Miután a nyári szezon véget ért, sokan fontolóra veszik az életmódjuk megváltoztatását; általában figyelje az étrendjét, mozogjon és törje meg a rossz szokásokat. De ... Hogyan lehet megszabadulni az extra nyári kalóriáktól?

Bizonyára gyanakodva emelkedett a súlyra, tudva, hogy július és augusztus hónapok után lehetséges, hogy a súlyt jelző szám MAGASABB, amit hízott. A rutin megváltozása, a sportolás abbahagyása és az ételek gyakrabban való összeegyeztetése a társadalmi élettel "következményeket" hagy maga után.

Ahogy hízni kezdtem ...

A nyár folyamán könnyen kialakulhatnak olyan helyzetek, amelyek arra ösztönzik, hogy a szükségesnél több kalóriát fogyasszanak; Esetleg gyakrabban járt gyorséttermekben (gyorséttermek), túl sokszor evett vagy vacsorázott otthonától távol barátokkal, családtagokkal vagy partnerekkel, bizonyára a "napi öt étkezés" menetrendje kissé kiszabadult vezérlés ...

"Tapas" vacsorák barátaival alkoholos ital kíséretében, családi étkezések bőséges előételekkel a főétel előtt, gyors és kiegyensúlyozatlan étkezések a tengerparti napokon, harapnivalók, amelyek meghosszabbodnak a barátokkal való vacsorák során, horchata fartonnal vagy frissítő cukros italok, fagylalt lefekvés előtt hagyja ki a reggelit ...

Nyáron szabadidővel és jó idő beköszöntével kihasználja az alkalmat, hogy kimehessen "inni", a "rossz dolog" az, hogy nyáron és nyaraláskor "szinte minden nap elvesz valamit", tehát anélkül, hogy észrevennénk, nagy mennyiségű kalóriát fogyasztunk ebben a bevitelben, amelyet "társadalmi bevitelnek" tekintünk.

Lássuk a nyáron elfogyasztott extra kalóriákat;

megszabadulni

Annak érdekében, hogy megtudjuk, hogy ezek a kalóriák "sokak vagy kevések-e", szem előtt kell tartanunk, hogy egy középkorú nőnek és férfinak napi 2000kcal, illetve 2500kcal/nap mennyiséget kell fogyasztania. (Könnyű fizikai aktivitást és közepes testfelépítést feltételezve).

Az étrendben a heti 3500 kcal felesleg hozzávetőlegesen 1 kg testtömeg-növekedést jelent; Vagyis ha 7 napig 500 extra kcal-t fogyasztunk el, akkor egy hét alatt 1 kg-ot tudunk hízni. Ha megnézzük a kalóriatáblázatot, azt látjuk, hogy 500 kcal könnyen bevehető.

Most csak akkor hízunk, ha a nyár folyamán ülő rutinunk volt, mert ha sporttal „megégetjük” ezt a felesleges kalóriát, akkor megtartjuk a súlyunkat.

Nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy nyáron több időnkkel nyugodtabban étkezünk, ami miatt többet eszünk, mint ebédnél és vacsoránál kellene, ha órák után is beveszünk valami "extra csemegét", például fagylaltos, sütemények vagy édességek, a kalóriák továbbra is hozzáadódnak, és ha mindehhez hozzátesszük a cukros üdítő fogyasztását a nap folyamán, napi 500 kcal vagy annál többet "tudomásunk nélkül" elfogyaszthatunk. Ez az 500 extra kcal, amely nem túl tápláló, és általában zsírokban és cukrokban gazdag, energiával egyenértékű lenne egy ebéddel vagy vacsorával, vagyis; mintha ugyanazon a napon kétszer ettünk vagy vacsoráztunk volna.

A rutin visszatért ...

Most, hogy visszatér a rutin az életünkbe, vissza kell állítanunk a rendet és helyre kell állnunk az egészségben.

Már élveztük a nyarat, és most, amikor visszatértünk a rutinhoz, fontos, hogy újra vigyázzunk magunkra, javítsuk az étrendet és folytassuk a fizikai aktivitást.

Felfrissíti és kialakítja az egészséges szokásokat, hogy középtávon, sietség nélkül hozzájáruljanak az egészség javulásához és a nyár folyamán elért testsúlycsökkenéshez.