Lengyelország az egyik leghihetetlenebb kelet-európai ország, amelyet meg kell látogatnia. A történelem, a kultúra és a gasztronómia kedvező áron, valamint a tömegközlekedési hálózat, amely lehetővé teszi, hogy autókölcsönzés nélkül látogasson el Lengyelországba, több mint elegendő ok Lengyelország felvételére az utazók kívánságlistájára. Ebben a bejegyzésben elmondjuk neked a legjobb látni Lengyelországban egy hét alatt vonattal és busszal utazik.

látnivaló

Mit talál ebben a bejegyzésben?

Mit látogasson el Lengyelországba

Az a körút, amelyet városnézéshez ajánlunk az országban, a útvonal Lengyelországon keresztül vonattal és busszal. A látnivalók Krakkó, Wroclaw, Poznan, Gdansk és Varsó városai voltak. De vannak más helyszínek is, amelyeket nem szabad kihagyni az egy hetes lengyelországi kirándulásról, az Auschwitz Birkenau koncentrációs táborból és a Wieliczka sóbányákból. A bejegyzés végén talál egy térképet, amelyen mindent meg lehet nézni Lengyelországban, és amelyet alább ebben a bejegyzésben feltüntetünk.

1. Krakkó, Lengyelország legszebb városa

Krakkó városa az egyik csillag, amelyet Lengyelországban látni kell legyen egy héted, 10 napod vagy egy hétvégéd. Hírneve több mint megérdemelt, mivel azon nagyszerű turisztikai látványosságok mellett, amelyekkel kiemelkedik, és amelyekről ebben a bejegyzésben mesélünk mit látni Krakkóban, a történelmet minden lépésnél lélegzik. Krakkó legemlékezetesebb műemlékei és helyszínei a Wavel királyi kastély, a Piactér vagy az Oskar Schindler Múzeum. Azt javasoljuk azonban a legjobban, hogy végigjárja a Kazimierz környéken, a középkori városközpont és a régi zsidónegyed, ahol a "Schindler's List" című film néhány jelenetét forgatták.

2. Auschwitz-Birkenau, nehéz, de elengedhetetlen Lengyelországban

Lengyelországba utazva biztosan találkozik néhány fontos történelmi esemény visszaemlékezésével. Lengyelország egyik leglátogatottabb látnivalójáról beszélünk, Auschwitz-Birkenau koncentrációs tábor. Sok olyan ember van, akinek félelme vagy tisztelete van a második világháború ezen fontos helyének meglátogatása miatt, de kétségkívül valami szükséges a történelmünk megértéséhez. Elhelyezkedése 60 km. Krakkóból Krakkóból ez a hely az egyik látnivaló Lengyelországban. Ebben a bejegyzésben elmondjuk, hogyan tudsz egyedül látogassa meg Auschwitz-Birkenaut, de ha tudsz is ilyet készíteni szervezett túra Krakkóból idegenvezetővel spanyolul.

3. Wieliczka sóbányák, Lengyelország egyik legérdekesebb természeti tája

A Krakkó közelében található egyik leglátványosabb látnivaló, amelyet a lengyel idegenforgalmi iroda ajánl majd Önnek, ha kérdezni akar. Annak ellenére, hogy külföldön nem az egyik leghíresebb hely Lengyelországban, igen az ország egyik leglátogatottabb helye. Krakkóból vonattal mentünk Wileiczkába, és miután odaértünk, spanyolul tettük meg a túrát, amelyet bizonyos időpontokban kínálnak. Ha inkább megtakarítja magát, és megtalálja a módját, hogy a túra számára megfelelő időben megérkezzen (spanyolul naponta csak kettő van, legalábbis télen), ezt bérelheti kirándulás a Wieliczka sóbányába transzferrel és idegenvezetővel spanyolul. Egyébként a kb Wieliczka sóbányák Megtalálja az összes információt arra az esetre, ha egyedül szeretné elvégezni ezt a kirándulást, mint mi.

4. Wroclaw, a törpék városa Lengyelországban, amit látni kell

Igazi meglepetés volt, amit felfedeztünk ebben az egyetemi városban Lengyelországban. Wroclaw, más néven Wroclaw, nagyon kellemes meglepetés volt bennünk, és kiderült, hogy ez az egyik legszebb látnivaló Lengyelország egy hét múlva. Könnyen megközelíthető vonattal vagy busszal Krakkóból olyan útvonalon, amelyet egy kicsit később elárulunk ebben a bejegyzésben, ez elengedhetetlen megállóhely mit tegyek Lengyelországban. Mint Krakkóban, itt is a Piac tér a legszembetűnőbb színes homlokzataival, de kétségtelenül ebben a városban azt kell tennie, hogy igen vagy igen, gondosan végig kell sétálnia azon törpék után, akik Wroclaw kedvenc lakói.

5. Poznan, kicsi, de zaklató

Folytatjuk útvonalunkat Lengyelországon keresztül, és eljutunk Poznanba, egy kis falusi hangulatú városba Lengyelország egyik legszebb tere. Poznan óvárosa meglehetősen kicsi, de biztosítjuk Önt, hogy a Stary Rynek (a piactér) valami történetekből áll. A középkori központ mellett más látnivalókat is talál mit látni Poznanban amint azt a lengyel városról szóló cikkünkben elmondjuk nektek, amelyet meglátogatunk vonattal utazhat az országban.

6. Gdansk, egy pillantás a Balti-tengerre

Még mielőtt meglátogattuk volna, beleszerettünk Gdanskba. A képek, amelyeket ennek történelmi központjáról láttunk város a Balti-tengeren, valamint érdekes helyzete (Lengyelország egyik tengerparti városát szerettük volna meglátogatni) túl nagy kísértés volt, hogy Gdanskot ne vegyék fel Lengyelországon át vezető útvonalunkba. És valóban, miután meglátogattuk, és annak ellenére, hogy ez volt az egyetlen város, ahol elárasztott minket az országban töltött tartózkodásunk alatt, egy cseppet sem okozott csalódást. Gdansk az Lengyelországba látogatandó város egy hét múlva tökéletesen, és itt is megeszel néhány első osztályú Pierogit, csak el kell olvasnod a bejegyzésünket mit látni Gdanskban és kövesse az összes ajánlásunkat.

Ne feledje, hogy Lengyelországban nem tudja használni euróit, mivel a hivatalos pénznem a Zloty. A külföldi utazáshoz szükséges kártyákról már meséltünk, de ha még így is az a dolgod, hogy készpénzzel utazol, fogadd meg ezt a tanácsot. Próbáljon meg nem váltani pénzt az indulási vagy érkezési repülőtéren (ez sokkal drágább), a legjobb, ha házi feladatait otthonról viszi. A Ria Cambio de Divisas cég házhozszállítási szolgáltatást nyújt, amely a lehető legegyszerűbb, annak az országnak a pénzneméből, ahova utazni fog. Legfeljebb 48 órán belül eljuttatják Önnek a pénzt, és az árfolyam az egyik legjobb, természetesen sokkal jobb, mint a repülőtereken.

Igen, ki mered próbálni ez a link és tedd be a kódot 365SZOMBAT alkalmazzák ezt a további kedvezményt.

7. Varsó, Lengyelország fővárosa

Lengyelország fővárosa, Varsó az utolsó város, amelyet Lengyelországban láttak, legalábbis az általunk ajánlott útvonalon. Elismerjük, hogy tévedtünk, amikor azt hittük, mielőtt Lengyelországba utazunk, hogy Varsó lesz a leggyengébb Lengyelország városai közül. Mivel nagyon nehéz kiválasztani egy fontos helyet Lengyelországban, amelyet látni szeretnénk, Varsót választanánk. Története amellett, hogy az ország fővárosa és legnagyobb városa, annyira gazdag és tragikus, hogy a világon vagy Európában az egyik legjobb helyként ázik fel világháború története és hol lehet megérteni azt a szerepet, amelyet a zsidók játszottak benne.

Az Auschwitz Birkenau táboron túl Varsóban található, számos múzeummal és útvonalakkal a történelem ezen szakaszában. Ezenkívül a hidegháború idején és amikor Lengyelország a Szovjetunió fennhatósága alatt állt a kommunista időkben, Ma nagyon jól megértheti a 20. század egész történetét, amikor ellátogat Lengyelországba, és különösen Varsóba. Mindent részletesebben elmagyarázunk mit nézzen Varsóban ebben a bejegyzésben, az útvonalakkal és térképekkel az UNESCO világörökség részét képező város megtekintéséhez.

Útvonal Lengyelországban egy hét alatt tömegközlekedéssel

Lengyelországi utunk 6 teljes napig tartott. Lehet, hogy kevésnek tűnik, de ha betartja lépéseinket, meg fogja tudni egy hét alatt Lengyelország legjobbjai és emellett csak tömegközlekedést kell használni. Természetesen, ha több napja van, sokkal jobb, mivel ezzel az általunk javasolt útvonallal csak az ország egy részét látogathatja el, anélkül, hogy elmélyülne. Általában ilyen típusú utat teszünk az országba, és ha tetszik, visszatérünk a következő utakra, hogy alaposabban felfedezzük a területeket.

Lengyelország egy hét múlva: Útvonalunk részletesen

Ha kíváncsi mit látni Lengyelországban 6 nap alatt, megvan a konkrét válasz, mert pontosan ezek voltak a napok az országban.

1. nap: Barcelona - Krakkó (repülővel)

Megérkeztünk Krakkói repülőtér reggel 8 körül, és így kihasználhattuk a krakkói városnézést az érkezésünk ugyanazon a napján.

2. nap: Auschwitz-Birkenau (busszal Krakkóból) | Wieliczka sóbánya (vonattal Krakkóból)

A második napot arra szánjuk, hogy meglátogassuk a Auschwitz Birkenau koncentrációs tábor reggel és Wieliczka sóbányák délután. Éjszaka folytatjuk Krakkó meglátogatását, különösen a legtöbb utcát, műemlékek nélkül.

3. nap: Krakkó - Wroclaw (270 km. Autóbusszal) | Wroclaw - Poznan (180 km. Vonattal)

Busszal mentünk Wroclawba (kb. 4 óra távolságra) napközben meglátogatjuk a várost és délután megérkeztünk Poznanba vonattal Wroclaw-ból (kb. 3 óra távolságra), ahol aludtunk.

4. nap: Poznan - Gdansk (309 km. Vonattal)

Reggel ellátogatunk Poznanba, ez egy nagyon kicsi város és ha korán kelsz, akkor sokat hozhatsz belőle a városba. Délelőtt vonattal mentünk Gdanskba (kb. 4 óra), meglátogattuk a történelmi központot, ez is egy kis város, és a Balti-tenger partján aludtunk.

5. nap: Gdansk - Varsó (339 km. Vonattal)

Elmentünk az első vonaton Varsóig reggel (kb. 4 óra), és az ország fővárosának egyes területein jártunk.

6. nap: Varsó - Barcelona (repülővel)

Utolsó napunkat Varsó más területeinek meglátogatásának szenteltük, mivel az van Lengyelország legnagyobb városa Erre adtunk a legtöbb időt. Délután a Modlin repülőtérre mentünk (a várostól legtávolabb, kb. 40 km.) Busszal, körülbelül egy órás út alatt. Ebben a bejegyzésben arról, hogyan lehet eljutni Varsóba a repülőtérről (hamarosan érkezik), elmondjuk a legjobb módot a városba vagy a repülőtérre való eljutásra, a Lengyelországon átívelő útvonalától függően.

Térkép a Lengyelországban látnivalókról

Ahogy látod, esetünkben az útvonal nem volt kör alakú, Ehelyett Krakkóba érkeztünk és Varsón keresztül tértünk vissza. Ez nagyon gyakori gyakorlat utazásaink során, mivel ily módon jobban felhasználjuk az időnket egy ország meglátogatására. Ugyanazt az útvonalat megteheti hátramenetben, anélkül, hogy bármilyen változtatást igényelne, az egyetlen különbség a járatok árában és abban áll, hogy ez hogyan működik a legjobban az utazás előkészítésekor.

Egy hét múlva Lengyelországon át vezető utunk jó és rossz

Világos, hogy nagyon várjuk Lengyelország néhány városának, gyönyörű városainak és műemlékeinek meglátogatását. 6 nap jó, ha globális képet kapunk az országról és élvezze a leghíresebb helyeket. Kétségtelen, hogy nem bánunk semmit az útvonalunkról, nem változtatnánk semmit egy 6 napos országjárással. De szem előtt kell tartanunk, hogy nagyon korán kelünk, bár az is igaz, hogy tél lévén a napok nagyon rövidek voltak, és délután 4 körül elfogyott az áram. Úgy gondoljuk, hogy ez az út Lengyelországon keresztül nyáron sokkal kellemesebb, mint télen.

Az is igaz, hogy ha csak ezek a napok vannak az országban, akkor nem adhat meg további megállókat. Legalábbis, ha tömegközlekedéssel utazik, mint mi. Nem is ajánlott béreljen autót egy lengyelországi kiránduláson decemberben vagy általában télen, mivel sokat eshet a hó, és ha még nem szokott hozzá, a vezetés nem jó ötlet.

Más látnivalók Lengyelországban 7 vagy több nap múlva

Ha sikerült kijavítani több nap Lengyelország meglátogatására, és több mint 7 napja van, ezért ne hagyja ki ezeket az érdekes látnivalókat egy hét alatt Lengyelországban:

• Malbork-kastély
  • Zakopane
  • Futni
  • Bialowieza erdő
  • Katowice
  • Lublin
  • Ojców Nemzeti Park

Gyakorlati információk Lengyelország látogatásához

Lengyelországi utazás megtervezésekor felmerülhet a kérdés, hogy jobb-e Krakkóba vagy Varsóba menni. Mindkettőnek nagyon jó a légi kapcsolata Spanyolországgal, és általában megfizethető áron a legjobb megnézni Skyscanner használatával hogy lássa, mi működik a legjobban. Amint azt korábban megbeszéltük, megpróbálhat visszatérni a különböző repülőterekre, hogy maximalizálja az útvonalat az országon keresztül.

Lengyelországba való belépéshez ezt tudnia kell az Európai Unióhoz tartozik, Tehát, ha európai állampolgársága van, akkor csak DNI-jét vagy ennek megfelelő személyazonosító okmányt kell bemutatnia. Ha Európán kívülről érkezik, győződjön meg arról, hogy az adott országban milyen követelmények vannak. A róla szóló bejegyzésünket itt olvashatja el schengeni vízum nem európaiak számára a schengeni országokban.

Bár Lengyelország az EU része, nem tudsz euróban fizetni, mivel lA hivatalos pénznem a zloty (PLN). Nagy vonalakban elmondhatjuk, hogy nem drága ország, bár már nem olyan olcsó, mint évekkel ezelőtt. Lengyelországba utazni továbbra is nagyon megfizethető, mivel a szállás, a közlekedés, az étkezés és a jegyek a műemlékekhez olcsók, bár nem olcsók, mint néhány évvel ezelőtt. Tehát ne is számíts rá, hogy ez lesz életed legolcsóbb útja.

Hogyan lehet megkerülni Lengyelországot

A lengyelországi vonathálózat meglehetősen kiterjedt és hatékony Tapasztalataink szerint, bár igaz, hogy e tekintetben vegyes véleményeket hallottunk. Feltételezzük, hogy végül minden a szerencse kérdése, és esetünkben ez jó volt. Némi késést szenvedtünk, de valami kezelhető és érthető dolgot télen utazni és a zord időjárással kapcsolatban.

Ami a busz csatlakozási hálózatot illeti, az összes fő város tökéletesen csatlakozik, érdekes frekvenciákkal és menetrendekkel. Amit ellenőrizni tudtunk, a legjobb, ha mindig megvizsgálja a menetrendek és az árak lehetőségeit busszal és vonattal, mert ezek alig változnak. Kombinálhatja ezt a két közlekedési eszközt és kényelmesen használja őket, gyakran ugyanazon központi állomáson találhatóak.

Végül, akkor is bérelt járművel bejárja az országot. Különösen nyáron ajánljuk, de ha úgy dönt, hogy télen Lengyelországba utazik, úgy gondoljuk, hogy a legjobb megoldás a tömegközlekedés, ha nem szokott vezetni zord időben. Mindig átkutatjuk ezt a keresőmotort a legjobb ajánlat, ha autót bérelünk.

Szállás Lengyelországban

Lengyelország jelenleg az egyik divatos ország, amelyet fel kell látogatnia Európába. Olyan nyilvánvalóan hatalmas szállást kínál. Ez lehet az egyik legolcsóbb tétel a lengyelországi utazás során, ezért álljon meg és keresse meg a legjobb lehetőséget. Preferenciáink általában összhangban vannak a lehető legközpontibb elhelyezkedéssel és azzal, hogy a szállás helyi, vagyis nem tartozik egyetlen nemzetközi szállodalánchoz sem. Ban ben Foglalás Mindig megtaláljuk a legjobb ajánlatokat, a legjobb lemondási feltételeket, és bár ez nem mindig a legolcsóbb egy kis különbség miatt, a legkönnyebb, legpraktikusabb és legkényelmesebb szállás kereséskor, foglaláskor és minden információ kéznél.

Ezek voltak a szálláslehetőségeink Lengyelországban, és ezeket száz százalékban tudjuk ajánlani. Azon városok mindegyikében, ahol alszunk, egy kis áttekintést talál a kiválasztott szállásról:

Mit együnk Lengyelországban

A lengyel gasztronómia öröm, bár meglehetősen kalórikus, ezért ezekben a napokban, amikor bejárja az országot, kalóriákat éget el, rúgva a városokat, szüksége lesz rá. Számos híres étel létezik mit egyenek Lengyelországban és néhány nagyon jó hely arra. Először arról fogunk beszélni, hogy mi lehet a vallás Lengyelországban, a Pierogi. Ez a recept hasonló a Gyoza egyes fajaihoz (azok számára, akik értenek az ázsiai ételekhez), de az európaihoz. Sokkal erőteljesebb és ezeregyféleképpen töltött, jóllakásig kell enned, mert később Spanyolországban nem találod őket olyan gazdagnak.

A lengyel leves az ország minden éttermi menüjében szintén nagyon elterjedt. És ez normális, mivel hideg országokban mindig a meleg ételek a csillagok, látni fogja, hogy sokféle íz van, ezért a legjobb a napi levest rendelni. Másrészt a Zapiekanki Hagyományos krakkói fogások, és rendkívül gazdagok. Valami hasonlít egy pizzához, de fél kenyér, egy sajt, gomba és ketchup alapú kenyérbe gyakorlatilag bármit tehet a tetejére.

Végül, annak érdekében, hogy ne részletezzük részletesen az ország összes hagyományos ételeit, amelyekről az egyes városok hozzászólásaiban részletenként beszélünk a tejüzemek vagy Bár Mleczny. A kommunista időkben azok voltak a helyek, ahol a hagyományos ételeket nagyon jó áron kínálták, így a dolgozók nagyon megfizethető áron fogyaszthattak. Manapság néhányan továbbra is dolgoznak, amelyek megjelenésükben olyanok, mintha közvetlenül arra az időre költöztetek volna, és vannak mások, amelyeket modernizáltak. Látni fogja, hogy a megrendelhető ételek különböző típusú húsok, levesek és tejtermékek, az elnevezéshez.

Utazás utazási biztosítással Lengyelországba

Azt gondolhatja, hogy európai országként nincs szüksége utazási biztosításra, erre szolgál az európai egészségügyi kártya. És azt mondanánk, hogy igen és nem. Az esetleges orvosi kiadások mellett, amelyeknek korlátai vannak még akkor is, ha az egészségügyi kártyát viseli, Javasoljuk, hogy legyen legalább olyan biztosítása, amely minimumot tartalmaz olyan dolgokon, mint a kórházi ápolás, a hazaszállítás, a lopás és a lemondás díjai. Nagyon kevés pénzért szuper csendesen fog utazni, bízz bennünk, hogy tudjuk ezt.

Visszük a éves utazási biztosítás Teljes egészében egy teljes évre kiterjed, és így nem kell aggódnunk minden megtett utazásunk miatt, itt megtudhatja, mennyibe kerül és hogyan működik, számunkra ez a század találmánya az utazók számára. Ha inkább csak erre az útra köt biztosítást tedd itt És 5% kedvezményt kap az összes kívánt MONDO biztosításról, amennyiben ezt a Blog egyik linkjéből megcsinálja, hogy tudják, hogy tőlünk származik.

Több Lengyelországról

Mint láthatja, rajongunk Lengyelországért, sok okból szerettük ezt az országot, amelyekről meséltünk Önnek ebben a bejegyzésben. természetesen, írtunk minden tapasztalatunkról az országban, és itt talál további cikkeket, amelyek segítenek megszervezni a lengyelországi utat.