden típusú havat, körülményeket és helyzeteket. Az utazás előtti vacsorák egyik gondja az volt, hogy tanulmányozzuk a hátizsák tartalmának súlyát. Muntania mindezen kérdésekben tanácsot adott nekünk.

A La Silvretta olyan, mintha egy gyönyörű fehér sivatagba lépne be, csupa árnyalat, a hajnalban hűvös fehérektől a napnyugtakor a meleg fehérekig. Korán távoztunk, és az első dolog, amit vezetőink tettek, az volt, hogy ellenőrizzük, hogy minden ARVAS készülékünk sugárzott módban van-e. A szakaszok intenzívek voltak, de állandó ütemben elérhetőek. Átmentünk a Sivretta-gleccseren, szerák között sétáltunk, először! Félelmetesek azok a kék óriások! Lemegyünk élvezve a havat, és egy nap felvesszük a görcseinket. A tevékenység nem mindig a menhelyen ért véget ....Egy délután megtettük első lépéseinket egy jégtoronyba mászva a Jamtal Hütte-ben!

Meglepődtem a hangulatos menedékhelyeken, és finom vacsoráikat. A bőséges és tápláló reggeli segített abban, hogy minden szakaszhoz feltöltsük a szükséges akkumulátort. Délutánonként információkat kaptunk a másnapi szakaszról, majd volt időnk kikapcsolódni, olvasni, társasjátékokkal játszani, és társasági kapcsolatban állni az utazók többi részével.

A Muntania által kínált biztonság és a szakaszok fizikai szintünknek megfelelő időtartama lehetővé tette számunkra, hogy fejben kalandozzunk. Megerősítettük a kapcsolatokat olyan barátok között, akik együtt utaztak és nagyszerű emberekkel találkoztak. Mit akarhat még?

Köszönöm MUNTANIA, mert megtanít minket arra, hogy biztonságosan élvezzük a hegyet!

Köszönet az útmutatóknak: Hugo, Csec és Edu.

(Julia, aki ezeket a sorokat írja, 2014-ben tette meg ezt az utat a Muntania Outdoors-szal)

A Muntania Outdoors egy online utazási iroda, amely a hegyi kirándulásokra specializálódott kis csoportok számára az egész világon.