280719

kedd

2019. július 30. Az elvarázsolt öböl

Érkezéskor találunk egy kikötőt, ahol senki nincs kikötve a látogatói dokkolónál, és ez a fülünket a fülek mögé helyezi, mivel feltételezhető, hogy nincs alja, ahová a hajóval közeledni lehet. De kommunikátorunk, egy nagyon fiatal, csodálatos csónakkal rendelkező pár elmondja, hogy több napig horgonyoztak, és többször is partra szálltak, és hogy a dokkon minimum csaknem három méter van.

Nagy gonddal közelítünk, és valóban ellenőrizhetjük, hogy van-e elegendő forrás számunkra, és hogy a finanszírozás jó-e, ezért készek vagyunk élvezni azt, ami nem volt más, mint egy kis csoda. Teljes nyár van, és még mindig van egy bájos hely, ahol csend lehet, minden szükséges szolgáltatással.

Megtudom, miért tért vissza néhai barátom, Ramiro minden alkalommal Eviába. Ez a sziget tele van ilyen helyekkel, ahol az élet úgy fut, mint a többi zene. Az emberek folytatják a dolgukat, és hagyják, hogy tegye a dolgát. Ha azt kéri, segítenek, és ha szükségük van rá, akkor kérik az együttműködését.

Bizonyos számú nyári lakos van, de kevés ahhoz, hogy negatívan befolyásolja a környezetet.

Délután lehűl az idő, és az utcákat elárasztják az emberek, akik a tengerparttal határos úton haladnak. Vannak, akik a tengerben fürödnek, és egy gyermekcsoport focizik az esplanádon, amelyhez kikötünk. Kiabálnak és kiabálnak, de ezek a hangok mindig vigasztaltak számomra, mert egy olyan hely örömét jelentik, amely békében van önmagával

hétfő

2019. JÚLIUS 24–29. - Argosarónico Way

Megint megyünk, át kell mennünk Oreióból Volosba, hogy összegyűjthessük a gyertyát, amely ezúttal problémamentesen érkezik, a helyére tették, és látom, hogy sokkal jobban néz ki, mint amire számítottam. Kicsit kevésnek tűnik ahhoz képest, amelyet elvesztettünk, de tekintettel a széllel kapcsolatos biztatásra, számunkra úgy tűnik, hogy ez bölcs döntés volt, bár látni kell, mi történt azzal a mesés sétával, amelyet mi volt a hosszú szélben.

A fizetés ideje némileg kafkás, mivel a biztosító társaság közölte velem a hivatalos áfás számla követelményével szemben a vitorlás nem nagyon szereti, felkészült a számlázásra, és nem adott nekem számlát, ha lehetséges. Az áfakérdés, amint később egy másik bejegyzésemben kommentálom, komoly problémákat fog okozni számomra, ha találok valakit, aki kárt okozna a hajóban.

Vacsora ismét a "Metses" -el és a "rakis" palackunkkal - rajongok az ilyen Orujo-kért, és visszatérek Oreióba, ahol egy szerelő, a környék csónakházának tulajdonosa azt mondja, hogy megvan a megoldás a mi az édesvíz nyomású szivattyú állandó felvétele. Tíz percenként lő néhány másodpercig. Ez általában tüneti, hogy egyes csatlakozásokban szivárgás van, de bármennyire is keresgélek és turkálok, nem találom a vízcseppet. Azt mondja, hogy a probléma a nyomásszivattyúval van, hogy nekem van az egyik olcsó, és elveszítik az anti-reverse rendszert. Hogy a megoldás az, hogy egy jó szivattyút, egy jabsco-t teszünk. Hogy rám rakja, hadd próbálja ki, és ha beválik, hadd fizesse meg, ha nem, adja vissza neki és nyugodtan. Inkább ugyanaz, amikor elhozza nekem, befejezi a telepítést és. Működik! Nagyon sok víznyomást elvesztettünk, de ez nem jelent problémát, mert az előző túlzott nyomást adott, mivel a záporokban sok vizet pazaroltak el. Saját áron számol fel engem a szivattyúért és áfa nélkül, és tisztázza, hogy engem akar a száraz dokkjának ügyfeleként, és ez az ő módja, hogy vonzza.

Másnap elhagyjuk Oreio-t, és mivel nem nagyon látjuk egyértelműen a Lichades-szigetek területén lévő horgonyzóhelyet, az Evvoikosz-öböl bejáratánál, egy kikötőbe megyünk, amelyet nem ismerünk, és amelyről nekik van nagyon jól beszélt. Kammena vourla.

A csalódás óriási, amint belépünk, mivel ez egy apró kikötő, ahol nem értjük, hogyan tudott bejutni a hajó, amely tanácsot adott nekünk, amely meghaladja a 17 métert, és amely szó szerint nem fér jobban, mint körülvéve, különben bezárná a kikötő száját. 38 eurót is felszámítanak tőlünk, ugyanannyit, mint Athénban, a CEA szuper kikötőjében, plusz víz és villany, ami Görögország számára meglehetősen drága. Az áram, őrült mérővel mérve, egy újabb szög és az üzlet. Nos, megjegyzést hagytam erről az új Navili segédprogramban

Nagyon kicsi kikötő, nagyon nehéz manőverezni, több mint 10 m hosszúságig. 12 méterért 38 euró, az így mért kW-onként 1 euró az áram. A kukák a kikötőn kívül vannak. Éjjel 04:00 után nem tud aludni a közeli parti helyek éles hangja miatt. Jobb átmenni.

Következő utunk Limnibe, az Evia partján, egy másik, apró méretű kikötőbe vezet, ahol korábban jártunk, és ahol csak a dokk mellett lehet tartózkodni, ha van dokk. És ezúttal nincs hely, ezért menjünk egy másik hajóhoz azzal a fájdalommal, hogy ki-be járunk a kutyával, a szomszédos hajóért. Szerencsére a hajó nem lakott.

Limni bulikban van, és mivel vasárnap van, az utcák tele vannak, és különböző helyeken görög tánckiállítások vannak. Július végén vagyunk, és az éjszaka hőmérséklete kíséri a szabadban töltött éjszakát. Tűnek nincs helye, de a kikötő messze van a városközponttól, és alig hallani morgást.