Ha idáig eljutottál, az azért van hallott már Port Bartonról, és többet szeretne tudni. Tudni akarod mit kell csinálni a port bartonban, mi van ennek a kis falunak a palawan-sziget hogy mindenki, aki megy, szerelmesen hagyja ott. Mert amikor Palawanról beszélünk, El Nido az, aki minden vezető szerepet vállal. És köztetek és köztem szinte jobb, mert így Port Barton folytatja ritmusát és „fenntartható” növekedését.

Port Bartonban azt az érzést kelti az idő megállt. Az élet más ritmusba megy, az emberek újabb ütemet követnek, és mosolyognak egymásnak, csak azért. Port Bartonban lekapcsolod a világról, hogy kapcsolatba lépj az emberekkel, a a természet és önmagaddal. Főleg azért, mert alig van hálózati lefedettség, és az áram korlátozott. Ha úgy döntött, hogy 20 nap múlva felveszi a Fülöp-szigeteki útitervébe, olvassa tovább, mert mindent elmondok Mit kell tennie Port Bartonban, hogy a legtöbbet hozza ki belőle.

barton
Port Barton strand a levegőből és a bangkák sorakoznak a tengerben.

Tartalomjegyzék

Tennivalók Port Bartonban

Ne csinálj semmit

Ha van még tartalék napja, a Port Barton-i tartózkodás első napján pontosan ezt ajánlom: ne tegyen semmit. Nagy öröm séta a városban (aminek két utcája van), majd séta a tengerparton. És dobd el magad a tengerparton, hogy egész nap fürödj, mint egy krokett. És még egy kicsit, mert Port Bartonban nem tehet sokkal többet, és nem is kell. Győződjön meg róla, hogy van egy jó kártyapakli és a fürdők között a vízben, egy sziesztázás és egy sör napnyugtakor egy szempillantás alatt töltjük a napot.

Port Barton bármelyik napján hihetetlen naplemente lehet

Egy sziget ugrál

Az egyik a legjobb tennivalók Port Bartonban egy ugráló sziget, vagyis különböző szigetek bejárása. Az az igazság, hogy kicsit tudtunk nélkül voltunk, ezért úgy döntöttünk, hogy sétálunk egyet a tengerparton és megkérdezzük. Egy idő után felajánlottak nekünk két-három túrát. Betűk szerint osztályozzák őket.

Ebben az esetben hagyjuk, hogy az intuíció és az a srác vezesse magunkat, aki a legjobban eladta nekünk a hajóútját. A túra összes túra és mi legjobb látnivalóit egyesítette csak arra kértük, hogy ne vigyen el minket a tömegekkel.

És őszintén meg kell mondanom ez volt a Fülöp-szigeteken átívelő utazás egyik legjobb túrája. Nem volt zsúfolt túra (útközben találtunk pár hajót). Tudtam, hogy mikor választottunk jól a csónakos látta, hogy néhány turista egy teknőst üldöz és tapogat, és gúnyolódik rajtuk. És akkor erősítettem meg, amikor valódi tányérokon, nem pedig kidobva tálalták nekünk az ételt. És amikor alkalmam volt beszélni a hajóssal a műanyagról és a hulladékról, és láttam, hogy nagyon is tisztában van vele, engem teljesen megnyert.

A teknősöket csendesen láttuk, A sznorkelezés nagyon jó volt, a szigetek, ahová jártunk, teljesen paradicsomi jellegűek, az ételek pedig látványosak voltak. Tisztelettel: eEz a túra az egyik legjobb tennivaló Port Bartonban.

Tehát nem tehetek mást, csak ajánlom. Itt találja őt a Facebookon. Mondhatod neki, hogy gond nélkül az oldalamon vagy, mert nagyon jóképű fiú 🙂

• Ár: 700PHP (kb. 11 €) + 100php a német-szigetre való belépésért és 50php a környezeti díjért, amelyet egyfajta irodában fizetnek a Port Barton tengerpartján.
  • Mit tartalmaz az általunk tett túra: három sziget meglátogatása, három helyen sznorkelezés (az egyik a teknősök megtekintésének lehetőségével) és ebéd.
Német-sziget, az egyik csodálatos sziget, amelyet meglátogatunk a Port Barton-szigeti túrán Az egyik sziget, amelyet Port Barton közelében látogatunk meg a drónról nézve percre a Port Bartontól A legjobb az egészben, teknősökkel úszkál a vadonban

Fehér strand

Az egyik tennivaló Port Bartonban az látogasson el a White Beach-be. Ez a legjobb strand Port Bartonban, de nem maga Port Barton, hanem egy 30 perces séta. Tehát úgy teheti fel, mint a félnapos vagy egész napos kirándulás, ha elegendő idővel megy, és pihenni szeretne.

Ha a tengerre néz, A White Beach a bal oldalon lesz. Kezdje el szoknyázni a partot, amíg el nem ér egy földútra. Az út elágazik, és ahelyett, hogy a part mentén haladna, át kell haladnia a belső téren.

A White Beach-en nincs sok, ezért ha úgy dönt, hogy tölti a napot, hozzon ennivalót.

Pamuayan vízesés

Egy másik tennivaló Port Bartonban az látogasson el a közeli vízesések egyikére. A Pamuayan-vízesés a legkönnyebben megközelíthető, és bár időnként fájt nekünk, az érkezéskori áztatás a legkielégítőbb volt.

Ha a White Beachre akarsz menni, balra kell menni, Pamuayan esetében jobbra. A térképeken jelölt utat követve problémamentesen eljutsz hozzám. Természetesen előfordulhat veled, mint mi, aki pár kilométert jelölt meg nekünk, és ez kettős. Végül stoppoltunk azon néhány autó mellett, amely elhaladt és közelebb vitt minket a bejárathoz. Azt hittük, hogy séta lesz, és végül séta lett.

Tanácsként elmondom, hogy menjen cipővel, mert az út nem kényelmes. Vegyen magával vizet, mert jó séta, és a páratartalom nagyon észrevehető a környezetben.

A Pamuayan vízesés egy gyönyörű helyen található, és be kell mennie egy kis erdőbe, és át kell kelnie egy patakon. De hogy őszinte legyek, Engem sem hatott meg annyira. Ez egy vízesés, amelyben fürödni lehet. De én személy szerint, ha választanom kellene Pamuayan és a White Beach között, valószínűleg ragaszkodnék a tengerparthoz.

A vízesés eléréséhez van egy kis regisztrációs pont, ahol önként adományozhat. Az igazság az, hogy mindent eléggé gondozottak és tiszták voltak, ezért otthagytunk néhány pesót.

Pamuayan vízesés, Port Bartonban

Hol aludjak Port Bartonban

Az LCD Home-nál szálltunk meg. A tulajdonos a földszinten lakik, az emelet pedig a vendégeknek szól. Két kétágyas szoba található saját fürdőszobával és egy kis közös helyiség konyhával. Van még egy gyönyörű terasz függőággyal hidd el, hogy sokat használunk. Ez egy egyszerű szállás és nagyon jó helyen van (Port Bartonban minden jó helyen van, de ez különösen a buszmegálló, a strand és Port Barton legjobb étterme mellett található).

Nem foglalunk előre, de azt tanácsolom, hogy ezt tegye meg (hacsak nem szezonon kívül utazik). Port Barton egy kis hely, és főszezonban nem kockáztatom, hogy lemerüljek az ágyból.

Hol lehet enni Port Bartonban

Szerencsére vagy sajnos csak egy helyet tudunk ajánlani, és biztos, hogy ugyanaz az étterem lesz, amelyet mindenki ajánl. Kb egy cary (tipikus filippínó étterem) amit Gayaca-nak hívnakn. Az a jó, hogy amellett nagyon olcsó filippínó ételek, Nemzetközi lehetőségeik is vannak. Tehát variálhat. Az ára pedig remek.

Ajánlások és tippek Port Bartonban

Itt van néhány tippek és ajánlások, amelyeket érdemes szem előtt tartani, amikor Port Bartonba megy.

• Port Bartonban Csak délután 6-tól éjjel 12-ig van áram.
  • Felejtsd el a mobilot. Nehéz lefedettséget szerezni Port Bartonban, és a wifi nagyon rosszul működik. A szállásunkon volt egy hordozható wifi eszköz, amelyet napközben otthagytak, de legtöbbször nem működött. Internetünk volt a mobilunkon, de nem volt lefedettségünk sem.
  • Nincsenek ATM-ek. És ez nagyon fontos. A vártnál hamarabb kellett elutaznunk Port Bartonban, mert kifogytunk a pénzből, és a legközelebbi ATM két órányira volt. Hozzon pénzt tartalékul, különösen azért, mert ha beleszeret Port Bartonba, mint mi, akkor nem fog tetszeni az ötlet, hogy korán kell távoznia, mert nem tud fizetni

Hogyan lehet eljutni Port Bartonba Puerto Princesából

Lehet, hogy Puerto Princesából többféleképpen juthat el Port Bartonba, de elmondom neked, amit használunk.

• Jeepney a New Market San José buszpályaudvarhoz. Körülbelül 6 km-re van Puerto Princesa központjától, és az út személyenként körülbelül 13 peso.
  • A terminálon buszok és kisteherautók mennek Port Bartonba. Láttuk, hogy a busz túl tele volt és csomagokkal volt tele, ezért a kisteherautó mellett döntöttünk. Az utazást végző cég neve RECARO.
  • Az út Puerto Princesa és Port Barton között 300php-ba kerül. A kisteherautók reggel 7: 30-kor, 9-kor, 11-kor, 13 órakor, 14 órakor, 16 és 18 órakor indulnak (2018. április órái és árai).
  • A furgon Port Barton belvárosában dob le.

Hogyan lehet eljutni Port Bartonból El Nidoba

Ebben az esetben két lehetősége van. A gyors megoldás egy RECARO kisteherautó bérlése El Nidóba, kb. 500php-ért. A lassú ez:

• Busszal menjen a San José Roxas buszmegállóig. Információt kérünk a szállás tulajdonosától a buszról és a menetrendekről (amelyek hozzávetőlegesek).
  • Ott álljon meg az egyik kisteherautónál, amely a Puerto Princesa - El Nido útvonalon halad, és tárgyaljon velük. Ha nincs tele furgonnal, akkor biztosan meghallgatják az ajánlatokat.
  • A kisteherautó elvisz téged El Nido külvárosába. Sétálnia kell egy kicsit, hogy elérje a központot.

Ha hátramenetben halad, és El Nidóból Port Barton felé halad, ugyanazt az utat gond nélkül megteheti.

A busz, amely összeköti Port Bartont San José Roxas-szal

Merészeli belefoglalni Port Bartont a Fülöp-szigeteki útitervébe? Mondja meg kommentben!