Kerékpár, kerékpározás és kerékpáros turizmus a családdal

Sokunkkal előfordul, szeretnénk Mountain Mountain MTB-jünket cikloturisztikai, hibrid vagy városi kerékpárokká alakítani. Már többször megtettem, és úgy gondolom, hogy jó tanácsokat tudok adni, hogy egy kis ügyességgel maga is elvégezhesse az átalakulást.

mtb-t

Sok okból eljuthatunk ide (ha azonosulást érezne).

• Mivel a miénk MTB, de nyeregtáskával szeretnénk kirándulni (a Camino de Santiago klasszikus), ezért átmenetileg alkalmazkodnunk kell a kerékpározáshoz
  • Nem lehet vagy nem akarunk minden egyes tevékenységhez más-más kerékpárt
  • Erre a spanyol hangolás
  • Egyszerűen imádjuk az MTB kerékpárunkat, és újrahasznosítani szeretnénk, hogy körbejárjuk a várost.

VÁSÁRLÁS VAGY TUNE ?

Annak egyértelműnek kell lennie, hogy bármennyire is változtatjuk az MTB-t, ennek soha nem lesz előnye a túrakerékpárból. De még mindig nagyon érdekes testreszabást tehetünk. A "fektessünk be jó dolgokat?" Örök dilemmájával is járunk. vagy "olcsón veszem, hogy kibújjak a bajból?" Tudnod kell, hogy meddig akarsz eljutni, nehogy a kiadások az egekbe szökjenek, és majdnem egy másik kerékpár árába kerüljenek. A kulcs az lesz tegye kényelmessé MTB kerékpárunkat, mert sok kilométert fogunk vele tölteni. A gyakorlati fog érvényesülni a súly és az esztétika felett.

AMIT VÁLTOZNI KERÜLÜNK az MTB-n ?

SZÁLLÍTÁS

Valami, amit ha fel kell tennünk, az a hátsó hordozó lesz, a nyeregtáskák elhelyezéséhez. Kényelmes jót rakni, és van némi oldalirányú védelme, amely megnehezíti a nyeregtáskák kerekekhez való hozzáérését. Ez fontos, mivel sok puha falú nyeregtáska létezik, és katasztrofálisan vonzódnak a gördülő kerekekhez. Például a fiamnak adtam egy egyszerűt a Decathlonból, és ezért nem felelt meg a nyeregtáskáknak.

TÁRCSAFÉK SZÁLLÍTÁSA

Ha kerékpárunknak van féktárcsa, akkor meg kell vásárolnunk egy adott hordozót, például a Topeak lemezemet. Ha nincsenek menetei a csavarozáshoz, akkor jól érezzük magunkat, bár találmányokat lehet előállítani fém karimákkal. A Tubus egy speciális tengelyt értékesít, amely megtartja a hordozó súlyát (bár nem olcsó). A tetején egy speciális nyeregzárással a probléma megoldódott. A Tubusnak vannak megoldásai is a merevítők rögzítésére, ha nincsenek menetei.

HÁTSÓ Felfüggesztés kerékpár

Ha kerékpárunk hátsó felfüggesztéssel rendelkezik, a dolgok szörnyűvé válnak. Mindennél jobban, mert attól függően, hogy milyen, nem ajánlott nagy súlyt fektetni a lengőkarra. Ezután érdemes pótkocsira cserélni a nyeregtáskákat. A Topeak rendelkezik az MTX sorozattal, amely lehetővé teszi az állvány rögzítését az ülésoszlophoz, bár ez megér egy kis pénzt, és állítólag csak 9 kg-ot tűr. A Thule rendelkezik az Ön számára megfelelő modellel, de drága. Megvan a burrito a kettős felfüggesztéshez is. A Decathlon Btwin 7-re gond nélkül feltettem egy hordozót, de ez egy hibrid kerékpár, amely nem sok botot kap az utazások során.

A nyeregtáskák elhelyezéséhez jó, kedves és olcsó hordozót vásároltunk.

ELSŐ FUTÓ

Előfordulhat, hogy a villára egy hordozót kell elhelyeznie a nyeregtáskákhoz. Itt a komplikáció az első felfüggesztéssel jár. Szerencsére van egy ilyen Zefal rack, amely lehetővé teszi. Ha további tippeket szeretne tudni egy állványról, olvassa el ezt.

Kormány

A következő dolog a kormány emelése. A filozófia az, hogy nem annyira kényelmes testtartást kell keresni, és a csomagtartót egyenesebben kell hordozni, ami kényelmesen észrevehető lesz. Emellett jobb képet kapunk arról, ami nagyszerű a város számára (bevált). Itt több változóval játszhatunk. Állítható teljesítmény imbuszkulccsal vagy gyorskioldóval. Különböző szögteljesítmény. Vagy kettős magasságú kormány.

Elhelyezheti ezt a Satori Height hálózati adaptert is, amellyel nagyobb magasságot érünk el, miközben a kerékpárunk többi részét megtartjuk. Egy olcsóbb megoldás, de az, amely ugyanazt az eredményt adta nekünk, a lerway adapter. Csak vigyáznia kell a kerékpár viselkedésének változására ezek után a változások után. Hozzászokni.

A helyzet megváltoztatásához elhelyezhet egy pillangó kormányt. Bár az MTB tipikus "kürtjeivel" is működik. Ha ez a szempont nagyon fontos az Ön számára, fontolja meg egy állítható szár használatát, amely lehetővé teszi a szög megváltoztatását. Ily módon szükség esetén aerodinamikusabb helyzetbe kerülhetünk.

FESTŐÁLLVÁNY

Valami fontos egy túrakerékpáron az állvány vagy az állvány. Kiránduláson a kerékpár olyan, mint egy csúnya barátnő, egész nap mellette, és sok helyzetben le kell parkolnunk. A kerékpár meg van terhelve, és nem lehetséges a földön fekve hagyni. Nagyszerű egy olyan helyet találni, ahol támogatni lehet, ami soha nincs mellette, és ahova sokszor elesik.

Végül a Decathlon középállvány mellett döntöttem, mert nehéz olyan talapzatot találni, amely megfelel a tárcsaféknek. És az, amit találtam, nem tudta a kerékpár + pótkocsi súlyát. A fiam motorján ez a támogatás nagyon jól sikerült, amit azért szeretek, mert milyen egyszerű és hatékony.

Kerékpárabroncsok

A kerékpározáshoz cserélni kell kerékpárunk gumiabroncsait vagy fedelét. Vagy másképpen fogalmazva, a fogaskerekek nem mérföldekre a legjobbak. Itt nehéz általános tanácsokat adni, mivel attól függően, hogy milyen terepen fogunk haladni, a felnitől és a teljesítménytől függően választunk gumiabroncsokat. Jó eredményekkel jártam a Schwalbe Silento II és a Schwalbe Land Cruiser járműveket aszfalt- és földutakat keverve. Bár ízlésem szerint az előbbi gyorsan elhasználódik. A fiam Decathlon hibrid gumikat használt, amelyek sokáig tartanak.

Most mindkettőnknek a Schwalbe Marathon abroncsai vannak felszerelve nagyon jól mennek aszfalton és megfelelő magatartással rendelkeznek a kompakt földben. Az útfelülettől függően játszunk egy kicsit az inflációs nyomással. Vásárlás előtt kérjen tanácsot arról, hogy mire van szüksége, és hogy illik-e a felnikéhez és a kerékpárjához. Úgy tűnik, nem, de a gumik nagy hatással vannak a viselkedésre. A város számára vannak sima burkolatok, ahol azt szeretem, hogy van egy fényvisszaverő gyűrűje, hogy láthassa, és biztosíthatom, hogy remekül megy.

NYEREG

A túrabiciklink konfigurálva marad, bár nem rossz a nyereget cserélni. Még inkább, ha látja, hogy a legnagyobb könnyedség kedvéért az MTB-k nyergekkel rendelkeznek, amelyek betöltenék egy mazochista rabszolga perverzióit. A nyereg témája sokkal több fontos a szamárságban, aki kevés tapasztalattal rendelkezik a kerékpározásban . És ha úgy gondolja, hogy a feneke mindent elbír, várjon, amíg a napok és a kilométerek elmúlnak. Valamelyik utat félig pedáloztam felállva az MTB-nyergem miatt.

Megoldásképpen megvettem ezt a nyerget a LIDL Witkkop márkától, és pozitív észrevételeim voltak. Vele elmúlt a fájdalom a szamárban. De a nyereg kiválasztása valami személyesebb, mint maga a fűzőlyuk. A fiam számára újrafeldolgoztam a Decathlon Btwin 7 ülést, amely széles és géles, ami kényelmes volt számára. Van néhány, a Brooks, olyan, mint a nyereg Iphone. Az emberek imádnak órákat tölteni, és gyönyörűek, de az ára olyan, mint az Apple.

LÉNYEGES TARTOZÉKOK

AJTÓCSENGELY

A harang nem egy őrült kiegészítő egy túra kerékpáron. Helyettesíthető "gondozással, gondozással ..." mit mondjak. A tekercs az, hogy külföldön nem fogják el Chiquito zsargonját. Ki kell találni egy szót, amely vonzza a figyelmet, de nem bosszant (vagy nem sért). Támogatást kell hordoznia a GPS-hez vagy az okostelefonhoz is.

LÁMPÁK

Lámpák Ezek azért is fontosak, mert amikor befejezi a napot, a kerékpár elvisz vacsorára vagy italra, és látnia kell, és látnia kell. Előttünk van egy polaris led (a képeken látható), amely remekül mutat, kicsi és nagyon megbízható. Végezze el a vágást olyan sötét helyeken, mint a zöldutak. Egy vörös hipermarket mögött vezetett egy katadrioptikum.

Lopásgátló eszköz

Lopásgátló eszköz is ajánlott, bár elsőbbséget biztosít a könnyedségnek. Az akadályok felállításáról van szó, mert lehetetlen, hogy nem tudjuk majd tolvajok elé állítani. Ha kerékpáros uborkát visel, a négy figura közül a lopás könnyebb, és érdemes minőségi zárat venni. Sárvédőket is elhelyezhet, ha elvárásaink vannak a vízzel és/vagy iszappal szemben. Nem ez volt a mi esetünk, és a biciklink sem hordozható.

EGYÉB RÉSZLETEK

Bár ez nem a kerékpár kiegészítője, erősen ajánlott a kormánytáska viselése. Attól függően, hogy hogyan kell felszerelnünk egy rögzítő rendszert. A legegyszerűbb Decathlon kormánytáskát vittem. Nem azért tudtam, hogy mi lesz az életem ebben a kerékpáros turizmusban, és valami egyszerűt kaptam. A verhetetlen áron kívül műanyag háza védi a belső teret, és könnyen eltávolítható és felrakható. Ebben hordom a pénztárcámat, a kulcsomat, a telefonomat, a térképemet és néha a fényképezőgépemet is. Csúnya és nem bírja az esőt, de ebben az időben eljátszotta a szerepét.

Ahogy haladtam a kerékpározás lépésein, kicseréltem a Lidl nyeregtáskákat és a Decathlon táskát a fényképen látható Vaude Aqua back Plus nyeregtáskákra és az Aqua box kormánytáskára, amelyeket nem árulnak. Itt található a legmélyebb áttekintés a Vaude nyerges táskáimról. Az ilyen típusú nyeregtáskák nem tesznek jót városi vagy napi használatra, méretük és az érte pénzük miatt egy kis cukorkát jelentenek a kerékpáros rablóknak. A város számára létfontosságú a nyeregtáska vagy a kormánytáska hordozása is, mert a vízálló válltáska vagy hátizsák viselése nem praktikus.

Utolsó tanácsom az, hogy miután minden integrálódott, mielőtt kirándulni indulna a kerékpárral, tesztelje, hátha hiányzik valami a beállításhoz. Mint látható, ezek olyan változások, amelyeket megfizethető áron lehet végrehajtani. Még ha kissé ügyes is vagy, megteheted magad, és visszavonhatod, majd minden hétvégén a kerékpárod Mountain Mountain kerékpárjává teheted.

Cookie-k használata

Ez a weboldal sütiket használ, hogy Ön a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Ha folytatja a böngészést, hozzájárulását adja a fent említett sütik elfogadásához és a sütikre vonatkozó irányelveink elfogadásához, kattintson a linkre további információkért.