Sultan Cave Suites.

volt hogy

Az előző cikkekben elmondtunk mindent, amit tudnod kell, mielőtt megterveznéd a törökországi utadat, és információkat az eljutásról.

Ma elmondjuk Önnek az utazásunk során választott szálláshelyeket, és néhány javaslatot.

Pamukkale.

Törökországi turnénk Pamukkale-ban kezdődött, ahol egy éjszakát töltöttünk. Sokan egy napig csinálják ezt a helyet, kora reggel érkeznek és késő éjszaka térnek vissza. Nagyon ajánljuk, hogy ha tud, töltsön el egy éjszakát.

Ez mindennél jobban összefügg azzal a ténnyel, hogy ha egy éjszakát maradnak, akkor ki tudják használni Pamukkale olyan pillanatait, ahol biztosan kevesebb lesz az ember (az első és az utolsó pillanatban), és láthatnak egy képeslap naplemente, ha jó az idő. Ha több esélyt szeretne látni a naplementére, akkor nyilvánvalóan tervezzen több éjszakát is eltölteni.

Kiválasztott szálloda Pamukkale-ban: Alida Hotel, 32 usd/éjszaka.

Imádtuk a szállodát. Voltak olcsóbbak is, de ezt választottuk, mert közvetlenül a Hierapolis és a travertinek előtt áll. Valójában a teraszról csak néhány méterre lehet látni a fehér medencéket! Amint láthatja, egyáltalán nem volt drága, még kevésbé figyelembe véve a helyét és a kényelmet.

Természetesen ne feledje, hogy november végén utazunk, alacsony szezonban, így az árak valószínűleg a főszezonban nem azonosak. A Booking.com-on keresztül foglaljuk le.

Ez egy egyszerű szálloda, de az igazság erősen ajánlott. A tulajdonos zseniális, szuper barátságos és figyelmes, még azon az éjszakán is, amikor elindultunk, elkísért minket a buszmegállóig, amellyel el kellett mennünk a Denizli terminálig (ahol busszal Kappadókiaig mentünk).

A reggeli jó török ​​stílusú és nagyon teljes volt, itt először kipróbáltuk a török ​​finomságokat (néhány finom édesség, amely érdemes redundanciára), és a nap bármely szakában rendelkezésre állt kávé és tea.

A szoba egyszerű volt, de nagyon kényelmes és mindent tartalmaz, amire szükség van a jó tartózkodáshoz. Kétüléses ágy (kicsi, de kényelmes), szekrény, kábeltévé, elektromos zsírkréta tea és kávé mellett, egy egyszemélyes ágy, saját fürdőszoba kiváló melegvíz-nyomással és hajszárítóval.

Van egy közös teraszod és egy medencéd is, amely az évszakban zárva volt, és szintén felújítás alatt állt, de szezonban biztosan nagyon élvezetes.

Mindenképpen ajánljuk azoknak, akik valami olcsó, de kényelmes és jó elhelyezkedést keresnek.

360. tipp:

Azon a napon, amikor megérkeztünk, megkérdeztük a késői kijelentkezés lehetőségét, mivel másnap egész nap ellátogatunk Pamukkale-ba, a buszunk pedig csak este 10 óra után indult el, és semmi probléma nem volt.

Fizettünk további 60 lírát, valami 10 usd-ot, és az utolsó pillanatban éjszakára elhagytuk a szobát. Ez nagyon jó volt, amikor kimerülten tértünk vissza az egész napos sétától Pamukkale-ben, így nagyon jó volt egy ideig forró zuhanyozni és pihenni. Ráadásul az a tény, hogy reggel indulás előtt nem kellett kijelentkeznünk, nagyszerű volt, mert ez lehetővé tette számunkra, hogy még egy kicsit pihenjünk, és ne kelljen kora reggel elhagynunk a csomagjainkat.

Ez a szállodában rendelkezésre álló lehetőségektől függ, de ha érdekli, jelentkezzen be a recepción.

Kappadókia.

Túránk Kappadókia területén folytatódott, az egyik leghihetetlenebb helyszínen, amelyet meglátogattunk. Ott egy olyan szállodát választottunk, amelyet nagyon szerettünk volna tudni, különösen a látott fotók miatt, és amit alább elmondunk.

Alapvetően a régió meglátogatásához több szálláshely közül lehet választani, de az a javaslat, hogy ezt Goreme-ban tegyék. Sok szálloda gyönyörű terasszal rendelkezik, ahonnan nézni lehet a léggömbök hajnalban történő repülését, és gyönyörű kilátást nyújtani a környékre.

Kiválasztott szálloda Kappadókiában: Sultan Cave Suites, 95 USD éjszakánként.

Az Instagramnak köszönhetően találtuk meg ezt a szállodát. Híres teraszáról, ahol hajnalban láthatja a lufikat, és barlangtermeiről.

Ez volt az egyetlen szálloda, amit utazás előtt lefoglaltunk, mert szezonon kívül is nagyon gyorsan elfogyott. Tehát ezt ne feledje, ha főszezonban utazik. Az ár is meglehetősen magasabb ebben az időben.

A szoba gyönyörű, valóban luxus. Barlang stílusú, de elöl ablaka van, ami nem okoz klausztrofóbiát.

A dekoráció gyönyörű, rusztikus, de nagyon kényelmes. Van benne (dekorációhoz nem használható) tűzhely, egy karosszék a nappali asztallal a tűzhely előtt, egyszerű, de kényelmes kétüléses ágy, szekrény, minibár, elektromos kancsó kávéval, teával és mások, és a víz jóvoltából.

A fürdőszoba nagyon szép, és rengeteg táskát hagynak neked, beleértve egy luffát és tipikus szappant a környékről. Van hajszárító, papucs és köntös. A víznyomás igazi csemege, és az egyik dolog, amit a legjobban élveztünk ebben a szállodában, az volt, hogy mennyire fűtött a szoba.

Olyan időben jártunk, amikor nagyon hűvös volt, különösen reggel és éjszaka, amiért nagyra értékelték, hogy tökéletes hőmérsékletű szoba várja Önt, amikor visszatér.

A helyszín ideális, mert a dombon van, látványos kilátással. A képek híres reggelije hölgyeim és uraim, puszta díszítés! Ha haha ​​minden nap otthagyják azt a fegyvert, hogy az emberek fényképezhessenek ... az Instagram hatalma.

Most az igazi reggelire térve az benne van, és öröm, sokkal jobb, mint a képeken látható. Nagyon teljes és minden ízlésnek megfelelő lehetőség, minden házi készítésű és finom! Ami a legjobban tetszett nekünk, az a jelenleg készített omlett és a mézes méz, amely az Ön szolgálatában áll. szerettem.

Egy másik pont a mellett szól, hogy van hely az autó parkolására, nem tudom, hogy főszezonban mindenki számára szól-e a hely (kevés a parkolóhely), de amikor ott voltunk, mindig volt hely otthagyni az autót néhány lépésre a lakosztályok bejáratától (közvetlenül a szálloda recepciójánál lévő ajtónál).

Több, mint ajánlott. Természetesen foglaljon előre, és ellenőrizze az árakat, mert főszezonban általában sokat emelkednek.

360. tipp:

Korán keljen fel, hogy hajnalban fényképezhessen, mivel biztos benne, hogy nem csak Ön lesz az a terasz. Kényelmes, ha egy adott fotózást szeretne végezni, és/vagy időintervallumot szeretne elérni, például napkelte előtt jó időben érkezik, és felszereli azt, amire készen kell állnia a lufik felszállásának idejére.

Talán eleinte a fény nem a legjobb, de akkor sokáig kell várniuk, vagy sietve kell fényképezniük, mivel sokan összejönnek.

Ne feledje, hogy a léggömbök repülése egy órát vesz igénybe, beleértve a felszállást és a leszállást is (van 90 perc, de ezek a legkevesebbek), így nem sok idő jut rájuk.

Isztambul:

Több napot töltöttünk Isztambulban, és a tartózkodást két különböző szállodára osztottuk fel. Először Pera területén (a Galata-torony közelében) voltunk, majd Sultanahmetben (ahol többek között a Kék mecset, Hagia Sophia, a Topkapi palota).

Miért tettük ezt? Először is, mert ily módon elkerülve minden nap messzire utazunk, az isztambuli forgalommal, és a látogatásokat zónákra osztjuk. Ezenkívül az isztambuli időjárás nem volt túl jó nekünk, ezért hasznos volt a szálloda közelében lenni.

De egy másik tényező, amely befolyásolta, az volt, hogy szép szállodákat akartunk választani, pihenni az utunk végén, és a Galata torony területén modernebb, alacsonyabb árú szállodák voltak, fűtött medencével és minden chiches.

A Sultanahmet ebben az értelemben valamivel drágább, mivel ez a turisták számára idegsebészeti terület. Ezen a környéken is jobb volt kimenni egy italra éjszaka, mivel több éjszakai élete van.

Válogatott szállodák Isztambulban:

Gran Hotel De Pera. Éjszakánként 62 USD.

Pera területén található, ahol szebb és modernebb szállodák vannak, alacsonyabb árakon. Nem volt igazán olyan modern, de amit vásárolt nekünk, az az volt, hogy fűtött medencéje van. Haha Butaságnak tűnik, de nagyon szerettük volna nyugodtan venni ezeket a napokat.

A Galata-torony közelében található, 4 csillagos besorolású. A szoba egy kicsit régi, és nem nagyon egyezik a Booking által feltöltött fotókkal, de az ára nagyon jó. Kényelmes ágy, kábeltévé, minibár, ingyenes kávé- és teakészlet, jóvíz, szekrény, papucs és köntös, piperecikkek és egy pótágy.

A reggeli kontinentális és elég teljes, minden gazdag és jól szolgált. A medence rendben volt, nagyon szép, bár kissé hideg van (legalábbis arra az időre, amikor mentünk). Még mindig használjuk, de még néhány fokot értékelni lehetne. Kritikaként emellett a medence és a fürdő részlegének személyzete nagyon barátságtalan, ellentétben a szálloda többi részével, ahol tíz ember kezel (különösen a recepción).

Egy másik kritika az, hogy sok szoba az utcára néz, és sok bár és étterem található, kinti asztalokkal és élő zenével, így bár dupla üvegezésű ablakai vannak, zene hallható. Semmi nagyon durva vagy hangos, valójában mindig szuper jól alszunk. Leginkább a hétvégén van, és az alsó emeleten.

Ha olyan területet keres, ahol sok az éjszakai élet, és van hely, ahol kimenni inni vagy enni valamit éjszaka, akkor nagyon ajánlott, mert problémamentesen sétálhat.

Nagyon közel van a Galata-toronyhoz sétálni, valamint számos üzlethez, étterembe, ez egy olyan terület, ahol sok a mozgás.

360. tipp:

Kérjen szobát az elülső vagy a felső emeleten, a zaj miatt, különösen, ha a hétvégén tartózkodik.

Hotel Sura Design, 127 USD/éjszaka. Sultanahmet.

Itt kidobtuk a házat az ablakon haha, de az igazat megvallva, nem állt le a zuhanás, és nem volt lehetséges a belvárosba oda-vissza költözni azzal a katasztrofális éghajlattal, amely nemcsak eső volt, hanem minden együtt: eső, szél és hideg. Közel kellett lennünk. Tehát akkor hagytuk el Sultanahmet környékét, amikor ebben a másik szállodában voltunk, és ez sikeres volt.

Jutalomban részesülünk, ha más helyeken és tevékenységekben spóroltunk, és ezt a szállodát választjuk, amely teljes szépség, luxus. Amellett, hogy nem adták meg az általunk lefoglalt szobát, ahol gyönyörű kád volt a lábakkal rendelkezőktől, és nem tudták megoldani, mivel csak két szobájuk van káddal, és elfoglaltak. hogy a szálloda gyönyörű és a figyelem kiváló. Ez egy 4 csillagos szálloda.

Amikor megérkezik, kineveznek egy olyan személyt, aki a kijelölt Bellboy (bellboy) lenne, de ez ennél több. Ő a referenciaszemély minden kérdésben vagy dologban, amire szüksége lehet tartózkodása alatt. A recepció személyzete is nagyon barátságos, és csengőnk, Nihat, zseni volt. Mindig jó hangulatban, szórakoztató és figyelmes, hogy megoldásokat és tippeket adjon nekünk.

A szobák terv szerint pontosan olyanok, mint a szálloda neve mondja. Nagyon szép, és mindenekelőtt kényelmes. Az ágy hatalmas, a zuhany igazi öröm, és mindentől kicsit szultánnak érzed magad hehe

A reggeli több mint teljes, megvan, amit kér. A süteményektől, süteményektől és mindenféle kenyértől és lekvártól kezdve a sajtokon, joghurtokon, különböző fajtájú olajbogyókon, mézeken, méhsejteken, gyümölcsökön, gabonaféléken, tojásokon, meleg ételeken, omletten, amelyet ízlés szerint készítenek, és végtelenül több lehetőség közül. Ugyanez az italokkal.

Egy másik szempont a reggeli mellett volt, hogy szuper széles ütemben, 7: 30-11: 00 között tálalták; és a hely, ahol szolgálják fel, gyönyörű kilátással rendelkezik a Kék mecsetre a távolban. A reggeliző helyiségtől felfelé nyitott medence található, amelyet nyilvánvaló okokból nem tudtunk használni (olvassa el, hogy hideg volt haha), de gyönyörű kilátás nyílik a mecsetre és a városra.

A szemközti szálloda ugyanabból a láncból áll, és átmehet olyan létesítmények kihasználására, mint az edzőterem és a fűtött medence. Igazság szerint azt sem tudjuk, hogy ennek van-e többletköltsége, mert nem is gondoltunk arra, hogy használjuk vagy kérdezzük, mivel sok helyünk volt a környéken, de megfontolandó lehetőség.

Végül a szintén szépen berendezett fogadótérben van valami, amit újszerűnek találtunk, és amivel jól éreztük magunkat: szultáni jelmezek! Igen, haha ​​vannak ruhák és sapkák, így nem csak szultánnak érzed magad, hanem igazán is. És nyilvánvalóan, mivel kissé gyerekek vagyunk, nem hagyhatjuk ki a lehetőséget, hogy egy darabig játszhassunk és fényképezzünk ☺

360. tipp:

Közvetlenül a szálloda mellett található a Sura étterem, ahol egy este elmentünk vacsorázni, és mostantól azt mondjuk, hogy megéri. Az ételek finomak, ételek sokfélesége van, és jó hely vacsorázni. Nem a legolcsóbb, olyan, mintha vacsorázni menne és kényeztetné magát. Nem nagyon foglalkozunk éttermekkel, de ez különösen tetszett.

Törökország kétségtelenül azon országok közé tartozott, ahol a legjobb ár-érték arányt találtuk a szálláson. Van valami minden ízléshez és minden költségvetéshez, de a költségektől függetlenül leginkább a török ​​jó szolgálata és vendégszeretete volt közös.

Reméljük, hogy tapasztalataink szolgálni fogják Önt, és mint mindig tudják: az alábbi kérdéseket és észrevételeket hagyhatja el nekünk, és segíthet nekünk azáltal, hogy megosztja ezt a cikket közösségi hálózataiban, hogy több utazót eljusson! 🙂