Üzenet jlmontero »2018. május 02, szerda, 08:09

»2018 május

Ebből a szálból származom, amelyet a múlt héten nyitottam meg, és amelyben jó tanácsokat adott nekem. Előre is köszönöm szépen:

Miután átnéztem az éttermek teljes listáját, kicsit rendbe tettem a fejem és áttekintettem minden tanácsodat, tegnap este a feleségemmel tanácskoztam, és megjelent ez az éttermek és napok listája. Mindezek előzetes foglalás alapján vannak, így mától kezdve el kell kezdenem hívni, amelyet az elmúlt 2 hónapban írtunk be. Egy 9 éves fiú és egy 6 éves lány, a feleségemmel és velem együtt a Sequoia Logde-ban szállnak meg, ahogy a másik szálban említettem. Hadd mondjam el.

Július 2. hétfő

Délután érkezünk. Barcelonából haladunk, ezért aznap nem tervezzük a parkba való belépést, és azt terveztük, hogy elmegyünk megnézni az előadást és vacsorázni a Buffalo Bill vadnyugatán, a faluban.

Július 3., kedd

Az első napon erősen kezdtünk. Reggel egyenesen Fantasylandbe megyünk, hercegnőkkel együtt enni az Auberge de Cendrillonba. Aztán elmegyünk a Discoverylandbe, de kevés ennivaló van, ezért Jack kapitányhoz szeretnénk menni, Adventurelandbe.

Július 4., szerda

Egy napot szeretnénk lefoglalni Párizs meglátogatására, és úgy gondoltuk, hogy a legjobb, ha középen látogatjuk meg, hogy a gyerekek ne fáradjanak el. Mit gondolsz?

Július 5., csütörtök

A napot a Studiosban kezdtük, enni a Bistrot Chez Rémy-ben. Aztán délután megismételhetünk valamit, ami az első nap tetszett, és ellátogathatunk a Frontierlandbe, vacsorázhatunk a Silver Spur Steakhouse-ban .

Július 6., péntek

Az utolsó nap az, amelyet a legkevésbé terveztünk, mert egész héten ott voltunk, már ismerjük a parkot, és biztosan meg akarjuk ismételni a dolgokat. Enni akarunk a Plaza Gardens-ben, a Mainstreet-en. Ez egy szokásos büfé, de szinte mindenhol ajánlott nekünk. Biztos oka van. Vacsora és búcsú után el akarunk menni a találmányokhoz, a Disneyland Hotelbe. Másnap indulunk autóval.

Eddig a tervezés. Ami a menetrendet illeti, szeretnék foglalni étkezéseket 12:30 körül, és vacsorákat, kivéve talán az első napot, amely attól függ, hogy mikor csinálják a műsort, szintén hamarosan, 19:30 körül, hogy rengeteg hely legyen hogy láthassuk a megvilágításokat, amikor kedvünk támad.

Mondtam sok őrültséget? Hiányzik egy étterem? Lássuk, mit mondhat nekem.

Köszönök mindent.

Üzenet agg91 »2018. május 02, szerda, 08:48

Üzenet jlmontero »2018. május 02, szerda 14:30

Hahaha! Nos, az az igazság, hogy olyan szögletes vagyok, hogy nem gondoltam rá, és az utolsó napra tettem látogatást Párizsban, de a feleségem megjegyezte, és igaza volt.

Köszönöm a véleményt. Olyan embertől származik, aki már többször volt, nagyon nyugodt lesz.

Ma felhívom az első éjszaka lefoglalását, és minden nap felhívom, lefoglalva azt, ami 2 hónapon belül esik. Megértem, hogy a 2 hónapos szabály szigorú, ezért ma nem tudtam fenntartani a teljes tervet.

Nos, amikor hívsz, találkozunk. Lássuk, milyen az angol nyelvem, rendszeresen használom a munkához, de ez a szókincs elég rozsdás.

Üzenet flappers »2018. május 02, szerda 15:06

Július 2-tól 6-ig is megyünk, és ma reggel már lefoglaltam a teljes tartózkodás idejét, nem kell minden nap telefonálnia.

Üzenet jlmontero »2018. május 02, szerda 15:42

Nos, mielőtt átnéztem a fórumot, felhívtam, és valóban lefoglaltam az egész üdülést, kivéve a 6-at. 6-án azt mondták, hogy május 4-én hívjak.

A rossz hír az, hogy Jack kapitánya azon a héten zárva tart, ezért alternatívát kell találnom. Hogy lássam, mit találok.

Különben is köszönöm az értesítést. Milyen vendéglátóhelyeket foglalt? Ha látok egy olyat, ami felhívja a figyelmemet Jack kapitány helyettesítésére.

Üzenet flappers »2018. május 02, szerda 21:11

Itt van az intineratio, ha segít:
- 2. nap
A vonaton eszünk
Vacsora a szállodában (Cape Cod)
- 3. nap
Ételt jár
Buffalo vacsora
- 4. nap
Remy, a bristozi ételszakács
Vacsorás találmányok
- 5. nap
A Plaza Gardens reggeli
Silver Spur Food
Cape Cape hotel vacsora
- 6. nap
Esőerdei étel
Annettes vacsora (ha kiveszik, mert a visszaút vonaton vacsoráztunk)

Remélem, hogy működik, a kiválasztott éttermek azok, amelyek az előző 3 alkalommal a legjobban tetszettek.

Üzenet martinez2702 »2018. május 02, szerda 22:42

Üzenet jlmontero »2018. május 3., csütörtök, 08:22

Köszönöm flappers a tervezést. Azok közül, akiket közzétett, nekem tetszik a Rainforest Cafe. Nem szerepel a foglalások elfogadásaként, de a DLP weboldalán megjelenő szövegben van egy telefon, amellyel ezeket meg lehet tenni. Tudott-e foglalni. Felhívok és kérdezek, de jól néz ki. A menü nem jelenik meg, de megnéztem a Google véleményét, és mindenki elég jól beszél, tekintve, hogy általában a DLP éttermek véleménye nem hajlandó különösebben dicsérni az ételeket.

@ martinez2702, már láttam Waltékat, és az igazság nem egészen téglalapolt. És a Café Mickey, mivel már a találmányokhoz járunk, hogy a szereplők hasonlónak tűnnek, nem akartuk megismételni.

A tartózkodás 4 napos, de egyikünk Párizsba akar menni, ahogy fentebb említettem. Mi mindent megteszünk sietség nélkül abban a 3 napban.

Köszönök mindent.

Üzenet jlmontero »2018. május 03, csütörtök, 11:07

Már minden fenntartást megfogalmaztam, de a Rainforest Cafe azt mondta nekem, hogy ez nem tartozik a DLP rendszerbe. A telefon egy másik, és úgy tűnik, hogy a PC Plus kuponjai nem érik meg. Nos, milyen munka. Elég sok szelvényt fogunk pazarolni, mert lefoglaltunk egy teljes csomagot, amelyet nem fogunk elkölteni, mert egyik nap Párizsba megyünk, egy másikat pedig teljesen az utazásnak szentelünk.

gondolkodnom kell rajta.

Üzenet agg91 »2018. május 03, csütörtök, 12:48

Üzenet tinerdani »2018. május 3., csütörtök, 13:44

Nos, nem mennék a Buffaloba az első este. Meg fog ölni autóval, és igen vagy igen, el kell menned a kiállításra. Egyébként, ha vágyakozással érkezik, elmennék a parkba sétálni és megnézni a megvilágításokat, de semmihez nem kötelezõen. Aznap elmennék a faluba, vacsoráznék Annette-nél, és mit bírna a test.

3-án a Silver Spur-nál vacsorázik, 5-én, csütörtökön pedig Buffalo Bill's-re fenntartja.

Július 4-én, szerdán foglaljon vacsorát a szállodában. Tehát nem veszíti el aznapi kuponokat, és nem kell a faluba vagy a parkba mennie.

Így csak 2 étkezésnél veszíti el a kuponokat. És még ha siettet is, az utolsó nap kiviszem egy pultos étteremből, amely beengedi őket.

Üzenet gumma »2018. május 03, csütörtök, 13:51

Üzenet gumma »2018. május 03, csütörtök, 13:52

Üzenet Etiópia »2018. május 03, csütörtök, 14:58

Üzenet Laura80 »2018. május 03, csütörtök, 16:39

Üzenet gumma »2018. május 3., csütörtök, 16:44

Üzenet tinerdani »2018. május 03, csütörtök, 20:58

Üzenet capt.jacksparrow »2018. május 4., péntek, 01:09

Tervezhető anélkül, hogy egy nap Disneyland hiányozna.

A városomból van egy járat, amely reggel 9/10 körül érkezik Beauvais-ba, a napot Párizsban töltik (poggyász a raktárban, költsége van) ebéd előtt 2 órával és ebéd után 3 órával, és éjszaka egy Val d'Europe-i szállodában.

4 nap Disneyland-ben, és 11: 30-kor kb. Rer a Place de la Nation-be, a szálloda éjszakája és a poggyász a következő nap raktárában, hogy megtegyen egy másik útvonalat, egy hosszú nyugodt sétát és megmássza az Eiffel-tornyot. Délután busz Porte Maillot-ból Beauvais és voila felé. 4 napot töltött Disneyland-ben és másfél Párizsban.

A Disneyland területén kívül töltött éjszakák hozzávetőleges költsége 2 felnőtt és 3 gyermek számára 140 €.

Üzenet tinerdani »2018. május 4., péntek, 06:41

Üzenet gumma »2018. május 4., péntek, 06:43

Pontosan azokról beszélünk, akik délután hét-nyolckor érkeznek Disneylandbe, aznap elvesztették a jegyeket, étkezéseket. Aztán egy nap Párizsba mennek, megint elveszítik a jegyeket és az étkezést, az utolsó nap pedig szuper korán indulnak, miután Disneylandben aludtak, jegyeket veszítettek.

Természetesen, ha előtte vagy utána megy, akkor stabil.

Üzenet agg91 »2018. május 4., péntek, 09:10

Üzenet capt.cicabarack »2018. május 4., péntek, 09:23

Azt hiszem, ugyanarról beszélünk, kivéve talán az utolsó üzenetet. Párizsba menni, és számomra egy látogatási napot elkülöníteni, mondjuk nem helyénvaló. Sem anyagilag, sem az élvezet miatt, amelyet elveszítenék.

Nyilvánvalóan másfél nap Párizs meglátogatásához nem elegendő (számomra ez az ötödik látogatás lenne), de ez a tervezés meghosszabbítható, ameddig csak akarja, a Disneyland-i 4 nap alapján.

Üzenet jlmontero »2018. május 4., péntek, 09:34

Nagyon érdekes a vita, amelyet folytattál. Ugyanazokat a kétségeket vesszük fel magunknak, mint Ön, mielőtt a szállodai foglalási és étkezési tervet elkészítenénk, de az az igazság, hogy ez az első alkalom, nem azóta, hogy DLP-be megyünk, de majdnem elhagytuk Spanyolországot, elég kevés tapasztalatunk van, és szerettük volna a lehető "csomagolt" és zárt valamit. Másrészt egy hotel (5 éjszaka), másrészt a jegyek + étkezés (3 nap) bevételének lehetőségét kerestük, és drágább volt, mint az általunk vett csomag (az angol mellesleg vágva). Nem emlékszem a számokra, de nem volt értelme külön venni.

Nem is gondoltunk arra, hogy egy szállodát kint vigyünk, és egy másikat az igazság belsejében, abból a szempontból, amit mondok, hogy "lövést készítsünk".

Azt is el kell mondanom, hogy gyermekeim meglehetősen megszállottak, különösen az Eiffel-torony (katicabogár?) Miatt. És látni, hogy élmény lesz számukra. És nagyon rossz, ha parkolni akarunk, akkor az utolsó nap, amikor vissza akarunk menni, felhasználhatjuk arra, hogy a parkba menjünk, aztán megölöm magam a délutáni/éjszakai kiránduláson. Kávé, kávé és kávé.

@tinerdani, az általad mondott ételek alternatívája nagyon érdekesnek tűnik számomra. Megnézem a feleségemmel a hétvégén, és ebben az esetben felhívom, hogy módosíthatom-e a foglalásokat. A Buffalo-ban nem tudom, mert adtak nekem foglalási kódot és mindent. De valójában ez egy hosszú út lesz, bár nem félünk, mert évente háromszor szinte azonos távolságot teszünk meg, egész Spanyolországot átkelve megyünk a városunkba, ami 950 km. Mi és a gyerekek is eléggé megszoktuk. De igaz, hogy az első este elhagyni azt, amit akarunk, egyáltalán nem rossz ötlet. Nagyon köszönöm.

Egy utolsó dolog: az étkezésektől eltekintve. Van valami más, ami kényelmes, vagy hogy lehet/tanácsos innen lefoglalni? Műsorok vagy hasonló.