szerte

Étrendem a világ körül - Koppenhága és MALMÖ

Jó reggelt/jó napot/jó estét mindenkinek, aki olvas minket. Ezzel a bejegyzéssel szeretnénk elnézést kérni (remélem) hosszú saga első videójának késése miatt. Az igazság az, hogy amikor majdnem készen volt, a számítógép úgy döntött, hogy örökre elhagy minket, magával vitte a videót. Újonc bűnösök voltunk (és hidd el, megpofoztam érte a nyakam), mert SEMMIT NEM TARTUNK. Tehát, eltekintve attól, hogy milyen ügyetlenek vagyunk a videók szerkesztésében, vásárolnunk kellett egy másik számítógépet, küzdenünk kellett a programmal a telepítésért, és ÚJRA KEZDNI A NULLBÓL. Ha ehhez hozzátesszük a sírás iránti vágyamat és a kevés időnket, nos ... Több mint egy hónappal később végre úgy tűnik, hogy a videó látja meg a fényt. Természetesen biztos lehet benne, hogy 3 különböző számítógépen, valamint a külső merevlemezen van tárolva.

Amint azt már elmondtuk neked (és ahogyan a videóban jól láthatod), a projekt akkor fordult elő velünk, amikor befejeztük az utat, így SEMMIT nem rögzítettek mindazok, amelyeket látni fogsz, hogy mások is láthassák. A hang rossz, a beszélgetések szakszerűtlenek, és az információk nem elégségesek. Előzetesen értesítjük Önt, mert tudjuk, hogy több is elmondja nekünk. A pozitív oldal az, hogy meg fog ismerni minket, mint amilyenek valójában vagyunk a mindennapi életünkben, és látni fogja, hogy MINDIG AZ ÉLELMISZERRŐL SZÓLUNK. Geekek vagyunk, ez bizonyított.

KOPENHÁGEN ÉS MALMÖ

Kezdetben az volt az ötlet, hogy több időt töltsünk Koppenhágában, mint Malmőben, mivel olvastuk, hogy összességében teljesebb város. Megnéztünk (és lefoglaltunk) egy szállodát ott, a város központjában. Elég drága volt számunkra, több mint 100 euró éjszakánként és reggeli nélkül. Ennek ellenére lefoglaltuk, és hajlandóak voltunk megfizetni ezt az árat, hogy megnézzük a várost.

Egy nap nyomozva, mint mindig, láttunk egy videót a YouTube-on egy lányról, aki azt mondta, hogy Koppenhágában dolgozott és Malmőben élt, mert az olcsóbb. Tehát a villanykörte tovább ment, és megnéztük, milyen messze van az egyik város a másiktól. Láttuk, hogy híd választja el őket, és busszal körülbelül 50 percet vesz igénybe. Ellenőriztük a foglalást és láttuk, hogy Malmö valóban sokkal olcsóbb, mint Koppenhága: három szállodaéjszaka plusz reggeli 263 euróért, szuper jó! Tehát online lefoglaltuk a buszt (10 euró két ember Koppenhága-Malmö), és a szálloda a belvárosban volt.

A szándékunk, mint már korábban mondtam, egy nap visszatérni Koppenhágába volt, hogy jól lássuk a várost és kicsit átéljük. A szándék annyi ideig tartott, mire beletúrtuk az orrunkat a város utcáiba, széles utcáiba, forgalom nélkül, tiszta, élhetővé. A város tele van parkokkal, tavakkal, ahol mindenféle madár él. Életet, természetet és jókedvet lehelnek belé. Mindezt nem számítva, hogy 10% -kal 20% -kal olcsóbb, mint Koppenhága. Annyira megtetszett nekünk, hogy végül úgy döntöttünk, hogy ott maradunk a hátralévő három napos vakációnkra, anélkül, hogy visszatérnénk a dán fővárosba.

A szállodában béreltünk reggelit, így meg kellett élnünk a többi étkezésből. Ahogy megérkeztünk, egy szupermarketet kerestünk, hogy megvásároljuk a következő napi vacsorához és ebédhez szükségeset (vacsora idején érkeztünk, miután egész nap Koppenhágában jártunk). Meglepett, hogy Svédországban milyen könnyű megtalálni az egészséges ételeket, mivel a legtöbb termék „egészséges változatát” kínálja. Ez egy olyan ország, amely nagyon elkötelezett a környezet iránt, és megmutatja, sokat mutat. Spanyolországnak valójában sokat kell tanulnia. Számos olyan ökológiai és biotermék létezik, amelyek - merem állítani - meghaladják azokat, amelyek nem. Bravo Svédország!

Nem akarunk még sok részletet megadni, hogy lássa a videót, és ez meglepetést okoz, különben mindent tud, ami történik!

Találkozunk a Youtube-on!

Valentina Mendola és Roberto Oliver

Köszönöm, imádtam a jegyzeteidet.

Könnyű, hasznos és barátságos.

Sok sikert a következő kiránduláson.

Hiányzott az időjárással kapcsolatos megjegyzések, ajánlások, mit vigyek magával, hogy teljes mértékben élvezhessem a helyet.