Július és augusztus hónapok mindig vakációt, strandot és kikapcsolódást jelentenek. Sok ember számára ez azt is jelenti, hogy félreteszik az edzéseket egy szezonra, de mások számára meglehetősen nagy jelentőségű, hogy ilyen sokáig inaktívak maradnak. Ezért le akarunk állni erről a szempontról, és néhány javaslatot adunk a következőkre vonatkozóan képes legyen bármikor edzeni a megfelelő felszereléssel érte.

azok

A berendezésekre való hivatkozás nem azt jelenti, hogy professzionális gépeket szerezzünk, amelyeket egyik helyről a másikra szállítunk. A piacon számtalan alternatíva létezik, amelyek segítenek edzésben, vagy legalábbis fenntartani az izomtónust míg távol vagyunk a szokásos képzőközpontjainktól.

A piacon megtalálhatjuk különböző alternatívák az ünnepek és a sporttevékenység kombinálásához. Igaz, hogy a márkák számára egyre több megoldás elérhető. A probléma az, hogy sokszor nem tudjuk, miért válasszuk. Emiatt ezúttal meg akarunk állni néhány kiegészítőnél, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy utazzunk velük, és aktívak maradjunk, amíg nyaralunk.

Először is azt kell szem előtt tartani amikor nyaralás közben fizikai tevékenységet fogunk végezni, meg kell változtatnunk a célkitűzéseket, mivel az általunk kínált alternatívák egyszerűen alacsonyabb intenzitással maradnak aktívak, mint amit a hagyományos edzéseken biztosan elvégzünk.

TRX, mint útitárs

Kezdésként kiemeljük a TRX. Pontosabban a piacon különféle alternatívák vannak a szalagok és horgonyok megvásárlására, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy bárhol felhasználhassuk őket. A TRX elvben szabadalmaztatott márka volt, de az utóbbi időben sok olyan márka létezik, amely piacra dobta a szalagokat. Fontos megvizsgálni a szalagok anyagának minőségét és az ellenálló terhelést, mivel nem mindegyik alkalmas arra, hogy teljes biztonsággal felakasszon minket, mivel fennáll annak a veszélye, hogy elszakadnak, lehullanak vagy szétesnek .

A legtöbb TRX berendezés fel van szerelve két heveder van felszerelve, két fogóval a kéz és a láb számára amelyben fejleszthetjük a különböző tevékenységeket és gyakorlatokat. Ezzel együtt általában horgonyt kapnak, amely egy ajtóra helyezi őket, és egy másikat arra, hogy rúdra vagy más eszközre szereljék fel, amely lehetővé teszi számunkra, hogy a köteleket teljes mozgékonysággal és mozgástérrel felakaszthassuk a különböző gyakorlatok végrehajtására.

Lényeges, hogy vegye figyelembe, hogy az a hely, ahová a kötélhorgonyokat helyezzük Elég ellenállóak, mivel nem csak a felakasztásról van szó, hanem arra is szükség van, hogy ez a támasz alátámassza testünk súlyát. De nemcsak itt marad a dolog, hanem képesnek kell lennie ellenállni annak az erőnek is, amely a gyakorlat végrehajtása során kifejlődik. Éppen ezért a berendezés minősége ugyanolyan fontos, mint az elhelyezés helye. Ezenkívül nem súlya semmit, nagyon könnyű és bármilyen poggyászban szállítható.

Rugalmas vagy gumiszalagok az ellenállás növelése érdekében

Másodszor megállunk gumiszalagok vagy gumiszalagok. A piacon évek óta sokféle modell és méret létezik. A márkától függően színekben és vastagságokban vannak csoportosítva az ellenállásnak megfelelően, amelyet a velük való munkavégzés során nyújtanak. Ezért az ideális az, ha különböző méretű és intenzitású játékot kapunk annak érdekében, hogy nagyobb vagy kevesebb feszültséggel dolgozzunk, és az izmokat kisebb-nagyobb mértékben tornáztassuk.

Jó rugalmas szalagok vásárlásakor azt kell szem előtt tartanunk hosszuk. Ez attól függ, hogy milyen típusú tevékenységet akarunk végezni, és az általa végzett mozgástól. Ha a mozgástartomány hosszú, a gumiknak hosszabbaknak kell lenniük. Az is igaz, hogy minél hosszabbak az abroncsok, annál kevesebb ellenállást kínálnak, és annál kevesebbbe kerülnek azok a gyakorlatok, amelyeket velük fogunk végrehajtani.

Valami hasonló történik vastagság. Különböző vastagságú gumi határozza meg azt az ellenállást is, amelyet a gumi kínál nekünk bármilyen típusú gyakorlat végrehajtása során. Minél vastagabbak, annál nagyobb az ellenállás. Ezért szükséges, hogy mindkét változót kombinálhassuk a megfelelő gumi megszerzéséhez. Célszerű több típust beszerezni, hogy alkalmazkodjanak mindenféle gyakorlathoz és rutinhoz. Ráadásul mivel keveset nyomnak és nagyon kevés helyet foglalnak el, mindig tökéletes útitársak lehetnek.

Utazási súlyzók

Egy másik eszköz, amely segíthet utazni és aktív maradni utazási súlyzók. A piacon különböző alternatívák léteznek. Sok évvel ezelőtt néhány műanyagot dobtak piacra, amelyek mintha felfújhatóak lennének, üresen kerülnének bemutatásra, és vízzel vagy homokkal tölthetnék meg őket, hogy megnehezítsék a velük való munkát.

Jelenleg vannak más alternatívák is, mint pl vízzel vagy homokkal feltölthető műanyag súlyzók hogy növelje a súlyt. Az ilyen típusú súlyzók sokkal könnyebben megfoghatók és sokkal ergonomikusabbak bármilyen gyakorlat vagy edzés közben. Bizonyos szempontból, amit megengednek nekünk, az az, hogy súlyzók legyenek bárhol, ahová utazunk.

Üresen ezek a súlyzók gyakorlatilag semmit sem mérnek, mivel egyszerűen csak egy folyadék vagy szilárd anyag tárolására szolgáló tartályok. Természetesen az általam említett gumikat könnyebb hordozni, hiszen semmit sem dudorítanak, és megtelt állapotukban felveszik az alakot, mivel hasonlóak a nyári úszóhoz. Másrészt a műanyag nagyobb helyet foglal el, mivel merevek nem hajlíthatók meg és nem összehúzódhatnak. Ugyanolyan térfogatúak, akár tele vannak, akár üresek.

Boka és karszalag a terhelés növelése érdekében

Bokák Ezek egy másik anyag, amelyet a bőröndünkben hordhatunk, amikor nyaralni megyünk, és amely segít megerősíteni izmainkat más tevékenységek közben. A piacon különböző alternatívák léteznek, mivel vannak olyanok, amelyek a már beépített tömeggel járnak, vagy azok, amelyeket külön megvásárolható és extra terhelést biztosító lemezeken keresztül is beépíthetünk.

A bokákat, amint a neve is mutatja, a bokákra helyezzük és ellenállást adnak nekünk a gyakorlatok végrehajtása során amelyben a lábak közbelépnek. Például használhatjuk őket lábemelésekben és gyakorlatokban a test ezen részének tonizálására. Használatuk másik módja, amikor sétálni vagy futni megyünk, mivel ez egy extra súly, amely növeli az izomaktivitást és kalóriát éget el.

Ezeket a kiegészítőket nemcsak a bokákhoz lehet használni, hanem van egy verzió a babák számára. A rendelkezésünkre álló műveletek és alternatívák megegyeznek a bokával, csak ebben az esetben a fegyverek munkáját és intenzitását szolgálják ezen a területen. Ha mindkettőt egyszerre alkalmazzuk, nagyobb intenzitást tudunk biztosítani mind a lábakban, mind a karokban, amellett, hogy lehetőséget adunk bármilyen típusú edzésre, a használatuk által nekünk adott szabadság miatt, mert ez nem korlátozza a mozdulatok.

Mat a földön edzeni

Ki kell emelnünk egy útitársat, aki elengedhetetlen ahhoz, hogy saját testünkkel végezzen gyakorlatokat a földön. Kb a szőnyeg. Erre az anyagra nagyon szükség van, amikor az ünnepek alatt otthon rutint fogunk végezni. A rutin fejlesztése közvetlenül a padlón nem jó ötlet, mivel megsérthetjük magunkat, vagy olyan kényelmetlen testtartásokat fogadhatunk el, amelyek rontják a gyakorlat minőségét.

Ezért, bár nem olyan készülék, mint olyan, a szőnyeg a A vakáció nélkülözhetetlen kiegészítője a vakációnak, a talaj akklimatizálása, a kívánt stabilitás és az edzéshez szükséges kényelem megadása. A piacon különböző vastagságok és anyagok közül választhatunk. Javasoljuk a szálasakat, mivel könnyebben szállíthatók és súlyuk sokkal kisebb, mint a gumi vagy a szilikoné. Igaz, hogy a rostok kevésbé tartósak, de utazáshoz ez a legjobb alternatíva.

Fitball, hogy instabilitást nyújtson a nyár edzésének

Végül megállunk a fitball. Mint mindannyian tudjuk, ez egy felfújt léggömb, amely eszközként szolgál a test számos részének instabil felületen történő edzéséhez. Ezt az eszközt teljesen könnyű szállítani, ha kirándulunk, mert leeresztve könnyen szállítható és kevés helyet foglal el.

Egyszerűen azt kell tennünk felfújja a fitballt, amikor a nyaralási célpontnál vagyunk és így elkezdhetjük a munkát vele, és elvégezhetjük mindazokat a gyakorlatokat, amelyek az edzésprogramban vannak.

Ezen eszközök vagy anyagok bármelyikének a gyakorlása során mindig szem előtt kell tartani, és ugyanúgy tudnunk kell ezt keverhetők egymással, vagyis az egyik használatának nem kell megakadályoznia a másik használatát.

Mert példa, a fitball-szal ellátott rugalmas szalagokat alapként vagy támaszpontként használhatjuk. Használhatjuk a bokákat, a karszalagokat és a szőnyeget is, hogy ráhelyezhessük magunkat, ha le kell feküdnünk vagy a földre kell támaszkodnunk.

Egyszerűen csak azt kell szem előtt tartanunk az izommunkát bárhol elvégezheti, ha tudja, hogyan kell használni a megfelelő eszközöket és a különféle rutinok és alternatívák ismertek minden olyan kiegészítő esetében, amelyet nyaralási rutinjainkban bevezetünk.