szokások

Ha fogyni törekszünk, a folyamat során a fegyelemnek kell a legjobb minőségnek lennie, mivel az edzés rutinjának következete határozza meg az eredményeket.

Fontos megjegyezni azt is, hogy az a személy, aki legjobban felkészült a fogyásunkra, az endokrin. Soha nem szabad semmiféle korlátozó étrendet követnünk az Ön beleegyezése nélkül.

Ha egyértelműek vagyunk, hogy először egyedül akarunk fogyni tudatosítanunk kell a napi elfogyasztott ételek mennyiségét, Ha testmozgások kíséretében változtatunk az étrenden, fokozódhat a testre gyakorolt ​​pozitív és látható hatás.

Meg kell jegyezni, hogy a sport gyakorlása a testünk számára kiemelkedő jelentőségű, mivel biológiailag nagy teljesítményre tervezték. Köszönhetően annak, hogy őseink atlétikusak és gyorsak voltak, vadászni tudtak a legjobb zsákmányra, és így utat engedtek a következő generációknak, idővel növelve fizikai lehetőségeiket.

A legfontosabb az, hogy a testmozgás rutinja legalább heti 3 alkalommal, legalább 30 percig tartson fenn, így fenntartjuk szervezetünk egészségét és vitalitását.

Függetlenül attól, hogy nappal vagy éjszaka van-e, tudjuk, hogy folyamatosan tornázni kell. Jó inger a kocogás vagy a kerékpározás, jó ütem fenntartása 20 percig, ami előnyös lesz a keringésünk számára és fokozza a káros toxinok eltávolítását.

Ki kell dolgoznunk egy munkatervet, amely meghatározott ütemterveket határoz meg, Nos, nehéz lefogyni, ha nem világos, hogyan és mikor kell elvégezni a dolgokat.

Figyelembe kell vennünk olyan részleteket, mint az étkezésünk időzítése, mivel összefüggés lehet az étrendben és az időtartamban, amelyet a bevitelnek szentelünk, amint azt több tanulmány is megerősíti.

Erre jó példa lehet:

6:00 - 7:00

Fogyasszon lehetőleg folyadékot az emésztőrendszer és a test többi részének stimulálása érdekében a helyreállító éjszakai alvás után, és elősegítse a hidratációt. Ideális az idény vizet inni vagy valami forrót.

8:00 - 9:00

Ebben a napszakban a testünknek jelentős energiafeltöltésre van szüksége, a reggeli által biztosított jó kalóriabevitel attól függ, hogy a szervezet milyen energiaszinttel rendelkezik a nap hátralévő részében és a nap folyamán.

A reggelinek tartalmaznia kell:

• Tejtermék (ha nem intoleráns vagy vegán preferenciákkal rendelkezik): sajt, tej, vaj és joghurt.
  • Szénhidrátok: Teljes kiőrlésű kenyér, kukorica alapú termékek, például liszt tortillák.
  • Fehérjék: Tojás és teljes kiőrlésű gabona.

11:00

Fogyasszon egy könnyű ételt, lehet gyümölcs vagy szóda keksz.

12:00 - 13:00

Több kutatás szerint a délután 3 előtti ebéd elősegítheti a fogyást.

Az ezekben a jelentésekben kapott adatok szerint azoknak, akik későn ebédelnek vagy vacsoráznak, több problémájuk van a fogyással, mint azoknál, akik korábban szoktak enni.

Az ebédnek 2 szénhidrátból kell állnia, mint például rizs és banán, 1 fehérjéből, például húsból, és az ételeket, például a salátákat vitaminokkal és ásványi anyagokkal egészítik ki, amelyek előnyösek a különböző testrendszerek számára, ésszerűsítik funkcióikat.

15:00 és 16:00 között

Lehetőleg olyan ételeket, például tejszármazékokat fogyasszon. A zab magas alternatívája lehet magas táplálkozási mutatóinak köszönhetően, amelyek a szervezet szintetizálásakor energizáló hatásúak. Ez idő alatt gyümölcsök és saláták fogyaszthatók.

18:00 - 19:00

Vacsorát kell fogyasztanunk, figyelembe véve az olyan élelmiszerek bevonását, mint a gabonafélék és a búzaszármazékok, Gyümölcsdarabokkal és mézzel kísérhetik. Ebben az időben sütik és lekvárok is fogyaszthatók.

21:00 - 22:00

Fontos, hogy az elalvás előtti utolsó két órában ne egyen semmit. Ha nem sokkal éhesek vagyunk, feltölthetjük magunkat egy kicsit mandulával vagy dióval, vagy apró gyümölcsökkel, például szőlővel, mert egész éjjel az emésztőrendszerünk aktív marad, felszabadítva a gyomornedveket és enzimeket, amelyek fekélyt és gyomorhurutot okozhatnak.

Az ideális az, ha valami kicsi terméket fogyasztunk, ami zsírot tartalmaz, a diófélék (anélkül, hogy meghaladnák) a jó megoldás.

Ne felejtsen el hidratálni

Ne feledje, hogy étrendünk egyik legfontosabb pontja a test állandó és bőséges hidratálása. Motoros és szisztematikus funkcióink a víz optimális jelenlététől, valamint testünk jó külső megjelenésétől függenek.