Ebben a folyamatban nagyon fontos figyelembe venni, hogy a motiváció szintje az első és az utolsó nap között eltérő lesz.

Amikor úgy döntünk, hogy lefogyunk, számos tényező segíthet vagy elérni célunkat, vagy elpusztítani minden törekvésünket. Próbáld ki a fogyás folyamat hogy szinte mindannyian követtük valamikor, függetlenül attól, hogy javítottunk-e a testfelépítésünkön vagy valamilyen egészségügyi probléma miatt, de nem mindannyiunknak sikerült.

Ez azért van, mert nem vagyunk mindig készek erre. Függetlenül attól, hogy szükségszerűségből származik-e, vagy egyszerűen csak azért, hogy jobban érezze magát, az az igazság, hogy befejezze a fogyás folyamatát előre kell látnia mindent, ami fog történni ebben az időszakban, de mindenekelőtt mit fogunk enni, mikor és hogyan fogjuk megtenni.

heti

Figyelembe véve azokat az ételeket, amelyeket elfogyasztunk, és amelyeket ki fogunk hagyni étrendünkből, fontos legyen étkezéslista hogy enni fogunk azon idő alatt, amikor megpróbálunk lefogyni, és megtöltjük a hűtőszekrényt ezekkel a termékekkel. Ha egyébként kiürítjük a kalóriatartalmú, cukros és feldolgozott ételektől, akkor nagy lépést tettünk

Tervezze meg, hogy nyolc nap alatt lefogy

Az első dolog, amit szem előtt kell tartani egy hét alatt karcsúvá válni az, hogy a motiváció szintje az első és az utolsó nap között eltérő lesz. Ezért kell teljesen meggyőződnie arról a folyamatról, amelyet végre fogunk hajtani, függetlenül attól, hogy hétfőn kezdjük, vagy ha már szombat van, és egy fél kamrát megennénk.

Az étkezés megtervezése elengedhetetlen, valamint a hűtőszekrény egészséges ételekkel való feltöltése, hogy ne engedje meg magát a kísértéseknek

1. nap: hétfő. Ha még nem tettük meg, itt az ideje megtervez minden étkezést és a hét vacsorái, hozzáadva és eltávolítva a kalóriákat, hogy kiegyensúlyozott étrend legyen. Mivel ez az első nap, és motiváltak leszünk, használjuk ki az alkalmat a testmozgásra, mielőtt reggeliznénk, futnánk vagy gyorsan sétálnánk 30 percig. Utána egészséges és egészséges reggeli zöldségekkel, tojással és görög joghurttal.

2. nap: kedd. Tudta, hogy a Google-ban a fogyókúrás étrenden keresett napok hétfő és kedd vannak? Nos, ahelyett, hogy trükköket vagy stratégiákat kellene keresnie a fogyás érdekében, próbáljon blogokat, weboldalakat és történeteket keresni a közösségi hálózatokon amelyek inspirálnak és segít elérni a célját. A terv második napján még mindig tele kell lennünk motivációval.

A hét folyamán egészséges és egészséges ételeket kell fogyasztanunk

3. nap: szerda. Ez az a nap, amikor lelkesedésünk elapadni kezd, ezért itt az ideje, hogy újra motiválódjunk. Használja ki, hogy a szerdák az a nap, amikor kevesebbet vásárolnak a piacon, és használja ki töltse fel újra a hűtőszekrényt és vásárolja meg a hét hátralévő részében hiányzó egészséges ételeket. Természetesen bevásárló listával a kezében, hogy ne engedjünk a kísértéseknek.

4. nap: csütörtök. A Johns Hopkins Egyetem tanulmányából kiderült, hogy csütörtökön az emberek abbahagytuk a testedzést. Tehát mivel csütörtök van, és négy napja próbálunk fogyni, itt az ideje megerősíteni elkötelezettségünket azzal, hogy visszatérünk a sportoláshoz, és a hét felét finom és egészséges étkezéssel töltjük.

5. nap: péntek. Itt a hétvége, és elkezdődik a társadalmi események hullámvasútja, étkezés otthonról távol, vermut barátokkal stb. Ezért igyekezzen egészséges módon enni a reggelit és az ebédet, mielőtt elmegy vacsorázni. Amikor eljut az étterembe, válasszon egészséges ételt, például grillezett húst vagy halat, és felejtse el a cukros desszerteket és az alkoholt.

6. nap: szombat. Számos tanulmány kimutatta, hogy azok az emberek, akik szombaton kívül étkeznek, legalább esznek, 200 további kalória a hét bármely más napjához képest. Ezért ideje megfeledkezni a gyorsételről és a felesleges zsírról, és egészséges ételeket választani, akár otthon, akár étteremben étkezünk.

A hétvégék veszélyesek, mert ahányszor elmegyünk ebédelni vagy vacsorázni otthonról távol

7. nap: vasárnap. Sikerült végigmennünk, de ez nem azt jelenti, hogy megengedhetnénk magunknak a kalóriaörömöt. A legjobb az kimenni a szabadba tornázni, vagy sétálni a kutyával, vagy sportolni, és befejezni a hetet egy másik egészséges étkezéssel. Látni fogja, hogy a skálán átjutva hogyan érhettük el a fogyás célját, és azt is egészséges és egészséges módon.