Nekem első látogatás Berlinbe Nagyon hosszú utat tett meg, és nagyon intenzív volt, de ha van valami, amit szeretnék kiemelni, az az, hogy mennyire jól ettem. A reggelit a Wedding környéki lakásban készítettük, ahol megszálltunk. Vendégeink, Bianca és Ty Mindig otthagytak valamit készenlétben, mielőtt munkába indultak volna ... tehát amikor kimentünk, már nem voltunk éhesek. Ennek ellenére a sok gyaloglás felidegesíti az étvágyamat, és ebédnél vagy vacsoránál több mint hajlandó voltam megkóstolni tipikus berlini gasztronómia és felfedezni egyedülálló, történelemmel teli éttermek. És bár csak egy hétvégén maradtunk, a város ízeinek kipróbálása remek volt.

utazási

Kész vagy? Itt vannak az ajánlásaim 😉

3 olcsó étterem Berlinben

1. Berliner Republik Tavern

A Harmadik Birodalom Berlinéről szóló útikalauznak köszönhetően fedeztem fel, és nagyon jó volt. Ez volt az első nap, és meg akartam kóstolni a híres, curryval ízesített berlini kolbászokat, és ennek a hagyományos vendéglőnek a receptje finom. Vagy burgonyasalátával, sült burgonyával vagy sült krumplival szolgálják fel őket (éljen a krumplifajta!) És ettem volna 2 vagy 3 adagot ... ha nem lett volna tele egy maradékkal. Az étterem bent van a Mitte kerület, közvetlenül a Spree folyó mellett szép idő esetén pedig kilátást nyújtó terasszal rendelkeznek. Amikor ott voltam, hideg és szeles volt a levegő, ezért ettem bent, nehogy halálra fagyjak. Nagyon sokféle sör van bennük, és áraikat úgy szabályozzák, mintha a táska lenne. Nagyon kíváncsi, a légkör nagyon tipikus és nem túl guiri (legalább pár hónappal ezelőtt). Nekem is ajánlották a currywurst a Curry 36-ból. Vissza kell mennem!

Currywurst a sörházban Berliner Republik Berlin étterem bár kolbász német gasztronómia

Currywurst a berlini republikánus németországi berlini gasztronómiai étterem tavernában curry kolbász

2. Prater Garten

Val,-vel század elejére nyúló történelem egyedülálló hely. Egyrészt színház/kabaré az évek során a gasztronómiai rész átvette a teret. Vasárnap elmentünk ebédelni (még mindig nagyon hideg volt, így nem Sörkert) egy barátja ajánlására, és mivel az Prenzlauer Berg bohém szomszédsága, szó szerint két lépésnyire Mauerpark és eklektikus bolhapiaca. Bár az étterem valamivel drágább, mint a sörkert, megérte megvédeni minket a széltől és az ólmos égbolttól, ráadásul remekül ettünk. Ételek keverik a hagyományt a modernséggel és finomak.

Csirke saláta narancssal a Prater Garten éttermi gasztronómiában Berlinben

A kép az adagok óriási mennyiségéről tanúskodik ...

Ja, és felfedeztem egy furcsa italt, amelyet még soha nem láttam ezeken a részeken ... és amelyről ugyanaz a barát, aki az éttermet ajánlotta, mesélt nekem: Bionádé. Ez egyfajta szerves szóda, amelyet gyógynövényekkel vagy gyümölcsökkel készítenek, és meglehetősen változatos. Tetszett ... és nagyon sok 😉

Bionade prater garten berlin német frissítő ital német szóda

Ja, és ha elmész, nézd meg a fürdőszoba táblákat, aranyosak!

WC jel a Prater Garten étteremben, Berlinben

A Biergarten sörkertje, Prater Garten, tipikus berlini étterem, berlini gasztronómia

Nyáron a sörkertje sokat ígér és a hangulat remek.

3. Clarchens Ballhaus

A Clarchens Ballhaus egyike a a legkülönlegesebb éttermek, ahol jártam, és a Mitte közepén található. Az ő aDekadens 20. század eleji díszterem és az ő tipikus és bőséges konyha, a webhely tele van tevékenységekkel. A hagyományos ételek, például a szelet vagy a frikadellen között ünneplik 1930-as évekbeli hintaestek, koncertek és tangó estek. Az étterem két helyiséggel rendelkezik: az egyik az emeleten, elegánsabb csillárokkal és kifinomultabb díszítéssel; és az alábbi, népszerűbb. Az árak népszerűek, az ételek gazdagok és bőségesek, a kiszolgálás pedig nagyon jó. Természetesen ne csodálkozzon, ha sok idősebb ember keveredik sok fiatallal. A légkör egyedülálló, és még inkább hozzájárul a hely varázsához. A helyszín egy klasszikus, amely túlélte a Reichet, a második világháborút (a bomba által hagyott nyomok még mindig láthatók a sörkertben) és a modernitást. Mindenképpen a kedvenc éttermem Berlinben.

A Clarchens Ballhaus hagyományos berlini gasztronómiai étterem berlini bálterme biokertje

Utolsó gasztronómiai tipp Berlin számára: Bár úgy tűnhet, hogy csak a mi időnkben ettünk, ez kissé távol áll a valóságtól ... Mindenhol vannak utcai éttermek (a perecektől a mindenféle kolbászokig, a világ minden tájáról származó ételeken át, hogy elvihessék). és többször megálltunk megkóstolni ... A német fővárosban soha nem leszel éhes ... és ha maradsz, a gyógymód általában a sarkon van, a metróban vagy a vasútállomáson, egy park közepén. . Az utcán enni még soha nem volt ilyen egyszerű, ilyen olcsó vagy annyira finom.

Élvezzen hát sokat, és hagyja, hogy az ízlelőbimbói kissé megőrüljenek 😉