Facundo Batista

A kert első napja!

Az idő telik, és mint akaratlanul, Felipe is beindította a kertet: |

Nos, ez még "anyai", nem "megfelelő óvoda", és kevesebb, mint napi három óra lesz, de jó lesz számára, ha találkozik az emberekkel és szocializálódik.

bejegyzések

Ma, mivel először jártunk Monival és én, volt egy tevékenység egy fénykép beillesztésére, az igazgató egy ideig beszélgetett velünk, és nem sok minden más. Felipe elment párszor a kertbe (amikor lefoglaltunk, és a "Senora Lumila" interjúhoz), az igazság az, hogy szeretett ott lenni.

Lenyűgözte a csúszda, amelyre megtanult felszállni és magára ugrani, és sokáig töltött ott. hanem a kertben is kóborol, és az az igazság, hogy nem láttuk túl aggódónak, amikor magára hagytuk.

Hasonlóképpen, az alkalmazkodás adaptáció lesz, meglátjuk, hogyan viselkedik.

Százszorszép

Élőhalott élet, Cordoba magasságában, négy évvel ezelőtti vakációmból.

A fényképet a régi kamerámmal készítettem, makróval játszottam, világítással stb. Ez a fotó szép volt, de általában a kamera egy kicsit túl rövid volt ahhoz, hogy "komolyan játszhasson".

Fogyókúra

Nem először beszélek itt a fogyókúráról, de további adatokat hozok nektek, hogy lássátok, mennyire rosszul alakult ez a kérdés tavaly,: p

Határozottan hiszek abban, hogy a testsúly ellenőrzésének egyik kulcsa az ön súlyának mérlegelése. Később, ha van bizonyítékod arra, hogy naponta mérlegeld magad, annál jobb, mert visszajelzést kapsz arról, hogy mennyire hatékony vagy nem a fogyás.

És ha akkor megragadja ezeket az adatokat és görbét dob, akkor már félig beteg. Így:

(kattintson a képre a nagyításhoz)

Mint látható, teljes erővel kezdtem az évet, és sokat vesztettem, de aztán fokozatosan visszanyertem a súlyt. Rájöttem, hogy a konferenciák és az utazások nagyon ellen játszottak,: |

Idén folytatom a diétát, de még mindig nem tudtam szigorúan betartani, 90 kiló körül vagyok. De most, amikor átadtam ezeket a számokat, és láttam, hogy még a 84-ről is leestem, sok haragot váltott ki belőlem, és meglátjuk, hogy ezt sikerül-e a szilárd állásba terelni (és remélem, hogy kihasználom a az értékek itt való közzététele).

Lunera hold, csengő csengő

A hold nagyon szép volt délen.

Nem csak éjszaka, a dombon.

. vagy egyedül, az egész ég tulajdonosa.

. de nappal is,:)

Yapából az éjszakai égbolt fényképe:

Megjegyzés: Ezekhez a fotókhoz nem használtam speciális lencsét (a fényképezőgépemhez nem lehet lencséket hozzáadni), és nem használtam állványt sem (természetesen támogattam valahol a kamerát). Az egyes képekre kattintva eljuthat az eredetihez,:)

Nyaralás délen

Január utolsó két hetében délre mentünk nyaralni, és segíteni a húgomnak a ház építésében, Piedra del Águilában

Hétfőn mentünk ki, mert szombaton volt egy születésnapunk, vasárnap pedig befejeztük az összes előkészítését; Nem indulunk túl korán reggel, de naplementekor érkezünk Acha tábornokhoz, hogy élvezzük a nap utolsó óráját.

A belvárostól körülbelül tíz kilométerre fekvő szállodában álltunk meg, ami nagyon szép volt. Nem volt különösebben olcsó, de a szobában több ágy volt, mint amire szükségünk volt (egy nagyobb család, vagy egy öt vagy hat fős csoport számára rendben lett volna).

Másnap megreggeliztünk és az út második felét megjártuk. Hihetetlen széllel érkeztünk Piedra del Águilába, ami miatt a sátor felállítása egyáltalán nem volt egyszerű. Egy bizonyos ponton összeállítottuk az alapszerkezetet, és öt ember között támogattuk, hogy ne fújjon el. A földhöz kötöttük, és egy ideig küzdöttünk, hogy tetőt tegyünk rá, de amikor a szél jól beállt, jobban be tudtuk fejezni a befogadását. Még téglákkal is körbevesszük az egész talapzaton, hogy a szél ne erőltesse alulról.

A jó hír az, hogy a sátrat nem robbantották fel, de valóban a szélén volt: megtörte a talajfogást, elszakított még két pontot, és a szárnynál elég nagy hetest tett. De hé, túlélte, most meg kell javítanunk egy kicsit (és meg kell erősítenünk).

Azon a napon, amikor megérkeztünk, nem sokat csináltunk, de másnap korán kezdtük a munkát. A két új helyiség standjai már elkészültek, valamint a tégla pályák alapútja (amely magában foglalta azokat a vasakat, amelyek alulról előjönnek a szerkezet megerősítésére).

Amint a fotón láthatja, nem közönséges téglát építünk, hanem autoklávozott szénsavas betont. Magának az anyagnak az előnyein túl (akusztikai és hőszigetelés, tűzállóság stb.) Hangsúlyoznom kell, hogy milyen hihetetlenül könnyű ezekkel a téglákkal dolgozni, és milyen gyorsan épül a fal.

Másrészt Diana és Gustavo előállt egy "nem négyzet alakú" házzal (lásd a képen a fal kerületét), ezért a befejező téglákban annyi beállítást kellett elvégezni, amely magában foglalta a mérést, a jelölést és a vágást a daráló és a fűrész.

Ennek ellenére, öregem, Gus testvérének és én segítségével néhány nappal később már megvoltak az első tanfolyamok az ablakok és minden egyéb megerősítésével (az első tanfolyam kettős vaserősítéssel rendelkezik).

A legnehezebb dolgozni az időjárás volt. Az első napokban nehéz volt a szél, de aztán elült. De a nap nem adta fel. viszonylag korán keltünk (9 órakor biztosak voltunk benne, hogy már dolgozunk), és dél körül el kellett indulnunk, hogy folytassuk, amikor a nap abbahagyta a csont törését. A legjobb a napsütésre: igyon sok vizet, korán vegye fel a fényvédő krémet és az éjszakai hidratáló krémet, és viseljen kalapot, amely nemcsak a fejét, hanem az arcát és a nyakát is védi.

Délben általában a tónál jártunk enni, kihasználva, hogy a nap csak délután négy-öt körül kezdett lemenni. Aztán elmennénk, söröznénk, finomakat ennénk, szundítanánk és megújult elemekkel térnénk vissza a munkába.

A második héten kihasználtuk, és sétálni indultunk Monival és Felu-val. Egyenesen San Martín de Los Andes-ba mentünk, ahol véletlenül kaptunk egy szobát (minden teljes volt, de átmentünk pár helyen, amint azt a turisztikai iroda jelezte, és találtunk egy szobát egy szállodában).

Aznap este sétálni indultunk a városban, meglátogattunk egy Che Guevara-ról szóló múzeumot, láttunk egy zenés műsort a főtéren, és ettünk néhány finom pizzát.

Másnap meglátogattunk pár nézőpontot, és elindultunk Bariloche-ba, a Hét Tó út mentén: nagyon szép, de az utolsó (sok) kilométer kavics a fejedbe adta. Ráadásul Felipe-t az összes nézőponton nem tudtuk kivenni a kocsiból, mert utána nem akart visszaállni, így néhányukat gyorsan megláttuk. De akkor is megérte, és még a Lago Hermoso strandján is ebédeltünk.

Vacsoráztunk Berlinában, azon „németeknél, akik kézműves sört készítenek”. Nagyon nagyon jó. Száz százalékban ajánlott. Ne menjen Bariloche-ba anélkül, hogy Berlinában vacsorázna. A sörök nagyon jók voltak (csak két fajtát próbáltunk ki), az ételek pedig barbárok voltak (rendeltünk egy Patagonia salátát, a szárított paradicsom és a füstölt őzgerinc kiemelkedő, látványos és néhány Bárány Raviolone volt, amelyek hihetetlenek voltak: hogy részleteket adjak, A raviolón vágásakor a bárány rostja látszott benne, nem tészta volt, hanem igazi bárány). A figyelem is nagyon jó volt, és az egyetlen részlet, ami nem tetszett nekünk, az az olívaolaj, amelyet tálaltak. Nem volt eladó! (Saját gyártású, és olyan finom volt, hogy palackot akartunk venni).

Másnap elindultunk a központ felé, átmentünk a turisztikai irodán és megnéztük, mit lehet tenni; mivel volt egy napunk, alapvetően ki kellett választanunk mindazt, amit abban a pillanatban meg akartunk csinálni, és úgy döntöttünk, hogy többet élvezünk, mint eszeveszetten tudni. Lementünk egy kis strandra, ott a központban, hogy egy kicsit lógjunk, majd a Playa Serenába mentünk ebédelni. Innen indultunk a Circuito Chico nevű útvonalra, amit csendesen megtettünk (félúton egy szundit is beleértve), majd vissza a szállodába, fürödni, kimenni enni egy barbecue-ba, és a tetejére.

Csütörtökön korán elhagytuk a szállodát, átmentünk a központon fagyizni, vásárolni egy kis csokoládét és néhány kézműves terméket, és elindultunk vissza Piedra del Águilába. Napnyugtakor érkeztünk meg, és elkezdtünk készíteni egy kicsit mindent, mert másnap visszamentünk Buenos Airesbe. Az ötlet az volt, hogy szombaton és vasárnap visszatérünk, de hagytuk magunkat a szállodai foglalásnál és néhány nappal azelőtt, hogy szombat estére már nem találtunk semmit, ezért pénteken és szombaton utaztunk (pénteken megálltunk egy Santa Rosa-i szállodában) ).

A ház szobáit sokkal felfegyverzettebbnek találtuk, szinte készen álltunk az ablakok és ajtók behelyezésére, és a fiúk már a mennyezet részleteire gondoltak.

Másnap korán keltünk, szétszedtünk és mindent elintéztünk, és megkezdtük a visszaútot. Az az igazság, hogy a visszatérés sokkal rövidebb volt, mint az indulás, hisszük, hogy mivel délben sokat álltunk meg enni, és ez kettévágta a napot. Pénteken kenyeret vásároltunk, és olyan dolgokkal, amelyek már a hűtőszekrényben voltak, Roca tábornok külterületén egy fa alatt uzsonnát készítettünk, szombaton pedig empanadákat és tortillákat vásároltunk egy Pehuajó-i csemegeüzletben, és ettünk a városi téren. Mindkét esetben egész reggel vezettem, és egy kis étkezés után Moni átvette a posztot, míg én szundítottam, majd a nap végén csináltam pár órát. Azt hiszem, megpróbáljuk ezt a sorrendet reprodukálni a következő hosszú utakon.

A gyönyörű helyeken túl, ahol meglátogattuk ezt a vakációt (az összes fotó, itt), ez az utazás kiemelkedik azzal, hogy segített a nővéremnek a ház építésében. Az a tény, hogy saját kezűleg építesz házat, nem túl barátságos helyen (nappal nagyon meleg, éjszaka hideg, időnként túl erős szél, sok por), az nem elhanyagolható élmény, és hogy én örülök, hogy éltem.

A húgomnak és a sógoromnak még inkább transzcendensnek kell lennie, mert ott voltak korábban, és még hetekig maradtak, és saját otthont építenek.