reggeli

Visszatértem a szuper jubileumi utamról, és csodálatos volt. 10 nap alatt 10 várost látogattunk meg (néha elakadtunk, hogy többet tudjunk meg), hihetetlen városokat, szuper hűvös bájjal.

Úgy sétáltunk, mint régen, és annyit ettünk, amennyit csak tudtunk. Kipróbáltuk az egyes városok jellemzőit, ahova jártunk, és hihetetlen helyeket, ételeket és recepteket fedeztünk fel.

Most szerveződöm, mert a jetlag és a gyerekeim megismerése között érdekes hét vár rám, de vannak fényképeim és ételeim képei, jegyzetek sok mindent meg akarok csinálni, és időre van szükségem a fejem, a kamra és fáradtságom.

Egyelőre meghagyom Önnek az egészséges reggelik kedvenc receptjeinek ezt az összeállítását. Mivel ezek a hetek visszatértek az iskolába, sokszor elfogyott az ötletünk. Vagy még recepteket is készíteni, amikor reggelire vagy egy aranyos villásreggelire akarunk hívni embereket.

1. Chilaquiles tatemado paradicsom- és babmártásban

Ez a kedvenc mártásom a chilaquiles számára, és tekintve, hogy a családom hetente legalább egyszer reggelire kér chilaquile-t, és változtatnom kell a szószokon. Ezt a mártást előző nap és reggel elkészítheti, csak megsütheti a tortillákat és elkészíti az önteteket.

1. Jamaikai enchiladák poblano szószban

A hibiszkusz levelek felhasználásának egyik módja, amelyet a vízben használunk. Az egyetlen trükk az, hogy a leveleknek rövid ideig forrniuk kell, hogy a textúra ne gumírozzon. De kiváló lehetőség olyan reggelire, ahol valami finomat és eredetit szeretne kínálni.

1. Főtt tojás

Ez az egyik recept, amely kedvencem lett a házamban, és még anyukám is gyakran elkészíti. Nagyon könnyű elkészíteni, és az egyes kenyerekben vagy tekercsekben bemutatott tojások nagyon aranyosak.

1. Mandula és kókuszkrém gofri

Mint tudják, imádok egészséges gofrit készíteni a gyermekeim számára, és ez kiváló lehetőség, hiszen az egészségesség mellett finomak és előre elkészíthetők.

1. Kókuszos papaya turmix tál

Nem rajongok a turmixokért, de ez a turmix tál nagyon gazdag és könnyen elkészíthető. Különböző öntetekkel variálhatja.

1. Chia puding guavával és fahéjjal

Mindig azt mondtam, hogy nem szeretem a chia pudingot, de az az igazság, hogy nem találtam olyan receptet, ami tetszett volna, amíg ezt nem próbáltam ki, és el voltam ragadtatva az élettől. Olyan, mint egy desszert, de szuper egészséges, tartalmas és finom.

1. Sült tojás ricottával

A legjobb dolog ezekben a tojásokban az, hogy nagyon egyszerűen elkészíthetők, és más dolgokat is elő tud készíteni, amíg főznek. Ráadásul kevés az összetevője, szuper gazdag, és imádom, hogyan néz ki az egyes ramkinjeiken.

1. Buggyantott tojással töltött Portobello

Ez az egyik első recept, amelyet feltöltöttem, még mindig az egyik leggyakoribb a reggelimnél. A húsos textúra a portobello finom és kiválóan kombinálható az avokádó és a buggyantott tojás krémességével.

1. Füstölt lazac, kecskesajt és metélőhagyma

A házamban található quiche szuper gyakori reggeli és vacsora a házamban, mert mindannyian szeretjük őket, és mindenből készíthetünk, a maradéktól kezdve a különlegesebb alapanyagokig, amikor vendégei vannak, mint ez a verzió van kecskesajtja és lazacja, és ez anyukám kedvence. Olyannyira, hogy gyakran kérdez tőlem ... ő az első számú ügyfelem.

1. Mandula, kukorica és citromliszt gofri

Amikor a Hermosilloba mentem és reggelire kukoricás palacsintát fogyasztottam, akkor a kukoricaliszt édes receptekben történő felhasználásának ötletét fogadtam el. Az állaga szuper különböző, és szokatlan ízt ad az ételeknek, ahol használja. Ezeknek a gofráknak vastagabb az állaga, a mandulával és a citrommal együtt nagyon ízletes és finom az íze.

1. Enchiladas Potosinas

Az enchiladas potosinas ízletes és sokat szolgál fel harapnivalóként a találkozókon, reggelit vagy snacket a gyermekek számára.

1. Tojás benedictine felhő kenyér

A felhőkenyér egyike azoknak a divatoknak, amelyek tetszettek. Most, hogy a táplálkozási szakemberrel vagyok, kiváló lehetőség kenyérként használni különféle dolgokhoz, például szendvicsekhez, pirítóshoz, vagy ezeknek a tojásoknak a benedictine alapjaként.

1. Tojás muffin quinoával és zöldségekkel

Ezek a muffinok a gyermekeim kedvenc reggelijévé váltak, mivel kicsik és nagyon gazdagok, és imádom elkészíteni őket, mert bármilyen mennyiségű zöldséget és gabonát bele tudok tenni. Ez egy recept, amely alapul szolgálhat, hogy variálhassa azt azzal, amit otthon van.

1. Házi gabona 2 perc alatt

A gazdag gabonafélék otthoni birtoklása nem jelenti azt, hogy dobozos kereskedelmi gabonaféléket kell vásárolnunk, tele színezékekkel és cukorral. A gazdag és egészséges gabonafélék elérése meglehetősen könnyű, sok olyan összetevővel, amely sok helyen könnyen megtalálható.

1. Sült tojás dehidratált paradicsomos pesto szósszal

A sült tojás másik változata ez a paradicsomszósz dehidratált paradicsom pestóval. Ez a reggeli intenzívebb ízű, de finom.

1. Növényi omlett chipotle mártással

Amióta táplálkozási szakembernél vagyok, a tojásfogyasztásom megháromszorozódott, mert mivel sok fehérjét kell ennem, a tojás a tökéletes megoldás, de nehéz őket variálni úgy, hogy ne fáradjak el. Tehát omlettekkel a könyv nagyon jó, mert a szószok és a zöldségek variálásával mindig finom reggelit készítek.

1. Burgonya és sajt omlett

Ez az omlett a gyermekeim és a férjem kedvence, mivel a burgonyát sajttal és tojással ötvözi. Reggelire is készítettem, amikor sok látogatásunk van, mert amellett, hogy könnyen elkészíthetők, az összetevők nagyon egyszerűek, és bármit hozzáadhat, a lazactól, ráktól, sonkától vagy kolbásztól kezdve a különböző típusú mártásokig és zöldségek.

1. Quinoa tál joghurttal

Ez a reggeli szuper gyors és finom. Heti 1-2 alkalommal szoktam megenni reggelire vagy vacsorára. Szeretem, hogy gyümölcsöt, diót, például mandulát, pisztáciát, mogyorót és különféle önteteket tehetek a variáláshoz, és szinte mindig vannak a kamrámban.

1. Pirított kenyér fügével, ricottával és mézzel

Az első receptjeimtől a blogon és a kedvenceimtől reggelire. Pirított kenyér ricotta sajttal, mézzel és érett füge szeletekkel. Finom és kielégítő.

1. Buggyantott tojás paradicsommártásban

Ezt a receptet egy szénhidrát nélküli receptcikkben használták, és ez volt a legtöbb látogatás 2016-ban. Buggyantott tojás paradicsomszószban, én pedig kovácsoltvas serpenyőben készítem őket. Nagyon ajánlom a gyerekeknek, mert eladtam az enyémet, mint a buggyantott tojásokat pizzaszószban, és felfalják őket. Ehhez a recepthez azt javaslom, hogy vastag kérges kenyérrel tálaljuk.

1. Spenót, gomba és karamellizált hagyma quiche

Azért készítem ezt a quichet, hogy kényeztessem magam, mert a férjem és a lányom nem rajong a hagymáért, és még kevésbé, ha karamellizálják őket, de ez csak az, ami szuper ízt ad a quiche-nek, mert a hagyma édes és erős kombinációja szuper jó spenót és gomba.

21 egészséges reggeli recept

Visszatértem a tizedik házassági évforduló utamról, és csodálatos volt. 10 nap alatt 10 városba mentünk (néha lehetetlenné tettük, hogy több városba eljussunk), hihetetlen városokba, gyönyörű bájjal. Úgy sétáltunk, mintha régen nem jártunk volna, és mindent megettem, amit csak lehetett. Kipróbáltuk a hagyományos ételeket, felfedeztünk helyeket, ételeket és hihetetlen recepteket.

Csak szervezem magam, mivel a jetlag, a vágy, hogy lássam a gyerekeimet, érdekes hét van előttem, de rengeteg ételképem van, rengeteg jegyzet készítendő dolgokról és időre van szükségem a szervezéshez a fejem, a kamrám és a fáradtságom.

Egyelőre otthagyom az egészséges reggeli receptjeinek összeállítását. Ezekben a hetekben visszatérünk az iskolai káoszba, a reggelire vonatkozó ötletek elfogyhatnak. Vagy ezek nagyszerűek, ha együtt akarunk szervezni egy reggelit a villásreggelivel a barátainkkal.

1. Chilaquiles elszenesedett paradicsom- és babmártásban

Ez a kedvenc receptem a chilaquile-okra, és tekintve, hogy a családom kéri, hogy legalább hetente kétszer tegyek chilaquile-t, cserélnem kell a szószokat. Előzetesen elkészítheti a mártást, és reggel csak megsütheti a tortillákat, és elkészítheti az önteteket.

1. Hibiscus enchiladas poblano szószban

A vízhez használt hibiszkusz virágok felhasználásának módja. Az egyetlen trükk az, hogy a virágokat nem szabad hosszú ideig forralni, így az állaga nem válik gumiszerűvé. Csodálatos választás egy finom és eredeti reggelihez.

1. Tojás a csónakban

Ez a recept otthoni kedvenc lett, és még anyukám is gyakran elkészíti. Nagyon könnyű elkészíteni, és ezek nagyon aranyosak az egyes tekercsekben vagy bolillókban.

1. Mandulavaj és kókuszos gofri

Mint tudják, imádok egészséges gofrit készíteni a gyerekeim számára, mivel egészséges, finom és előre elkészíthető.

1. Papaya és kókusz turmix tál

Nem rajongok a turmixokért, de ez a tál nagyon finom és könnyen elkészíthető. Különböző öntetek kipróbálásával változtathatja meg.

1. Guava és fahéj chia puding

Mindig azt mondtam, hogy nem szeretem a chia mag pudingot, de az az igazság, hogy nem találtam olyan receptet, ami tetszett volna, amíg ki nem próbáltam ezt, és meg nem akadtam. Olyan, mint egy desszert, de egészséges, tartalmas és finom.

1. Sült tojás gyógynövényes ricottával

A legjobb dolog ezekben a tojásokban az, hogy nagyon egyszerűen elkészíthetők, és más dolgokat is készíthet, amíg főznek. Ezenkívül nagyon kevés összetevője van, nagyon finom, és imádom, hogyan néznek ki az egyes ramekinjeikben.

1. Töltött portobello buggyantott tojással

Ez az egyik első recept, amit közzé tettem, mivel az egyik leggyakoribb reggelim. A húsos portobello textúra finom, és kiválóan kombinálódik az avokádó krémességével és a buggyantott tojással.

1. Füstölt lazac, kecskesajt és metélőhagyma

Quiche az otthonomban nagyon gyakori, mivel a férjem és a gyerekek is imádják, és bármit felhasználhatsz, amihez csak szükségük van; a maradéktól a különleges hozzávalókig, amikor vendégei vannak, például ez a változat a kecskesajttal és a lazacgal, amely szintén anyukám kedvence. Annyira tetszik neki, gyakran megrendeli ... ő az első számú ügyfelem.

1. Mandulaliszt, kukorica és citromos gofri

A kukoricaliszt felhasználásának ötletét egy Hermosillo-i kirándulásból kaptam, ahol kukoricás palacsintám volt, és fantasztikusak voltak. Az állaga nagyon különbözik, és nagyon ritka finom ízt ad az ételeknek bármihez, amiben használod. Ezeknek a gofráknak szemcsésebb az állaga, a mandulával és a citrommal együtt az íze nagyon teljes és finom.

1. Enchiladas Potosinas

Ezek finomak a gyerekeknek, és előételekként kiválóan működnek az összejöveteleken, reggeliként vagy snackként a gyerekeknek.

1. Tojások benedict felhő kenyér

A felhőkenyér egyike azoknak a trendeknek, amelyeket szerettem. Most, táplálkozási szakemberemmel, kiváló lehetőség kenyérként használni különféle dolgokban, például szendvicsekben, pirítósokban, vagy ezeknek a tojásoknak az alapjaként.

1. Tojás, quinoa és zöldséges muffin

Ezek a muffinok az otthoni és a legkisebbek egyik kedvenc reggelijévé váltak, mivel kicsiek, és imádom elkészíteni, mert hozzáadhatok bármilyen zöldséget vagy gabonát. Ez egy recept, amely alapként működik, így variálhatja azzal, amit otthon van.

1. 2 perces házi gabona

Ha finom gabonafélék vannak otthon, ez nem azt jelenti, hogy meg kell vásárolni a kereskedelmi dobozos, színezékekkel és cukorral töltött gabonaféléket. A jó és tápláló gabonafélék nagyon könnyen elérhetők a könnyen megtalált kapcsokkal.

1. Sült tojás szaltott paradicsomos pesto szószban

A sült tojás másik változata ez a paradicsommártás, napos paradicsommal. Ez a reggeli intenzívebb és finomabb ízű.

1. Veggie és chipotle szósz omlett

Amióta táplálkozási szakemberhez kezdtem járni, a tojásfogyasztásom megháromszorozódott, mivel rengeteg fehérjét kell ennem, és a tojás tökéletes megoldás, de változtatnom kell rajtuk, hogy ne fáradjak el a. Tehát az omletttel nagyon jól boldogulok, mert a szószok és zöldségek variálásával mindig finom reggelit kapok.

1. Burgonya és sajt omlett

Ez az omlett a gyerekeim és a férjem kedvence, mivel van benne burgonya, sajt és tojás. Akkor is elkészítettem, amikor sok vendégünk van, mert azon kívül, hogy szuper könnyű elkészíteni, bármit hozzáadhat, amit csak akar; a lazactól a rákon vagy kolbászon át a szószokig és a zöldségekig.

1. Quinoa és joghurttál

Ez nagyon gyorsan elkészíthető és finom. Heti kétszer szoktam reggelire vagy vacsorára fogyasztani. Szeretem, hogy hozzáadhatok gyümölcsöt, diót, például mandulát, pisztáciát, mogyorót és különféle feltéteket, hogy variálhassam azokat a dolgokat, amelyek általában vannak a kamrámban.

1. Pirítós fügével, ricottával és mézzel

Ez az egyik első recept, amelyet közzétettem a blogban, és az egyik kedvenc reggelim. Pirított kenyér ricottával és mézzel érett füge szeletekkel. Finom és kielégítő.

1. Buggyantott tojás paradicsommártásban

Valaki ezt a receptet egy szénhidrát nélküli reggelit tartalmazó cikk részeként használta, és ez volt a leglátogatottabb receptem 2016-ban. Ezek olyan tojások, amelyeket vas öntött serpenyőben főznek paradicsommártásban. Sokat ajánlom gyerekeknek; eladják a gyerekeimnek azzal a gondolattal, hogy ezek pizzaszószban főtt tojások voltak, és felfalják őket. Ajánlom kérges kenyérrel tálalni.

1. Spenót, laskagomba és karamellizált hagyma quiche

Ezt azért kényszerítem, hogy kényeztessem magam, mivel munchkin 1 és férjem irtózik a hagymától, és még inkább attól, amikor karamellizálják őket, de ez az oka annak, hogy ilyen finom; a hagyma édessége kiválóan kombinálódik a spenóttal és a gombával.