twolivestraveling

Utazók! Kéthetes japán utunk posztjával vagyunk itt, az egyik legszebb időben, hogy meglátogassuk ezt az országot, tavaszt! Kétségtelen, hogy ilyenkor kellemesebb az időjárás, és kellemesebb ellátogatni az országba, és ha ehhez hozzáteszi, hogy a cseresznyefák virágoznak, és az országot rózsaszín és fehér tónusok árasztják el ... csoda! A természet pompájában van, és a virágok szembeállítják Tokió és Kiotó városainak épületeit és építményeit a cseresznyevirág színeivel.

Kilátás Odaiba mesterséges szigetéről

Japán volt a nászútunk, és mi szerettük volna megszervezni, és részt venni a legjobban kívánt turnén. Az ügynökségekkel szemben nincs semmi, messze attól, de igaz, hogy megnéztük pár különböző költségvetést az utazáshoz, amelyet meg akartunk csinálni, és a költségvetés az egekbe szökött! Ezenkívül sokszor a programokban javasolt kirándulásokat önmagukban kellett elvégezni, ami arra késztetett minket, hogy mi magunk döntsük el, hogy megszervezzük, és eldöntöttük, mit akarunk vagy nem.

Az alábbiakban elmagyarázzuk, hogyan szerveztük a napokat, és különböző bejegyzésekben részletesebben konzultálhat a meglátogatott különböző területekkel.

Egy kis infó

Japán Kelet-Ázsia szigetországa, amely 6552 szigetből áll. Tokió, az ország fővárosa, a világ legnagyobb nagyvárosi területe, több mint 30 millió lakossal. Gyorsan elmondják, de vigyázz, van néhány! Viszont ez a főváros a világ legnagyobb városa kiterjesztését tekintve.

Japán néhány sikeres háborút élt át a 19. és a 20. század elején, az első kínai-japán háborút és az orosz-japán háborút. Az első világháborúban Japán kibővítette birodalmát és megerősítette fegyveres erőit. Az 1937-ben kezdődött második kínai-japán háború végül 1941 óta a második világháború része volt. 1945-ben Japánt átirányítják a hirosimai és nagaszaki atombombák után.

A Hirosima bombázásának maradványai

Alkotmányának felülvizsgálatával 1947 óta Japán egységes alkotmányos monarchiát tart fenn császárral és demokratikus irányító testülettel, az úgynevezett Dietával.

Japán évtizedek óta a világ egyik legnagyobb gazdasági hatalma, jelenleg a harmadik legnagyobb gazdaság. További információkat és az ország érdekességeit hagyjuk ebben a bejegyzésben.

Repülőjegyek és utazási biztosítás

Hat hónappal korábban megvesszük a repülőjegyeket. Több társaság megnézése után végül az Airchina mellett döntöttünk, amely nagyon olcsó árat, valamint a járatok és menetrendek jó kombinációját kínálta nekünk. Csaknem 600 euróba került, ha Barcelonából Pekingbe repültünk, három órás megállót tettünk, majd Oszakába repültünk. A visszatérés ugyanaz volt. Szeretünk éjszaka repülni, így amikor az országba leszállunk, a napot teljes egészében kezdjük, miután megpihentünk a gépen, és igyekeztünk a lehető legjobban alkalmazkodni a hely idejéhez. Ez segít nekünk abban, hogy kevesebb jetlagunk legyen, valójában ezen az alkalmon nem is voltunk, menni és visszatérni egyaránt.

Korábban nem repültünk ezzel a társasággal, és az igazság az, hogy elmondhatjuk, hogy sikeres volt. A kezelés, a szolgáltatás és a pontosság kiváló volt. Az egyetlen hátrány (ha ilyennek tekinthető), hogy a spanyol nyelvű filmeket spanyolra szinkronizálják. A többire nagyon jól minden!

Ami az utazási biztosításokat illeti, ki akartuk próbálni az IATI utasbiztosítását, amiről annyit hallottunk. Költségük 84 euró volt. Alapbiztosítás, amely 100 000 euró támogatást fedezett. Az igazság az, hogy attól függően, hogy mely országokban nem gondolkodik a biztosítás megkötésén, mert úgy gondolja, hogy semmi sem fog történni veled, de ezúttal megbetegedtem, és bár végül nem kellett rossz egészségügyi ellátást nyújtanom, ez jó volt nekem tudni, hogy megvan. Ha meg akarja nézni az IATI weboldalát, és 5% kedvezménnyel köt biztosítást, kattintson ide.

Szállítás

Ennek a szakasznak exkluzív bejegyzésre van szüksége, mivel a közlekedés Japánban általában sok utazót okoz egy kis fejfájásnak. Valójában és miután tisztázott néhány dolgot, könnyebb, mint amilyennek látszik. Az ennek szentelt bejegyzésben lépésről lépésre elmagyarázzuk Önnek, de már előre jelezzük Önnek, hogy utazásának legjobb választása az országban töltött napoktól és a közlekedési módtól függően vásárolja meg JR-bérlet, és kéznél van a Hyperdia webhely vagy alkalmazás, ahol ellenőrizheti a vonatok menetrendjét és útvonalait.

Utazási program

Mint fentebb említettük, Oszakán keresztül léptünk be az országba, és Tokión keresztül távoztunk. A kezdetektől fogva egyértelmű volt, hogy nem akarunk időt vesztegetni a visszatéréshez a kiindulópontra, ezért megnéztük a járatokat, és mi volt a meglepetésünk, amikor láttuk, hogy nagyon jó nekünk Oszakán keresztül belépni és Tokión keresztül távozni, az árkülönbség kb. 50 euró volt kb. ezért úgy döntöttünk, hogy így csináljuk.

Az útvonalat, amelyet utunk során tettünk, az alábbiakban részletezzük:

Repülés Barcelona és Oszaka között (megállóhely Pekingben)

Repülés Tokióból Barcelona (megállóhely Pekingben)

2 nap Oszakában

Oszaka Japán harmadik legnagyobb városa Tokió és Jokohama után. Esetünkben az ország belépése ezen a városon keresztül lehetőséget adott arra, hogy megismerjük. Sok olyan ember van, aki nem megy keresztül Oszakán, amikor Japánba látogat, de az az igazság, hogy jó ötlet volt számunkra meglátogatni. Nagyon tetszett!

Oszaka számos turisztikai attrakciót kínál felkeresésre: Oszakai vár, Dotombori utca, Tsutenkaku torony ... a város nevezetességei. Az Oszakának szentelt bejegyzésben részletesen elmagyarázzuk neked.

1 nap Kobén

Az oszakai megállóhelyünket kihasználva meglátogatjuk Kobe városát, és így megkóstoljuk híres húsát ! Bár általában szűkös a költségvetésünk a kirándulásokon történő étkezésre, ezúttal egy jó éttermet szerettünk volna lefoglalni, amely jó volt és élvezte a japán konyhára jellemző Kobe-húst. Itt hagyjuk azt a bejegyzést, ahol a kulináris élményen kívül azt is elmagyarázzuk, hogy meglátogatjuk a várost, mert igen, mi is meglátogatjuk ... haha.

Universal Studios Oszaka

Milyen szórakoztató nap! Nagy élmény számunkra, főleg számomra, hogy szuper rajongója vagyok Harry Potternek, és a parkban elképesztő a vonzerő, amelyet mindenki elkötelezett és mindenki elkötelezett. A mai napnak szentelt bejegyzésünkben mindent részletesen bemutatunk.

4 nap Kiotóban

Kiotó lehetőségekkel teli város. Ez a város, amely akkor Japán fővárosa volt, megőrzi a hely hitelességének és hagyományainak jegyeit. Hány nap ajánlott Kiotóban lenni? Kérdés, amelyet mindannyian felteszünk, és amelyre nagyon nehéz válaszolni. Minden az Ön érdeklődésétől, időnktől függ ... de miután több bejegyzésben elolvastam az ajánlásokat és megkérdeztük azokat az embereket, akik olyan városban jártak, mint mi, akkor körülbelül 4 napot javasolnánk, amit végül meg is tettünk. Természetesen, mint mindig, ha több napot marad, nyugodtabban látogathat meg mindent, és biztosan élvezheti sokkal többet, de úgy gondoljuk, hogy első városlátogatáskor rendben van.

Arany pavilon Kiotóban

Volt egy listánk Kiotóban tennivalókról, amelyek szintén segítséget nyújthatnak a város által kínált számos tevékenység közül. Esetünkben nem akartunk lemaradni az arany pavilonról (a képen), sétálni Pantocho utcáin, amelyek megőrzik az ország hagyományos kultúrájának varázsát, sétálni a Gion negyedben, és ha szerencséd van egy gésához, látogass el a Kamo folyó közelében sétáló Fushimi Inari szentélye, séta a Filozófus sétán (a cseresznyevirág szezonban nagyon zsúfolt) ... Kiotói napjaink posztját meghagyjuk.

Kihasználtuk az egyik napot, hogy elvégezzük az egyik kirándulást, amely az egész utazás során a legjobban tetszett nekünk, vagyis Miyajima szigetének meglátogatása volt. Mennyi nyugalmat lehel ezen a helyen!

És természetesen Miyajimában lévén, meg is használtuk az alkalmat, hogy elmenjünk Hirosimába, ez a rész már nem volt annyira idilli és gyönyörű, mert csak a szörnyű atomtámadást átélt emberek szenvedéseire gondolva… a hajad áll vége. Ennek ellenére, és annak ellenére, hogy eleinte kissé vonakodtunk menni (túl hosszúnak gondoltuk a távolságot), igent kell mondanunk, tetszett és ajánljuk. Végül ez még mindig valami, ami előtte és utána is megjelölt az országban, még a világon is, és a hely első kézből való látása érdekes állomása az utazásnak.

És íme néhány alapvető elem számunkra Kiotóból. Ha figyelmesebben szeretné elolvasni mindegyiket, itt megteheti.

2 nap az 5 tó régiójában

Az utazás megtervezésekor szerettünk volna egy kis szünetet tartani a közepén, mivel úgy gondoltuk, hogy biztosan fáradtak leszünk, és jó néhány pihentetőbb nap jó lesz nekünk ... és nem tévedtünk. Ezt a két napot Japán 5 tavának régiójaként ismert területen tettük, amely amellett, hogy csodálatos kilátást nyújt a tavak nyugalmára és békéjére, a Fuji-hegyre is kilátást nyújt, ha tiszta a nap. Szerencsénk volt, hogy megláttuk ! Ami nem könnyű 🙂

Egy szállodában szálltunk meg, amely a Kawaguchiko-tóra, a térség öt tava közül a legnagyobbra néz. A szállodák részben további információkat találunk.

Ez a terület nyugodtabb kilátást nyújt Japánra, bár úgy gondoljuk, hogy nyáron sok mozgásnak kell lennie, mivel mind a helyi, mind a külföldi turisták kihasználják az alkalmat, hogy erre a területre utazzanak pihenésre és vízi sportok kedvelésére. Kihasználva, hogy ott voltunk, tettünk egy kis körutat a környéken, és olyan autentikus falvakat látogattunk meg, mint ez a fényképen. Az 5 tó régiójának szentelt bejegyzésben mindent részletesen elmagyarázunk 😉

Itt hagyunk egy kis további információt a térségről - magyarázta a Japán Nemzeti Turisztikai Hivatal.

5 nap Tokióban

Tokió egy nagy város, tele fény, szín és hang egész nap ! Ez Japán fővárosa, és ebben a városban több mint 40 millió lakos él, igazi őrület, nem gondolja?

Tokió olyan sok lehetőséget és tevékenységet kínál! És ha ehhez azt is hozzáteszi, hogy hihetetlen vasúti hálózata van, amely lehetőséget nyújt más városok rövid időn belüli utazására és felkeresésére, az már csodálatos! Itt van egy rövid összefoglalás arról, amit meglátogattunk, és a Tokiónak szentelt bejegyzésben részletesen bemutatjuk.

Először is, nem akartunk lemaradni a tokiói telekommunikációs toronyról, amely a város nevezetessége. És persze, hogy ne hagyjuk ki, egy szállodában szálltunk meg, amely közvetlenül előtte volt. A szobából csodálatos volt a kilátás! A szállodáknak szentelt bejegyzésben megmutatjuk 😉

Tokió városa ellentétben áll azzal a vidékibb hellyel, amelyet Japánban találhat. Neonfények, zene, színek ... mindent behatol! Az első tokiói napon egy önkéntes idegenvezetővel szerettük volna megnézni a város legjellemzőbb részét, amelyet néhány hónappal az utazás előtt e-mailben vettünk fel Spanyolországból. Az az igazság, hogy nagy segítség volt a város jellegzetesebb területeinek bemutatásában és a tokiói időnk megfelelő kihasználásában. A Meiji-kegyhely, a Sumida park, a Senso-ji templom, az Ueno park, a Shibuya negyed a nagy gyalogos átkelővel… a leglátogatottabb területek közé tartozik. A tokiói bejegyzésben mindent elmondunk.

Sake hordók a Meiji szentélyben

A tokiói tartózkodás előnyeit kihasználva szerettük volna meglátogatni Odaiba mesterséges szigetét, ami számunkra nagy felfedezés volt. Talán azért, mert amikor a "mesterséges" szó eljut a füledig, máris azt gondolod: uf, nem tudom, hogy tetszeni fog-e nekem! de az az igazság, hogy menő meglátogatni, és sok tennivalója van ott.

És eddig az első bejegyzés a tavaszi japán utunkról, megnézheti azokat a különböző bejegyzéseket, amelyeket minden helyről készítettünk, ahol jártunk. Ne hagyd ki őket ! 😉 Ah! Ha bármilyen kérdése, kétsége vagy észrevétele van, szívesen olvasunk!