Korán keltünk, hogy egy fantasztikus útvonalat tegyünk meg ma, amire példa nélküli volt egyes szakaszokon, és ahol nagyra értékeltük szeretett Montnegre fenomenális tájait. Először a Palafolls-kastély felé kell pedálozni, majd a főpályán kell haladni Vallmanya felé. Temploma és jó korriója arra késztetett minket, hogy közvetlenül az első 315 méterre Coll de Porcba emelkedjünk.

2014

Innen már tudod a L'erola felé vezető úton, hogy ez mindig arra késztet minket, hogy a jó alapon megcsavarjuk a vesénket, ha felmászunk a kis pina rampitájára.

A Montnegre lendületes útjain keresztül mindig különleges kényelmet nyújt, amely ma szebb, mint valaha. 511 méterrel végre felértünk a csúcsra.

Valahányszor parkunk és a Cau de Pineda-i barátaink elmesélik remek ötleteiket, ma itt, a Plaza de L'erola-ban találunk egy újabb nagy útvonal-állomást és egy vészhelyzeti készletet mindenkinek, akinek szüksége van rá. De mekkorák.

Innentől kezdve a publikálatlan útvonalunk új utakat és új folyosókat kínál Önnek, mint ez, balra kanyarodva egyszer L'erola mellett.

A műszaki szakaszokra, a kerékpározható szakaszokra és másokra nem annyira, de innen fentről láthatja az eget, valamint egyéb meglepetéseket, amelyeket elrejt heh heh heh.

Igen, elértük a főpályát, de hova visz minket. ? Montnegre elképzelhetetlennek.

422 méter, El Rocar, egy példátlan nézőpont, amely arra késztet minket, hogy megfigyeljük völgyeink fantasztikus szépségét, és amely messze túlmutat azon a helyen, ahova kilátásunk eljut.

Erősen ajánlott látogatás azoknak, akik szeretnek olyan látványos kanyarokat élvezni, mint mi, bár később folytatjuk a kilométeres sorozatot, hogy még egy kicsit díszítsük az utunkat, áthaladva a Font de la Teulán, lemegyünk a Coll de Porc-on keresztül és eléri a Cuatre Camíns-t.

Ezután a Collet del Faraóhoz való rövid mászást választjuk, amely rövid, de amely nem hagyja abba a törvény bevezetését azzal a 30% -os lejtéssel az utolsó szakaszában.

Ez az, hogy most élvezhessük a juppik próbajátékát, mindig játékkal és szórakozással. Érkezés Torderába és az erő visszanyerésére.

Térjen haza, hogy visszavonja az ebéd során elfogyasztott kalóriákat, és folytassa a magas színvonalú utakat.

2014. május 11., vasárnap

CORRIOLEANDO SANT GENÍS ÉS TORDERA KÖZÖTT (90% CORRIOLS)

Ezen a héten szigorodott a hőség, és még inkább, a hétvége, ahol éltünk az alkalommal, hogy egy csúcsfutamot végezzünk Sant Genís és Tordera között. A nap és az árnyék között sűrű növényzetű erdők ma nagyon szórakoztató utat fognak nekünk adni.

Gurulni kezdtünk a Fustes Esteban felé, hogy először elérjük az első 100 métert Turó Rodó és Malgrat környéke közelében, egy hűvös és teljes lejtőn, elhagyva minket Vall de Juliben, Sant Genís-ben.

Már kezdtük észrevenni azokat a lábtörőket, amelyek ma és mint mindig szenvedni fognak minket ezen az útvonalon. A forróság kezdett megmutatkozni, amellett, hogy bő nedvessége volt. A nap meglepetése, az indiai motorosok ugyanazon az úton szép meglepetést okoztak nekünk.

Tovább haladtunk a corrioles felé, és szokás szerint Mas Xuclá egyértelműen jelezte, hogy az igazi őrület elkezdődött.

Sok pálya lenne ma a hiteles hegyikerékpározás főszereplője, ahol a tájak mindig váltakoztak, néha nagyon szárazak, máskor pedig nagyon párásak voltak, amelyek időnként dzsungelben voltak.

Sant Genís és Tordera között kalandozásunk addig futott, amíg a Sant Andreu remete közelében voltunk; egy egész klasszikus.

Újabb túraútvonalakkal a képek sokaságát láthatjuk elhaladni a hóval teli patakok és mezők között.

Beléptünk Vallmanya fő pályájára, hogy közelebb kerüljünk a víztározóhoz, és így nagyon hűvös ereszkedést tudjunk végezni a Gr-n keresztül. És milyen voltak a gyönyörű utak.

Annyi tavasz volt elsöprő, a színek, amelyeket ez az útvonal ma kínált számunkra, valóban őrültek voltak.

Csatlakoztunk a Can Torrent tavakhoz, hogy újra felmenjünk a Torderába és visszanyerjük az erőt. Ha jól fel van töltve, mássz fel Palafolls kastélyába, hogy további ösvényekkel haladj a tetejére.

Jó képek kínálták ezeket a helyeket a városunk közelében, és ahol a visszatéréssel végeztünk.